28

111 6 9
                                    

Taehyung Hoseok'un evine gitmiş kara kara düşünüyordu. Nasıl kanıtlayacaktı? İmkansızdı kanıtlaması. Acaba eskisi gibi maske takarak mı dolaşmalıydı? Yine dünyada onun doktorluğu konuşuluyor muydu? Yada dünya ondan nefret ediyor muydu şuan? Gerçekten kafayı yemek üzereydi Taehyung.

Taehyung bu düşünceleri bırakıp maske ve şapka takıp  dışarı çekmıştı.

Sadece yürüyordu. Hiçbir şey düşünemiyor, sadece yürüyordu. Derken yavru bir köpek görmüştü.

Havlıyordu fakat kimsenin umrunda değildi. Köpeğe bakmıştı uzun uzun Taehyung. Köpek o kadar tatlıydı ki anlatılamazdı.

Taehyung köpeğinde ona baktığını gördüğünde hemen arkasını döndü. Bu köpeği sahiplenmek o kadar çok istiyordu ki. Fakat bunu yapamazdı. Şuanlık evi bile yoktu. Hoseoka bu köpeği yük edemezdi.

Taehyung tam adım atmıştı ki pantolonunun paçasından çekildiğini hissetmişti. Arkasına döndüğünde ise paçasını çeken köpeği görmüştü. İşte bu Taehyung için son damlaydı.

Yere oturmuş ve Köpeği kucağına alıp sevmeye başlamıştı. O sırada etrafta konuşulan şeyleri de duymuştu tabi.

-Şuna baksana, aşırı benzemiyor mu o piçe?

-Belkide o dur? Baksana maske takmış.

-Saçmalama aptal sence Taehyung yere oturup köpek sever mi? İnsan katili o orospu. Ben şu adamın yerinde olsaydım Taehyunga benzediğim için kendimi öldürürdüm. Ona benzemektense gebermek daha hoş geliyor kulağa.

Taehyungun köpeği seven eli durmuştu. İyi ki bu maskeyi takmıştı. Çünkü halk ondan nefret ediyordu. Bunu şuan anlamıştı. Tam kalkıp gidecekti ki Hoseok gelmişti ve Taehyungun önüne geçmişti.

-Dedikodu yapmaya utanmıyor musunuz?

Konuşan 2 kişi bu söz ile orayı terk etmişlerdi. Hoseok arkasına dönmüştü ve ona bakan Taehyunga bakmıştı. Hala inanmıyordu, sadece büyüklük yapıp evini açmıştı.

Hoseok bir Taehyunga birde köpeğe bakıyordu. Taehyung gibi köpekte Hoseoka bakıyordu. Hoseok içten içe tatlı bulsada kendine yediremiyordu ve inkar ediyordu.

-Kalk artık, gidelim.

-Ah, tabi...

Taehyung kucağında ki köpeği yere bırakmış ve ayağa kalkmıştı. Tam yürüyecekken köpeğin yalvarış seslerini duymuştu ve gözleri dolmuştu.

-Hoseok, araban nerede?

-Şurada ki siyah olan.

Taehyung Hoseok'un gösterdiği yere doğru ilerlemiş ve arabaya binmişti. Hoseok olduğu yerde biraz duraksamış sonrada köpeğe bakmıştı. Köpek havlayınca sırıtmıştı. Çok tatlı bir köpekti. Köpeği eline almıştı ve arabaya ilerlemişti.

Neden Taehyunga yardım ediyordu inanın oda bilmiyordu. Nefret etmesine rağmen ona yardım ediyordu.

Taehyung arabada oturmuş köpeği sevdiği için vicdan azabı çekiyordu
Köpeği severek ona umut vermişti. Belkide köpek onu alacağını düşünmüştü.

Taehyung cama bakıyordu. Hoseok arabaya binmişti ve köpeği Taehyungun kucağına koymuştu. Taehyung geldiğini fark etmediği için başta ürksede köpeği görünce şaşkınlıkla gözlerini açmıştı.

-Neden bu köpeği getirdin?

Hoseok sürücü koltuğunda rahat bir pozisyona gelmiş ve arabayı çalıştırmıştı. Taehyunga bakma gereği duymuyordu bile.

-İstemiyor musun?

-Hayır, istiyorum. Ama-

-Sus o zaman.

Hoseok Taehyungun sözünü kesip susurduktan sonra yoluna devam etmişti. Bu süreçte ne Taehyung, nede Hoseok konuşmuştu.

Sonunda eve geldiklerinde Hoseok arabadan inmişti. Taehyungda kucağında ki köpek ile indikten sonra kapıyı kapatmıştı ve Hoseok arabanın kapılarını kilitlemişti.

Ardından eve gitmiştiler.

Lütfen bana sövmeyin hastaydım...

crazy doctor/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin