12

370 27 12
                                    

2 ay sonra

-Hadi yaaa gidelim noluuuuur.

-Saçmalama Jimin! Ne işim olur benim orda!

Jimin sabahtan beri bara gitmek için beni ikna etmeye çalışıyordu. Ama ben bara hayatımda hiç gitmemiştim, birde gay bardı!

-Ya nolur bak tek gidemem. Yoongide gelicek.

-Ha-yır.

-Tamam öyle olsun, seni kurtaran arkadaşının, sana iş bulan arkadaşının, sana evini açan arkadaşının, seni güldürüp eğlendiren arkadaşının, sana-

-OFF TAMAM!

Jimin her seferinde başarılı oluyordu. Beni ikna etmekte üstüne yoktu. Ama seviyordum işte, napalım. Ha bu arada aşk anlamında değil. Yanlış anlamayın!

-YES BE! O ZAMAAAAN BEN HEMEN BİZE KIYAFET AYARLIYORUM!

-jimi-

Jimin beni dinlemeden koşarak üst kata çıkmıştı. Gerçekten bu çocuk çok yorucuydu.

Dinlenmek için mutfağa gidip kahve yaptım ve televizyonu açarak kahve eşliğinde televizyon seyrettim.

---

-Hadi Jungkook! Ya şimdiye gitmiştik bar kapandı ya.

-Abartma Jimin zaten bar kapanmıyor 7/24 açık kendin söyledin!

-Olsun! Kapanma saati olsaydı... Kesinlikle geç kalırdık!

Jimine olan sinirim ile gözlerimi devirmiştim. Bana verdiği şey zaten sıkıyordu. Ama daha Jimin görmemişti. Odadan çıkınca görecekti. Jimin feminen giyinmişti. Benide zorladığı için Feminen giyinmek zorunda kalmıştım.

Jungkookun giydiği

Jiminin giydiği


İçimde kötü bir his vardı. Hemde çok kötü. Odadan çıkmıştım. Çıktığım gibi Jiminin gözleri parlamıştı.

-JUNGKOOK AŞIRI GÜZEL OLMUŞSUN!

-BAĞIRMA SENDE!

-AY NEYSE HADİ GİDİYORUZ!

Jimin benim kolumdan tutup çekiştirmişti. Bir süre yürüdükten sonra sonunda bara gelmiştik.

-Jungkook! Hadi gel içelim!

Jimin Yoonginin koluna girmişti.

-Evet için amaa fazla değil!

-Tamam aşkımm, hadi Jungkook!!

-Jimi-

Bu çocuk beni hiç dinlemiyordu. Kolumdan tutup koşarak beni içki masasına götürmüştü. Daha sonra ikimizde sandalyeye oturmuştuk.

-Bak Jimi-

-Arkadaşa viski banada bira.

Gerçekten içmek istemiyordum. Çünkü iyi bir içici değildim. İçersemde çoook farklı birine dönüşüyordum.

-Jimi-

Jimin gelen viski bardağını ağzıma koyup içirmişti. Beni neden hiç dinlemiyordu bu çocuk.

Viskinin tadını alınca fikrim değişmişti. Tadı çok güzeldi.

Evett okuyun iyi okumalar ve oy verin NOLUUUUR ve çok şey istiyorum ama Yorumda yapın be

crazy doctor/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin