15. Bölüm

107 4 2
                                    

: Star - Colde

Seni düşünmek kafamın ve yüreğimin en tatlı,

En heyecanlı meşgalesidir.

*

Son 1 haftadır yani balo haberi geldiğinden beri herkes resmen bir telaş içerisinde. Kimle gideceklerini konuşuyorlar. Ben ise öylece onları izliyorum çünkü birlikte gidebileceğim hiç kimse yok. Çok umrumda değil ama biriyle gitmek isterdim.

Hermione: Biz Ron'la eş olduk tabii ki.

Ron: Evet. Biz eş seçme derdinde değiliz kurtulduk. Kalanlara başarılar.

Harry: Sanki bizim belli değilde. Değil mi Klara?

Klara: Tabii ki. Bizde birlikte gidiyoruz.

Harry: E yani.

Alice: Sen kardeşini hiç sorma zaten.

Harry: Ya Alice, özür dilerim. Unutmuşum seni. Sahi, sen kimle gideceksin?

Alice: Hiç kimseyle.

Harry: Ne demek hiç kimseyle?

Alice: Baya, bildiğin hiç kimseyle işte. Sanki birlikte gidebileceğim biri var da yani abi sen de.

Harry: Ben illaki kendine bir eş bulmuşsundur diye düşünmüştüm. Ya da söyleseydin sana birini ayarlardık. Baloya 2 gün kaldı herkes eşini bulmuştur şimdi.

Alice: Aman, boşver abi. Ben zaten öyle şeyleri hiç sevmem. Gerek yok. Siz eğlenin, ben de sizi izlerim.

Harry: Peki.

*

Adel'in anlatımıyla

Hiç ses etmedim ama Alice gibi benimde balo için bir eşim yok. Aslında Cedric'e teklif etmeyi düşündüm ama sonra vazgeçtim. Sonuçta erkekler kızları baloya davet eder, değil mi? Eğer benden hoşlansaydıda şuana kadar davet ederdi diye düşünüyorum. Demek bu zamana kadar yaptığı tüm şeyler öylesineymiş. Derken yanıma biti oturuyor! Cedric!

Cedric: Selam.

Adel: Selam.

Cedric: E, naber? Nasıl gidiyor?

Adel: Yani, iyi.

Cedric: Baloya kiminle gidiyorsun?

Adel: Hiçkimseyle. Neden?

Cedric: Merak ettim.

Bi süre öylece sessiz kaldık. Cedric tekrar konuşmaya başladı.

Cedric: Biliyor musun, benim de eşim yok.

Şaşkınlıkla ona baktım. Şimdiye kadar kimse Cedric'le gitmek istemedi mi yani? Cho bile...

Adel: Gerçekten mi?

Cedric: Evet. Yani eğer sen de istersen, baloya seni davet ediyorum Adel.

Mutluluktan havalara uçacağım şimdi. Cedric. Beni. Baloya. Davet. Etti?

Adel: A-

Cedric: Az kaldı baloya. O zamana kadar gelip gelmeyeceğini bana söyle.

Cedric ayağa kalktı ve göz kırpıp diğer yöne doğru yürümeye başladı. Cedric'le kesinlikle gidecektim. Başka bir seçeneğim yoktu. Hemen teklifini kabul etmeliyim!

Adel: Cedric! Dur!

Durdu ve arkasını döndü.

Cedric: Evet?

𝐅𝐨𝐫 𝐚 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin