Bugün Jimin ile ilk iş günümdü. Çok heyecanlıydım. Çünkü sonunda bende normal insanlar gibi olabilirdim. Sonunda bende özgür olabilirdim ve ayrıca Taehyungu ihbar etmiştim. Bugün ise karakola gitmemiz gerekiyordu ifademi alacaklarını söylediler, hem ifade verecektim hem de evinin adresini verecektim.
-Hadi Jungkook! Valla senin yüzünden geç kalıcaz!
-Tamam ya, hazırım işte.
Jimin derin bir oh çekmişti. Hatta abartarak çekmişti.
-Bende bir an öldüğünü sandım. Hadi!
Benim kolumdan tutarak beni hızla dışarı çıkarmıştı Jimin. Koşuyordu resmen, ayak uyduramasam kesinlikle düşerdim.
-YA JİMİN YAVAŞ!
-NE YAVAŞI YA! OTOBÜS KAÇACAK!
Bizi dışardan gören insanlar ışınlandığımızı düşünürlerdi. 8 dakikalık yeri 2 dakikada gelmiştik. Şükürler olsun ki otobüs daha gelmemişti.
-Off bacaklarımı hissetmiyorum.
Jiminin isyankar tavırları sinirimi bozmuştu. Hem beni koşturmuş hemde isyan ediyordu. Kaşlarımı çatabildiğim kadar çatıp Jimine baktım.
-Beni buraya kadar ışınlamasaydın bunlar olmazdı.
Konuşmamın hemen ardından otobüs geldi.
-Eğer seni buraya kadar ışınlamasaydım otobüsü kaçırırdık, hadi!
Otobüse bindik, fakat biraz rahatsız olmuştum. Uzun, zamandan sonra bu kadar kalabalık alanda olmak...
-Geldik Jungkook Hadi.
Düşüncelerimden uyanıp Jimin ile otobüsten indim.
-Bak Jungkook şurası!!
-Tamam Jimin sakin ol.
Birkaç dakika yürüdükten sonra Gelmiştik. Sanki ben ilk defa değilde Jimin ilk defa geliyormuş gibiydi.
İçeri girdik ve patronla tanıştım. Patron çok tatlı bir adamdı. Yaşlıydı fakat dış görünüşü kadar içide bi o kadar tatlıydı. Bunu her insan anlayabilirdi.
-Peki Jungkook, aşçılık yapabilir misin?
-Şey aslında yemek yapmayı bilmiyorum.
Eee bir eve 4 yıl boyunca kapatılıp yemekleriniz koruma tarafından yapılırsa sizde bilmezsiniz.
-Peki, sorun değil. Garsonluk yapabilirsin o zaman.
Gülümsedim ve başımla selam vererek odadan çıktım. Kapının önünde beni bekleyen Jimin ile karşılaştım.
-Sonunda! Patron seni sevdi değil mi?
-Evet, patron çok tatlı bir adam Jimin!
Çocuk gibi göründüğümüzün farkındaydım, fakat umursamıyordum. Artık sadece mutlu olmak istiyordum.
---
-BAYAN RYUNJİN SİPARİŞ VAR!
Sürekli müşteri geliyordu. Gerçekten çok yorulmuştum resmen 6 saattir oturamamıştım bile.
Ha bu arada bayan Ryunjin aşçımız. 2 kişi aşçı var, biri Bayan Ryunjin, diğeri ise Bayan Yeji. İkiside çok iyi kalpli insanlar. Bu cafeye şimdiden alışmıştım.
Bir müşteri geldi ve hayatımı değiştiren o şey oldu.
-BAKARMISINIZ!
Koşarak gittim tam ne istersiniz efendim diyecektim ki başımı kaldırmamla aşık olmam bir olmuştu...
♪
MERABA ÇOK ÖZÜR DİLERİM 5 GÜNDÜR BÖLÜM ATMIYORUM AMA SINAVLARDAN DOLAYI ÇOOOK YORULUYORUM NEYSE ACABA KİME AŞIK ~ACABAAA (DİKKAT SPOİLER VAR!!!) BU KİŞİNİN ADININ BAŞ HARFİ H OLABİLİR Mİ ACABAA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
crazy doctor/Taekook
FanfictionSizce bir doktor hastalarının acı çekmesini isteyebilir mi?