1

1.5K 87 44
                                    

Bildiğiniz üzere yıllardır buradayım. Burdan kaçmam imkansız gibi gelmeye başladı. Ama pes etmeyeceğim. Yıllardır burdan kaçış yollarını düşünüyorum. Artık kaçmam gerek. Keşke o gün hastaneye gitmeseydim.

-Selam Jungkook~

Yine geldi. Ama merak etme sen ben burdan kaçınca artık Jungkook diyemeyeceksin.

-Ne zaman bırakıcaksın beni?

-Biraz düşüneyim, hmmm asla.

Yılmış bir şekilde Taehyunga baktım. Gerçekten sabrım taşmak üzere.

-Peki, biraz eğlensek mi?

Yanıma gelip elini bacağıma koydu. Yavaş yavaş elini yukarı çıkarıyordu bende hızla elini tutup

-Benim götüm oyuncak değil. Sayende bi götüm kalmadı ama neyse.

Tae hafif kırırdadı. Bu onun son gülüşü olacak. Bu evden elinde sosunda kurtulacağım.

-Umm sence bu benim umrumdamı? Ben eğlenmek istiyorum. Bu yüzden eğlenicez.

Diyip kalçamı tuttu. Resmen hiç tepki vermiyorum. Alışmıştım çünkü. Artık umrumda bile değil.

-Eğlen o zaman ne diyim.

Sırıtarak beni tutup kaldırdı. Daha sonra duvara yasladı.

-Bacaklarını arala.

Bacaklarımı araladım. Daha sonra pantolonumu ve baksırımı tekte çıkardı.

Hoay maşşallah

Ardından tek parmağını içime soktu. Hafif inledim. İki parmağınıda sokup makas hareletleri yapmaya başlayınca inlemem arttı. Ama kesinlikle sevkten değildi. Acı vardı sadece. Gerçi kim kaçırılıp tecavüze uğramaktan hoşlansın ki?

Gençler bu kısmı geçiyorum. Siz tahmin edersiniz zaten bu kısımda neler olduğunu.

Evet. 1.Bölüm size destursuz +18 sahne vermemi beklemiyosunız herhalde. 1. Bölümden size +18 verirsem diğer bölümleri düşünemiyorum... Ama elinde sonunda +18  alıcaksınız neyse öptüm (Oy veren rüyasında Taekook görsün amin)

crazy doctor/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin