19. Bölüm

94 4 10
                                    

: Olmazlara İnat - Berkay Altunyay

Olmazlara inat, elimi tut
Bak bize zaman ilaç...

*

Balo'nun üzerinden 1 hafta geçmişti. Bu 1 haftada öyle pek bir şey olmadı. Derslere girdim, derslerden çıktım, ders çalıştım. Klasik rutinim yani. Şuanda da kütüphanede kitap okuyorum. Adel de yanımda.

Adel: Canım aşırı sıkılıyor.

Alice: Benimde.

Adel: Üstümde bi yorgunluk var bugün, neden bilmiyorum. Bugün pek güzel olmayacak belli.

Ben de bugün yorgun hissediyordum. Kitabıma odaklanamıyordum, öyle düşünün.

Kitabımın kapağını kapattım ve masanın diğer tarafına doğru ittim. Yorgun olduğum için kafamı masaya koydum ve gözlerimi kapattım.

Adel: Uyuyacaksan odana git Alice.

Alice: Uyumayacağım. Sadece yorgunluktan biraz dinlenmek istiyorum.

Adel: Ben de öyle yapacağım.

Adel de aynı benim yaptığım gibi başını masaya koydu.

Adel: Buün neden böyleki?

Alice: Hiç bilmiyorum. Her neyse, gel elimizi yüzümüzü yıkayalım bari. Yoksa uyuyacağız, uyanmamız lazım. Derslere girememek istemeyiz, değil mi?

Adel'le birlikte tuvalette elimizi yüzümüzü yıkadıktan sonra biraz dolaştık.

Alice: Başka ne dersin var bugün?

Adel: Astronomi ve Bitkibilim.

Alice: Aynısı.

Adel: İyi bari beraber gideriz derslere.

Alice: Olur. Astronomi dersi 30 dakika sonra. O zamana kadar biraz oyalanalım.

*

Astronomi dersi çok sıkıcıydı. Normalde severim bu alanı ama bu derste çok sıkıldım.

Alice: Bugün cidden kötü olduğu için mi Astronomi dersi sıkıcı geldi, yoksa gerçekten sıkıcı mıydı?

Adel: Gerçekten sıkıcıydı. Sınıftakilerin yüzünün dağıldığını görebiliyordum.

Koridordan geçerken Draco'yu gördüm. Üzgün ve sinirli gibiydi. El salladım. Bana baktı ama bana karşılık vermedi.

Adel: Niye öyle yaptı ki

Alice: Bilmem, belki bugün sadece bizim için kötü değildir?

Adel: Eniştemiz seni görünce mutlu olurdu. Şimdi ne değişmiş acaba?

Alice: Eniştemiz derken?

Adel: Anlamamazlıktan gelme.

Alice: Anlamamazlıktan gelmiyorum. Söylediğin şeyin saçmalığını belirtiyorum sadece.

𝐅𝐨𝐫 𝐚 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin