2

945 58 11
                                    

!!! Uyarı!!!

!!Arkadaşlar fic fikri benim değil!!

Sabah uyandığımda kalçamda bir ağrı hissedince hafif inledim. Daha sonra yavaşca yatakta doğruldum. Aşağıdan sesler geliyordu. Büyük ihtimalle Tae kahvaltı hazırlıyordu.

Zaten eve ondan ve benden başka hiç kimsenin girme izni yoktu. Giren bir arkadaşımda acı çekerek ölmüştü.

Flash back

Telefonu kaptığım gibi Minjinin numarasını tuşladım. Birkaç defa çaldıktan sonra telefon kapanmıştı. Hızla tekrar numarayı aramıştım. Ezbere hatırladığım tek numara Minjinin numarasıydı.

Minjiyi defalarca aramıştım. İçimdeki korku ve heycanın yüzüme yansıdığını hissediyordum. Ellerim titriyor, her an Tae gelecek korkusu içimi kaplıyordu.

Birkaç aramanın sunucunda sonunda telefonu açmıştı Minji.

-Alo kimsiniz?

-M-minji benim Jungkook.

-Ne! Jungkook nerdesin yıllardır! Çabuk konum at. Seni her nerdeysen ordan alıcam ve bu konuyu uzun uzun tartışıcaz!

-Tamam lütfen hızlı ol.

-Ne demek istiyo-

Minjinin sözünü dinlemeden hemen telefonu kapatıp Minjiye konum atmıştım. Birden içim huzur dolmuştu. Minji beni kurtarabilirdi. Hayla korkuyordum ama daha az korkuyordum. Telefon geçmişini temizleyip telefonu bulduğum yere geri bırakmıştım. Çok yavaş hareket etmeye çalışıyor ve başarılı oluyordum.

---
Birkaç saat sonra cama taş atılmıştı. Hemen cama baktığımda Minjiyi gördüm. Sevinçle yerimde zıplamıştım, fakat aklıma gelen şey ile savincim endişeye dönüşmüştü.

Endişe etmemin sebebi bahçenin Taehyungun çalışma odasına yakın olmasıydı. Ayrıca cam sayesinde bahçe görünüyordu. Hemen camı açtım. Taehyung şuan çalışma odasındaydı

-MİNJİ KAÇ!

-NE DEMEK İSTİYORSUN TAEHYUNG?

-KAÇ MİNJİ KA-

Sözümü bölen şey duyulan silah sesleriydi. Minji paniklemişti. Bende paniklemiştim. Minjiye zarar vermesine dayanamazdım.

Birden Minjiyi yakasından tutup sürükleyen korumaları gördüm. Minjiyi kurtarmak için kapıya koştum. Fakat kapım kilitliydi. Ben ise 3.kattaydım.

Biraz zorladıktan sonra kapıyı kırmayı başarmıştım. Koşarak bodruma gittim. Tamda tahmin ettiğim gibi bodrumdaydılar. Taehyung Minjiye bıçak batırıp çıkarıyordu. Tam tamına 3 kez Minjinin farklı yerlerini bıçaklamıştı. Kalbini, bacağını ve karın boşluğunu...

Bu kaşar bir başka kaşar bu kaşar yağmur kaşar arkadaşlar sizce bölümler uzunmu olsun kısamı. Sizin isteğinize bağlı yapıcam öptüm kaşarımın ham maddeleri,<33

crazy doctor/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin