Bölümden önce küçük bir açıklama: Ben bir şeye karar verdim. Her bölüme müzik bulmak çok zor ahahas. Bundan sonra sadece böyle özel bölümlere müzik koyacağım.
Bölüme geçebiliriz, keyifli okumalar <3
-
Dün seni sevdim,
Yarın da seviyorum
Öbür gün borcum olsun,
Yaşarsam yine seni seveceğim
*
Klara'nın anlatımıyla
Dün gece Harry ile mektuplaşıp bugün buluşacağımızı kararlaştırmıştık. Bu yüzden biraz sonra Jane'e mektup yazacağım. Şu anda babamla kahvaltı ediyoruz. Jane'e mektup yazmadan önce babama "sözde" Jane'le buluşacağımızı söylemem lazım.
Gerginlikle konuşmaya başladım:
Klara: Şey... baba...
Babam bana baktı. "Efendim" anlamında başını salladı.
Klara: Sana bir şey söyleyecektim. Şey... eğer izin verirsen Jane ile buluşmak istiyorum. Okul tatil olduğundan beri sadece mektuplaşıyoruzda.
Snape: Buluşacağın kişinin Jane olduğundan eminiz değil mi? Jane Andy, Slytherin ve safkan. 1. Sınıfta tanıştığınız arkadaşın?
Klara: Evet. Jane Andy, Slytherin ve safkan. 1. Sınıfta tanıştığım arkadaşım.
Diye babamın söylediklerini tekrarladım.
Önce biraz düşündü sonra yüzüme anlamsızca baktı.
Snape: Tamam gidebilirsin.
İçim kıpır kıpır oldu, çok mutlu oldum çünkü Harry ile buluşabilecektim. Ama bu kadar mutlu olduğumu burada, babamın yanında belli edemezdim çünkü Jane ile buluşacak olmama bu kadar sevinmem şüphe çekerdi. Havalara zıplamak için odama gitmeyi bekleyecektim. Gülümsedim sadece.
Klara: Teşekkürler.
Cevap vermedi, her zamanki gibi soğuktu. Ama şuan bunu pekte umursamayacak kadar mutluydum.
Masadan kalktım ve dans etme isteğimi bastırmaya çalışarak içimdeki heyecanla odama doğru gittim. Bacaklarım titriyordu sanırım.
Snape: Dikkat et biraz Klara, bacakların titiriyor düşeceksin.
Klara: Tamam, iyiyim ben.
Sonunda odama ulaştığım anda hemen kapıyı kapatıp odada zıplamaya başladım. Mutluluktan dans falan ettim. Babam olmasa çığlık atardım. Ama duymamalıydı. Bu yüzden yatağıma atlayıp kafamı yastığa gömüp çığlık attım. Çok ses çıkmamıştı ve istediğinde buydu.
Biraz toparlandıktan sonra hemen masamın başına geçtim ve Jane'e mektup yazdım.
Selam Jane!
Öncelikle nasılsın? Ben çok iyiyim. Yalnız asıl mutlu olmak için senin yardımına ihtiyacım var. Biliyorsun, babam dolayısıyla Harry ile yaz tatilinde bir araya gelemiyoruz. Ve Harry ile her an yan yana olmak istediğimi en çok sen biliyorsun, her an sana anlatıyorum. Şimdi, yardımına ihtiyacım olan konuyu söylüyorum: Ben babama seninle buluşacağımı söyledim ama aslında Harry ile buluşacağım, babam izin versin diye senin adını verdim. Aslında senden izin almadan bu şekilde yapmam ne kadar doğru oldu bilmiyorum, kusura bakma. Senden ricam, babam eğer bir şey olurda kontrol etmek için sana yazarsa, benimle buluşacağını falan söyler misin, gerçeği öğrenmesin. Bu benim için çok önemli Jane! Sorun etmeyeceğinden eminim, sen benim çok yakın bir arkadaşımsın, beni anlarsın. Şimdiden teşekkürler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐨𝐫 𝐚 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲
Hayran Kurgu❝O halde sen de benim yıldızım olur musun Alice?❞ Draco nefret ettiği Harry Potter'ın kardeşine tutulunca, gözleri açılmıştı sanki. Kendini anlamadığı bir yerde bulmuştu. Yeşil gözlü kızın kalbinde. Şimdi ise belki de babasını ve ailesini bile karşı...