29

101 7 2
                                    

Taehyung koltukta oturmuş, kucağında ki köpeği seviyordu. Yüzünde ki gülümseme o kadar güzeldi ki, fakat bunu köpek dışında kimse görememişti.

-Acaba sana ne isim koysam...

Taehyung düşünürken köpek Taehyungun kucağında uyuya kalmıştı. Taehyungun köpeğe zarar vermemek için yaptığı küçük dokunuşlar, köpeğin uyumasına sebep olmuştu.

Taehyung ne yakışır diye düşünürken aklına köpeği Hoseok sayesinde aldığı aklına gelmişti. Bu durumda ismine sadece onun karar vermesi canilik olur diye düşünmüştü. Hoseokunda hakkı vardı.

-Sanırım Hoseoku beklememiz gerekecek.

Taehyung kucağında ki köpeği uyandırmamak için sevmeyi bırakmıştı. Daha sonra etrafa bakmaya başlamış, bu süre içerisinde düşünmeye başlamıştı.

Herşeyi düşünmeye başlamıştı.

Tek kaldığı zamanları, dayak yediği zamanları, doktorluk zamanlarını, hastalarını kestiği zamanlarını, bu gün yaşanan olayları, herşeyi.

Taehyung derin düşüncelere dalmışken, Hoseok elinde ki iki tabakla odaya girmişti. Tabakları masaya koymuş ve tekrar odadan çıkmıştı. Ardından köpek maması olan kabı almış ve yere koymuştu. Taehyungun kucağında ki köpeği almış ve mama kabından mama yemesi için kabın önüne koymuştu.

Taehyung kucağında ki köpeğin eksikliği ile kendine gelmişti. Ardından Hoseoka bakmıştı.

-Hoseok, sen ne ara geldin?

Hoseok koltuğa otururken kendine gelmiş köpek mamasını yemeye başlamıştı bile. Hoseok oturduğu koltuğun önünde ki masanın üzerinden tabağı alıp Taehyunga uzatmıştı.

-O kadar dalgındın ki fark etmedin. İki kere gelip gittim.

Taehyung kendine uzatılan tabağa biraz bakıp, ardından almıştı. Hoseoka teşekkür eder gibi hafif başını eğmişti.

Taehyung tabağı kucağına koymuştu. Aslında bir konu açıp Hoseok ile sohbet etmek istiyordu. Fakat uzun zaman geçmişti aradan. Hoseokun huyları değişmiş olabilirdi. Hoseokun sevmediği bir davranış sergilemekten korkuyordu.

-Eee nasılsın?

Hoseok konu açmıştı. Evde biri varken onu görmezden gelmek istemiyordu.

-İyiyim, sen?

-Bende iyiyim.

Aralarında geçen bu konuşma uzamayınca, Hoseok susmayı tercih etmişti. Taehyung ise Hoseokun konuşma çalıştığını düşünerek konu açmaya çalışmıştı. Fakat konu bulamamıştı.

Ardından gözü köpeğe kaymıştı ve artık konu açabilirdi. Çünkü bu tatlı köpek ona fikir vermişti.

-Ah, Hoseok. Ben bu gün köpeğe isim düşünüyordum ve kendi başıma karar vermemem gerektiğini düşündüm. Çünkü sen olmasan bu köpeği alamazdım.

Hoseok bakışlarını Taehyunga çevirmişti. Bir Taehyunga bakmıştı, birde köpeğe.

-Ne koyacağız peki?

Hoseok düşünür gibi yapmıştı. Taehyung ise bulduğu fikir ile konuşmuştu.

-Dori?

Hoseok ise yüzünü ekşitmişti.

-O ne öyle? Kedi ismi gibi. Olmaz o.

Taehyung tekrar düşünmeye başlamıştı. O sırada Hoseok bir isim bulmuştu.

-Min-jun?

Taehyung biraz düşünmüştü, fakat bu ismi beğenmemişti.

-Hayır, biraz daha düşünelim.

İkili düşünürken birden bir isim bulmuşlardı. Buda aynı anda konuşmalarına sebep olmuştu.

-Yeontan?

-Yeontan.

İkili birbirlerine bakıp gülmüşlerdi. Ardından mama kabınında ki mamayı bitiren köpek koşarak masanın üzerine çıkmıştı. Ardından oturup Taehyung ve Hoseoka bakmıştı.

İkili köpeğin masada oluşundan rahatsız olmak yerine bu görüntüyü tatlı bulmuşlardı ve artık köpeğin adı belliydi. Adı Yeontandı.

Hoseok dayanamamış ve köpeği kucağına almıştı. Doya doya severken Yeontan ise Hoseokun yüzünü yalıyordu. Hoseok hafif gülerek onu sevmeye devam ediyordu. Taehyung sırıtarak ikiliyi izliyordu. Bu sefer izleme sırası Yeontanda değil Taehyungdaydı.

-Dışlanıyorum resmen.

Köpek Hoseokun yüzünü yalamayı bırakmış ve Taehyungun üstüne atlamıştı. Taehyung köpek düşmesin diye hızlıca köpeği tutmuştu. Ardından gülerek sevmişti. Bu köpek resmen mutluluk veriyordu insana.

Arkadaşlar bir daha ki bölümü daha uzun yapmaya çalışacağım görüşürüzzz

crazy doctor/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin