4. Bölüm

248 8 1
                                    

♫: Boş Gemiler - Yüzyüzeyken Konuşuruz

Alice'in anlatımıyla

Güneş yüzüme doğru yansırken uyandım. Hermione daha uyanmamıştı. Saate baktığımda 07.14 olduğunu gördüm. Kalktım ve duşa girdim. 10-15 dakika geçmeden çıkmıştım. Banyoda cübbemi giyip dışarı çıktım.

Saçlarımı kurutmadan önce Hermione'yi uyandırdım.

Alice: Uyan bakalım uykucuuu

Hermione yavaş yavaş gözlerini açtı.

Hermione: Saat kaçki?

Alice: 07.20

Hermione: Tamam, kalkıyorum.

Başımla onayladım ve saçlarımdaki havluyu çıkardım ve saç kurutma makinesini elime aldım.

Makineyi açtığımda Hermione banyoya girmişti. Nazik bir şekilde saçlarımı kurutuyordum.

*

Hermione de hazır olduğunda birlikte odadan çıktık.

Büyük Salon'a kahvaltı için geldiğimizde masada sadece Ron vardı. Ha birde, Cedric ve Adel. Onlar farklı binalardalar ama bazen bizim masamıza gelip sohbet ediyolardı.

Geldiğimizi fark eden ilk kişi Adel oldu. Bize bakarken ne kadar sevindiği gözlerinden belliydi. Ehm... Neden olduğunu açıklamama gerek yok sanırım.

Adel biraz fısıldayarak konuştu,

Adel: Ah, iyi ki geldiniz. Utançtan ölmek üzereydim.

Hermione: Adel, madem seviyorsun niye yanındayken kendini iyi hissetmiyor ve uzaklaşıyorsunki?

Alice: Ben cevap vereyim, utanıyor ve Cedric'in yanında duramıyor.

Adel: Evet, aynen öyle.

Hermione: Eh, peki. Ama... Madem utanıyorsun niye bu masaya geldinki?

Adel: Ya aslında ben Ron'u görmek için gelmiştim. Ama-

Alice: Cedric yanınıza geldi.

Adel: Evet.

Hermione: Pekiii. Daha fazla üstüne gelmiyoruuzzz.

Dedi. Ben de gülümsedim. Aynı zamanda da başımla Hermione'yi onayladım.

O an çok şaşırdığım, pardon şaşırdığımız bir şey oldu. Büyük Salon'a abim geliyordu. Gryffindor masasına doğru. Tamam, bu normal ama. Yanında biri vardı. KLARA SNAPE! HEMDE İKİSİ EL ELE!

Şaşırarak abim ve Klara'nın geldiği yöne bakarken, Hermione, Ron, Adel, Cedric, hatta salondaki tüm öğrenciler şaşkınlıkla bakıyordu.

Masaya ulaşmışlardı.

Ron: Bir dakika. E. NE?!

Hermione: Harry?

Arkadan Malfoy atıldı hemen,

Draco: Klara?

Alice: ABİ?

Abim ve Klara, birbirlerine bakarak gülümsedi. Abim herşeyi açıklamak üzere Klara'yla birlikte masaya oturdu.

Harry: Biliyorum, hepiniz şuan çok şaşkınsınız, evet. Zaten bizde tam olarak sindiremedik bu durumu. Ama şöyle söyleyeyim. Biz Klara'yla birbirimizi seviyoruz ve sevgiliyiz.

Dedi gülümseyerek. Klara da gülümsedi. Önceden hiç böyle sevecen ya da güler yüzlü değildi. Ama şuan o kadar sıcak kanlıydı ki.

Klara: Hiç aklınıza gelmiyorduk biliyoruz. Harry'nin Slytherin'lerle arasındaki ilişki, benim Severus Snape'in kızı olmam vesaire. Ama biz birbirimizi gerçekten seviyoruz ve hiçbir şey sevgili olmamıza engel değildi.

𝐅𝐨𝐫 𝐚 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin