♫: All Too Well - Taylor Swift
2 Ay Sonra
Bugün 3. sınıfın son günü... Açıkçası kendimi çok değişik hissediyorum çünkü zaman çok hızlı geçti. Daha yeni başlamamış mıydım 3. sınıfa? Hatta 3. sınıfı bırakın, ben 1. sınıfa başladığım günü bile dün gibi hatırlıyorum. Daha küçüktüm o zamanlar, 11 yaşındaydım. Şimdi ise 14 olmama az kaldı, yani çok az da denilemez ama... her neyse işte zaman çok hızlı geçiyor, büyüyorum, büyüyoruz ve etrafımızdakiler değişiyor. Bu yüzden size şunu söyleyebilirimki, şu an yaşadığınızı tekrar yaşayamayacaksınız -tabii bir büyücü değilseniz :D- bu yüzden yaşadığınız her anın keyfini çıkarın. Zaman bir daha geri gelmiyor.
Sabah 3 ay boyunca bir daha bu yataktan kalkmamak üzere kalktım. Güzel bir gün. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Uzun bir süre giymeyeceğim cübbemi alıp giydim ve banyodan çıktım. Hermione de şimdi kalkmıştı. O da benim rutinimle devam etti ve birlikte odadan çıktık.
Büyük Salon'a giderken bu yıl yaşadıklarımı düşündüm: Yine genel olarak mutlu bir yıldı benim için, mutsuz olduğum çok az anı oldu, onlarda muhtemelen annem ve babamı özlediğim anlardır. Ama anne ve babam için üzülürken bile dostlarım ve abim yanımdaydı, bu yüzden hiç zorluk çekmedim. Bu yıl Draco ile çok yakın arkadaş olduk adeta kardeş gibi. Sürekli dertleştik. O bana babası ile olan sorunlardan bahsetti, ben ona anne ve babamın yokluğunun ne kadar ağır geldiğinden bahsettim. İkimizde her seferinde aynı şeylerden bahsediyorduk, aynı cümleleri kuruyorduk aslında ama yinede her seferinde birbirimizi dinleyip teselli ediyorduk. Draco'yu bu yüzden seviyorum işte, o benim çok yakın bir arkadaşım.
Büyük Salon'a geldik ve masaya oturduk.
Ron: Bu tatilde bizim eve gelsenize.
Alice: Ziyaret olarak mı yatılı olarak mı?
Ron: Nasıl isterseniz.
Alice: Ben bu tatilde yine Sirius'un evinde kalmak istiyorum, ama ziyaret olarak gelirim yani 1 haftalığına falan. Sen abi?
Abim cevap vermedi, daha doğrusu beni duymadı. Elini yanağına yaslamış boşluğu izliyordu.
Alice: Abi? Abi orada mısın? ABİ!
İrkilerek kendine geldi.
Harry: Ha? Ne?
Alice: Ne oldu daldın gittin? Beni duymuyorsun.
Harry: Of ya.
Alice: Ne oluyor söyler misin?
Harry: 3 ay boyunca Klara'yı göremeyeceğim daha ne olsun?
Alice: Off, anlaşıldı senin derdin. Abi, Klara'yı ben de çok seviyorum onu göremeyeceğim için mutsuzum ama belki bir fırsat yaratıp onu görmeni sağlayabiliriz. Ayrıca trende saatler boyunca vakit geçirebileceksiniz öyle karalar bağlama hemen.
Harry: Ama yinede üzgünüm işte. Snape'ten nefret ediyorum.
Adel: Öyle deme Harry ne de olsa o senin kayınbaban İWLSLLSLEPFP.
Hepimiz birlikte güldük buna.
Klara yanımıza geldi.
Klara: Son gün olduğu için yanınıza geleyim dedim.
Harry: Çok iyi yaptın. Uzun süre görüşemeyeceğiz nasılsa.
Klara: Seni çok özleyeceğim merak etme.
Harry: Ben de seni.
Adel: Alice de Draco'yu çok özleyecek.
Alice: Adel...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐨𝐫 𝐚 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲
Fanfiction❝O halde sen de benim yıldızım olur musun Alice?❞ Draco nefret ettiği Harry Potter'ın kardeşine tutulunca, gözleri açılmıştı sanki. Kendini anlamadığı bir yerde bulmuştu. Yeşil gözlü kızın kalbinde. Şimdi ise belki de babasını ve ailesini bile karşı...