3

763 51 5
                                    

Taenin yanına kahvaltı yapmak için inecektim ki Taenin silahlarla uğraştığını gördüm ve yanında babası vardı. Babası oğluna iğrenir gözlerle bakıyordu. Bende yanlarına gitmek yerine saklanıp onları dinlemeye başladım.

-Sana inanamıyorum Taehyung! Nasıl yapabilirsin böyle bir şeyi! Sana özel hoca bile tuttuk bunun için!

Hocamı? Taeyi babası imana getirmeyemi çalışıyordu?

-Off baba zaten sinirliyim gelme üstüme!

-Onu kumarhanede 1 milyon won(yanlış yazmış olabilirim) kaybetmeden önce düşünecektin!

Gerçekten Tae hiç şaşırtmıyordu. Aslında hergün bu muhabbet dönüyordu evde.

-YA BABA SANKİ BİLMİYORSUN ZORUNDAYDIM!

Ne olmuştu ki? Bunun cevabını bulamadan kaçacağım için mutsuz değildim.

-YA BABA JUNGKOOKU MU VERSEYDİM?

Ne? Ne dönüyordu ortalıkta?

-VERSEYDİN! RESMEN MİLYONLAR GİTTİ! MİLYONER OLMAN HER YERDE MİLYONLAR KAYBEDECEĞİN ANLAMINA GELMEZ!

Bu konunun benle ne alaksı olduğunu düşünüyordum.

-NE DEMEK VERSEYDİN? BABA ŞAKAMI YAPIYOSUN?

-SEN YAPTIĞIM TEK VE EN BÜYÜK HATASIN! SEN HASTASIN HASTA! DOKTOR OLDUN DİYE SEVİNİYORDUM. FAKAT ASIL TEDAVİ EDİLMESİ GEREKEN SENSİN! KEŞKE HİÇ DOĞMASAYDIN KEŞKE ANNENİN KARNINDA GEBERİP GİTSEYDİN!

-SUS BABA SUS! ÇIK GİT EVİMDEN!

Dediği şeyler gerçekten çok ağırdı. Ama birazda haklıydı. Ancak kafayı yemiş, hasta insanlar hastasının vücudunu çizebilir.

-Şimdi beni evden kovuyorsun öylemi? Sana yazıklar olsun. Senin gibi evladım yok benim.

Diyip adam gitmişti. Daha sonra ayak sesleri gelmeye başladı. Ayak sesleri gittikçe artmaya başladı. Benim odama geliyordu galiba. Anlar anlamaz koşarak yatağıma oturmuştum. Daha sonra kapı açılmıştı.

-H-hoşgeldin Taehyung

Elimden geldiğince uzun yazmaya çalışıyorum kusura bakmayın kısa oluyo ama gittikçe uzun tutucam bayy

crazy doctor/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin