-Bu bıçak kaç kişinin kanına bulandı biliyor musun?
Yutkundum, korkmuştum. Hemde fazlasıyla. Şuan içinden çıkamadığım ve asla çıkamayacağımı düşündüğüm bu durum canımı yakıyordu.
Taehyung yaklaştı ve elindeki bıçak ile yanağıma bir çizik attı. Kanadığından emin olduktan sonra bıçağım sapını yanağıma bastırdı.
-Ağh!
Canım gerçekten çok yanmıştı. Bir kaç dakika boyunca bıçağın sapı kanayan yaramın üzerinde kaldı. Daha sonra bıçağın sapını çektiği gibi diğer yanağıma daha derin bir çizik attı. Her çizik attığında canım çok yanıyordu. Üstüne her çizik attığında daha fazla kan akması için bıçağın sapıyla yarama bastırıyordu.
-Taehyung du- ağh!
-Ama bebeğim konuşmana izin vermedim ki. Canını yakmak istemiyorum. Bu yüzden ben şunu yap demediğim sürece hiç birşey yapma. Şuandan itibaren inlemeyide yasaklıyorum. Sık dişini.
Taehyung bu sefer çiziği koluma atmıştı. Bacağıma, ellerime, sağ dizime.
Gittikçe daha çok acı çekiyordum ama sesimi çıkarırsam daha fazla acı çekeceğimi biliyordum. Şuan ağlamaya bile korkuyordum. Taehyung beni burada öldürse kimsenin haberi bile olmazdı. Umarım bir şekilde kurtulurum diye düşünüyordum.
---
Taehyungtan
-Efendim bir çizik daha atarsanız ölebilir. Çok kan kaybetti.
Hyunjin yanıma geldi ve beni uyardı. Bende bıçağı bıraktım ve Jungkooku tuttum. Namjoon ve Chris Jungkookun elle bileklerinde ve ayak bileklerinde olan zincirleri çıkardılar. Jungkooku bir çırpıda kucağıma aldım. Jungkook bilincini kaybetmeden önce son kez sessizce şunu söylemişti.
-Senden nefret ediyorum T-Taehyung.
Her ne kadar sessiz söylesede duymuştum. Söyler söylemez bilinci kapanmıştı. Hemen Hyunjine döndüm.
-Hyunjin git şu çilli çocuğa birşeyler ver yesin. Yada kalın giysiler ver. Bodrum soğuk.
Daha sonra ise Jisunga döndüm.
-Jisung sende git sağlıkçı falan çağır.
İkiside başını eğip dediğimi yapmaya gitmişti. Bende Jungkooku odama götürdüm.
Hyunjinden
Gri bir kazak ve yiyecek bir şeyler alıp bodruma doğru ilerledim.Bodrumdan
hıçkırık sesleri geliyordu. Çok geçmeden bu seslerin çilli çocuğa ait olduğunu anladım.Sonunda çilli çocuğun kilitli olduğu odaya girdim ve gözleri kızarmış çocukla göz göze geldim.
-Al, giy şunu. Soğuk burası.
Elimdeki yemek tabağını yere koydum ve kazağı Felixe uzattım.
-Beni bu kadar düşünüyorsan rahat bırak! MUŞMULA SURATLI!
İnanır mısınız bilmem ama hayatımda ilk kez biri bana muşmula suratlı diyordu. Benim yüzümü görünce insanlar kuduruyordu. Okulun en popüleriydim. Hatta erkeklerden bile çıkma teklifi alan tek kişiydim. Ama... Bu çilli çocuk şuan yüzüme laf etmişti.
-Haha benim yüzümün maşallahı var bi kere! Hem sen kendine bak!
-Hoho bonom yozomon moşolloho vor bo koro hom son kondono bok. Siktir git!
Bu çocuk neden bu kadar küfürbazdı? Gerçekten hayatımda bu kadar küfür duymamıştım. Cehennemden VIP. bilet aldığının farkında değil miydi?
-Boş yapıyorsun giy şunu işte!
-OĞLUM BENİ ÇIKAR BURDAN! VALLA KÖTÜ ŞEYLER OLUCAK!
Çocuğun resmen gözü kasılıyordu. Bana şuan öyle bir bakışı vardı ki...
-Beni burdan çıkar diyen herkesi çıkarsaydık ohoo.
-OĞLUM BENİM HİÇBİR GÜNAHIM YOK ÇIKARSANA BENİ YA İYİKİ Bİ İÇELİM DEDİK!
-Birincisi bana ikidir oğlum demeyi kes. İkincisi hiçbir günahın yoksa bana söverek cehennemden yer ayarttın. Üçüncüsü eğer içiyorsan ve bara gidiyorsan günahın var demektir.
-SANANE LAN BENİM GÜNAHIMDAN SİKTİN BENİ GÖTÜM DONDU ÇIKAR BENİ EVE GİDİYİM YA!
-YAA SEN NE KÜFÜRBAZ BİRŞEYSİN!
-KES LAN IŞIĞI AÇ Bİ BULAMADIM ZATEN!
-ELEKTİRİK ÇOK YAZIYO SAÇMALAMA!
-SİKERİM ELEKTİRİĞİNİ ZORLA GETİRDİN ZATEN!
-İYİ AL!
Daha fazla ağzımı yormayarak dediğini yaptım. Şuan sabretmesem gerçekten ağzını yüzünü kırardım bu çilli çocuğun.
-Şunlarıda ye zıkkımlan!
Tam gidiyordum ki arkamdan çilli çocuğun sesini duydum.
-YA ZEHİR KOYDUYSAN? MAL MIYIM BEN YERMİYİM SANIYORSUN!
-OFF BOK YE
-YARRAMIN UCU
-AMCIK BİTİ
♪
BU BÖLÜMDE BÖYLEYDİ OFF AŞIRI EĞLENİYORUM HYUNLİX PARTLARINI YAZARKEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
crazy doctor/Taekook
FanfictionSizce bir doktor hastalarının acı çekmesini isteyebilir mi?