7

520 30 3
                                    

Jungkook

Taehyung evden gitmişti. Ama eve geldiğinde şoka uğrayacaktı. Neden mi? Çünkü kaçmayı başarmıştım. Nasıl mı kaçtım?

Önce bahçede bir kedi gördüm. Sonra kediyi kaçamayacağı bir yere koydum. Daha sonra gidip korumalardan lazer istedim. Lazeri verdikten 10 dakka sonra kediyi olduğu yerden aldım. Lezeri kullanarak kediyi eve soktum. Daha sonra tüm eşyaların üzerinde lazeri gezdirdim. Kedi haliyle her yere atladı ve evi darma duman etti. Evin anahtarını cebinde bulunduran korumanın cebine lazeri tuttum. Kedi korumanın cebinin olduğu bölüme atlayıp anahtarı düşürdü. Sonrada kedi korumanın kafasına atladı. Kedi tırnaklarını korumanın saçlarına geçirdi. O sırada bende korkmuş gibi yapıp çığlık çığlığa içeri girdim. Korumalar beni sakinleştirmeye çalıştılar.

-B-beni bırakın arkadaşınızı kurtarın.

-Emin misiniz efendim?

-E-eminim.

Korumalar koşarak kediyi almaya çalıştılar. O sırada kapının anahtarını aldım ve kapıya koştum. Bu sayede evden kurtuldum.

Daha sonra Jiminin evine geldim. Jiminle beraber kirayı ödemek için anlaştık. Jimin çalıştığı cafede garsona ihtiyaç olduğunu duydum.

-Ama Jimin, o manyak beni bulur.

-Merak etme Jungkook. Zaten cafe bilinmeyen bir cafe. Çok az müşteri geliyo.

-Peki sana güveniyorum.

Biz böyle sohbet ederken zaman su gibi akıp gitmişti. Jimin bana bir oda ayırdı ve pijama takımı verdi. Galiba uzun zamandan sonra ilk defa huzurla uyumuştum.

Sabah olduğunda Jimin suratıma su döktüğünde neye uğradığımı şaşırmıştım.

-Noluyo lan! Öhö öhö.

-Hadi kalk. Kahvaltı hazır.

-Ya Jimin böyle insanmı uyandırılır?

-Ne yapmamı bekliyordun? Günaydın öpücüğümü verseydim? Yada paşa keyfin nasıl uyanmak ister diyemi sorsaydım? Hadi boş yapma kalk. Yemek soğuyacak.

Jimin odadan gitmişti. Bende dolabı açıp kendime göre bir şeyler alıp giydim. Daha sonra banyoya girerek ilk önce elimi, yüzümü yıkadım. Sonra dişlerimi fırçaladım. Tam aşşağıya inecekken bir ses duydum.

-HADİ JEON JUNGKOOK! BIÇAKLA BASARIM BAK ODANI!

Jimin bağırıyordu. Göz devirip aşşağıya indim. Daha sonra sandalyeye oturdum.

-Şükür geldiniz paşam.

-Of Jimin ne abarttın. Aşt tarafı 2 dakika geçti.

Jimin bana hayretle bakıyordu.

-2 dakikamı? Sen kaçta uyandın Jungkook?

-10'da herhalde.

-Şuan saat kaç Jungkook.

Duvardaki saate baktım. Bir de ne göreyim. Saat 12!

-OHA!

-Yaa ben mi abartıyor muşum?

Jimin ile gülüşerek kahvaltımızı yaptık.

Taehyungtan

Eve geldiğimde evde bir harabe olduğunu gördüm. Sonra bir koruma telaş içinde koşarak yanıma geldi.

-Hey sorun ne? Neler oldu burada?

-E-efendim.

Koruma bana söyleyip söylememe konusunda kararsız kalmış gibi görünüyordu. Daha sonra derin bir nefes alıp.

-Efendim Jungkook kaçtı.

BU SEFER DAHA UZUN YAPTIM 380 KELİME HAHAHA NEYSE öptüm.

crazy doctor/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin