13

377 21 19
                                    

Partide deli gibi dans ediyor, kimseyi dinlemiyordum. Galiba biraz fazla içmiştim ve kafamı bozmuştum.

-Hadi Jungkook! Bak Yoongi bizi bekliyor!

-Ya gitsen Allah Allah.

Ağzımı yayarak konuşuyordum. Jimin ise göz devirdi. Gerçekten Jimini sinirlendirmiştim. Şuan bir masanın üzerinde deli gibi dans ediyordum. Az önce ise barmen ile flörtleşiyordum ki Jimin gelip beni almıştı. Şimdide arabaya bindirmeye çalışıyordu.

-Off Jungkook çok zahmetlisin!

-Madem zahmetliyim beni kurtarmasaydın! Bıraksaydın orda o adam bana ölene kadar işkence etseydi! Hergün beni kendi rızam olmadan t#ciz etseydi! Bıraksaydın Jimin!

Az önceki halimden eser yoktu. Hüngür hüngür ağlamaya başlamıştım. Jiminin ise gözleri dolmuş bir şekilde bana bakıyordu.
Elini başıma koydu.

-Jungkook, saçmalama. Bundan sonra asla öyle birşey olmayacak. Tamam mı?

Jiminin elinin üzerine elimi koyup hızla itmiştim. Daha sonra bir koku sezip etrafı koklamaya başladım. En son Jimine hafif yaklaşıp kokladığımda kokunun sahibini anladım.

-Hahahah kokuyooorsuuuuun.

Harfleri uzatarak ve ağzımı yayarak konuşmaya devam edince eski halime döndüğümü, Jimin anlamış olsa gerek ki bana böyle bakıyordu.

-Hadi kalk!

-HAYIR!

Jimin bıkmış bir şekilde ayakta bekliyordu.

-Of neyse, ben lavaboya gıdıyorum Jungkook. Sakın buradan bir yere ayrılma.

Jiminin gitmesi herşeyin başlangıcı olmuştu. Kim bilebilirdi ki? Böyle birşey yaşayacağımı.

Birden bire herkes çıkmaya başladı bardan. Barın müdürü bile çıkmıştı.
Ne olduğunu ben daha çözemeden o yüzü görmüştüm.

-Taehyung?

Taehyungdan

Adamlarım ile tüm barı boşalttık. Geriye sadece Jungkook ve Jimin denen arkadaşı kalmıştı. Jungkookun kafası güzel olduğu için zorluk çekeceğimi sanmıyordum.

-ÇIKSANA LAN!

Hyunjine baktığımda çilli, boyu biraz kısa bir çocukla konuşuyordu, daha doğrusu bağırıyordu.

-ÇIKMIYORUM BABANIN EVİMİ BURASI? KAFANA GÖRE BENİ ÇIKARAMAZSIN!

Hyunjin birden çocuğu sırtına alıp yanıma geldi.

-BIRAKSANA LAN İT, PEZEVENK!

-Patron zorluk çıkartıyor, cezasını vermeli miyiz?

Biraz düşündüm, acaba acısam mı? Yoksa hayatını farklı yollarla karartsam mı?

-Arabaya götür.

-Tamam patron.

Çilli çocuk hemen kaşlarını çatmış ve Hyunjine vurmaya başlamıştı.

-BIRAK LAN BENİ! ÇETE MİSİNİZ OĞLUM SİZ!

Çocuk öyle küfür ediyordu ki resmen şaştım kaldım. Hyunjin çocuğu götürünce kendime gelmiştim ve Jungkookun yanına gitmiştim. Gözleri kanlanmıştı. Galiba ağlamıştı.

-Taehyung?

-Özledin mi beni güzelim?

Sırıtarak Jungkooka bakıyordum, birazda eğilmiştim yüzüne doğru.

crazy doctor/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin