♫: Leaving Tonight - The Neighbourhood
Adel'in anlatımıyla
Adel: Nasıl yani, sen şimdi bunların hepsine çalışmak mı zorundasın?
Cedric: Evet maalesef. Profesör Snape'in sınavları zor olur, bilirsin.
Adel: Bilirim tabii. 1. sınıftayken ortak sınavımız vardı Gryffindorlarla. Daha 1. sınıf olmamıza rağmen çok zordu sorular. Biz böyle olacağını bildiğimiz için Alice'le günler boyu çalışmıştık ama yinede sınavda çok zorlandık. Üstelik puanlarımız çokta parlak değildi.
Cedric: Biz böyle Profesör Snape'ten bahseduyoruz ya, aklıma bir şey geldi.
Adel: Ne geldi?
Cedric kıkrıdadı ve anlatmaya başladı. Merlin! Bir insanın kıkırdayışı bile mi mükemmel olurdu! Cedric Diggory'nin ki mükemmeldi.
Cedric: Ben 1. sınıftayken, yani Fred ve George 3. sınıftayken ikisi Profesör Snape'le çok uğraşırlardı. Sürekli küçük şakalar düzenlerlerdi falan. Ama bekle bomba geliyor - bir keresinde ikisi Snape'in saçlarını yeşile boyamıştı QKSKNSMDSMNKSB. Sihirle tabii ki. Ama çok komikti sen de görseydin keşke.
Bir kahkaha patlattım ve,
Adel: O an orada olmayı çok isterdim. Ha sahi, ikisi Profesör Snape'le bu kadar uğraşırken Profesör Snpape onlara hiç kızmıyor muydu? Ben o adamı şu kadar tanıyorsam Gryffindor'dan 50 puan dahi almıştır.
Cedric: Eğer öğrenmiyorsa, alamaz.
Adel: Nasıl yani?
Cedric: Fred ve George'tan bahsediyoruz, onlar şaka konusunda uzmanlar. Bu yüzden Snape asla yakalayamazdı onları. Ve bu sayede, ceza da almazlardı.
Güldüm.
Adel: Ya, demek öyle sknsmsdjd. İkisi de çok iyi ve kafa dengi çocuklar ya.
Fred: Tabii ki,
George: Öyleyiz.
Adel: Siz nerede çıktınız?
George: Bizim hakkımızda konuştuğunuzu duyduk. Az önceden beri sizi dinliyoruz.
Fred: Bizim hakkımızda böyle düşünmeniz çok güzel Bayan Black. Sizden şimdiden çok hoşlandığımı belirtmek isterim.
Herşeyi şakaya vurmakta çok iyilerdi.
Egolu bir tavır takındım ve,Adel: Ah, ne kadar hoşsunuz fakat tipim değilsiniz, ben daha iyilerine layığım Bay Weasley. Başka birinde deneyin şansınızı.
Dedim.
Fred: Buna üzüldüm, umarım size uygun kişiyi bulursunuz.
Cedric: Evet mesela beni.
Hemen kafamı Cedric'e çevirdim. Gülümsedi. O an bir şey diyemediğim için ben de gülümsedim.
Fred & George: Ooo.
George: E biz kalkalım, siz devam edin flörtleşmenize.
George'un koluna hafif bir yumruk attım.
Sessizce, "George!" dedim.
George: Tamam tamam.
Fred: Neyse o zaman biz,
George: Gidelim.
Fred & George: Hoşçakalın çifte kumrular. Düğününüzde şahit oluruz isterseniz.
Deyip gittiler.
Cedric hala gülümsüyordu.
Adel: Heey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐨𝐫 𝐚 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲
Fanfiction❝O halde sen de benim yıldızım olur musun Alice?❞ Draco nefret ettiği Harry Potter'ın kardeşine tutulunca, gözleri açılmıştı sanki. Kendini anlamadığı bir yerde bulmuştu. Yeşil gözlü kızın kalbinde. Şimdi ise belki de babasını ve ailesini bile karşı...