Smut bölüm yapmiycaktım ama smutsuz olmuyo be aga
Taehyung hiç konuşmadan beni yatağa ittirip üstüme çıktı. Düğmesini açmaya çalıştı, falat açamayınca üstünde gömleği yırttı.
-Ne bekliyorsun?
Sesi boğuk ve korkutucu çıkmıştı. İlk defa sesinin böyle olduğunu duymuştum.
Lafını ikiletmeden hızla üstümdeki sarı sıfır kollu tişörtü çıkarmaya çalışmıştım. Çalışmıştım diyorum çünkü ellerim titrediği için çıkaramıyordum.
Taehyung daha fazla beklememiş ve tişörtümü hızla çıkarmıştı. Daha sonra elini pantolonuna atıp çıkarmıştı. Şuan tamamen çıplaktı. Benim hamle yapmamı beklemeden eli benim pantolonuma gitmiş ve ip çamaşırım ile pantolonumu bi anda çıkarmıştı.
Taehyungun sesiyle beraber yüz ifadeside bi o kadar korkunçtu. Galiba babasının söyledikleri sinirlerini bozmuştu.
3 parmağını birden içime sokunca acıyla inlemiştim. Parmakları ile makas hareketleri yapıyordu. Benim ise gözlerim dolmuştu.
-Ah~ T-Taehyung.
Beni resmen duymuyor gibiydi. Ben onun omzunu sıkıca tutuyordum. Resmen tırnaklarım omzunu delmişti. Ama umrunda değildi.
1 dakka boyunca aynı hareketleri yapıp parmaklarını içimden çıkarmıştı. Boşluk acısıyla inlemiştim.
-Ta-ehyung.
Birden aletini içime sokmuştu. Odada bir çığlık kopmuştu. Şuandan itibaren yapmak istemiyordum, fakat beni dinleyeceğini hiç sanmıyordum.
Biraz zaman geçince çok yorulmuştum. Artık beni dinlesede dinlemesede söyleyecektim.
-T-Taehyung d-dur!
Birden durmuştu. Daha sonra hızla aletini içimden çıkarmıştı.
-Ah~
Yere attığı pantolonunu giyip dolaba yönlenmişti. Dolaptan mavi bir eşofman takımı çıkarıp bana giydirmeye başlamıştı.
Giydirdikten sonra anlımı öpüp:
-Özür dilerim bebeğim. Sadece, çok sinirliydim.
Yüzünde pişmanlığa dair hiçbir ifade yoktu.
-Ama sinirini benden çıkarmamalıydın.
-Haklısın, özür dilerim.
Diyip odadan çıkmıştı. 4 yıl önce beni gerçekten bu adammı kaçırmıştı?
♪
Ow yeah smut geldi bebeğim. Of kendimden iğrendim şuan. Ha bu arada o kadar iyi smut yazamıyorum. Kusura bakmayın;)
Neyse bidahaki bölümde görüşmek üzere saygılar~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
crazy doctor/Taekook
FanfictionSizce bir doktor hastalarının acı çekmesini isteyebilir mi?