Gizemli gölgelerin ardındaki, derin sırlarla dolu bir aşk hikayesine...
Çift Kişilik, okuyucularını insan psikolojisinin karmaşık labirentlerinde bir yolculuğa davet ediyor.Sina, 2019 yılında babasının tanıştırdığı Uraz'a karşı hissettiği beklenmedik duyguların büyüsüne kapılır ve kısa süre içinde evlilik kararı alırlar. Ancak çabucak sarıldıkları bu aşkın gölgesinde, zamanla ortaya çıkan yanlış anlaşılmalar ve Sina'nın uzun süredir haberdar olmadığı hastalığı, evliliklerini sarsmaya başlar.
Sina'nın çoklu kişilik bozukluğu, karanlık bir bulut gibi üzerlerinde dolaşmaya başlarken, Uraz kendini, eşinin sırlarını ve iç içe geçmiş kimliklerini çözmeye adar. Sina'nın dünyasında yaşadığı sıra dışı mücadeleler ve kendini keşfetme çabaları, onu insan zihninin karmaşıklığının derinliklerine sürüklerken, Uraz da kendi kırılganlıklarıyla yüzleşir.
Çift Kişilik, yalnızca bir aşk hikayesi değil, aynı zamanda insanın iç dünyasını, gizemli geçmişini ve tutkulu bir çabayla yüzleşme arzusunu keşfeden bir roman. Sina'nın şefliğini yaptığı restoranda sunulan enfes lezzetler, Uraz'ın muhteşem mimari projeleri ve Sağyaşar ailesinin sıra dışı geçmişi ve yer altı dünyasındaki köprüsü bu sürükleyici hikayeye derinlik katıyor.
Okuyucular, Sina ve Uraz'ın aşkının yanı sıra, etraflarındaki karakterlerin karmaşık hikayelerini ve Sina'nın sırlarla dolu dünyasındaki çatışmalarını büyüleyici bir şekilde keşfedecekler.
Sina Dağhan Sağyaşar
Sana aşık olan yanımı öldürmem gerek sevgilim.Uraz Sağyaşar
Bu uğurda ölsem bile, bizden vazgeçmeyeceğim.[Olayların gerçek kurum, kuruluş ve kişiler ile bir ilgisi yoktur.]
[Kurgumda geçen hastalık belirtileri gerçek değildir. Karakterin sahip olduğu hastalık tamamen kurgunun gidişatı ve derinliği üzerine düzenlenmiştir, kurgudan ibarettir.]
[Karakterin sahip olduğu hastalık tamamen kurgudur. Gerçekle bazı ortak noktaları olsa bile bunlar sadece çoklu kişilik bozukluğu hastalığıyla olan BENZERLİKLERidir.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çift Kişilik [Tamamlandı]
Romance[1. Kitap Tamamlandı] Ben, Sina Dağhan Sağyaşar. Bu size uzun geldiyse bana kısaca Sina diyebilirsiniz. Ancak "Siğna" şeklinde uzatarak okumazsanız gerçekten sevinirim. Bu konuda biraz takıntılıyım. Sina, Arap Yarımadasının Mısır ile birleştiği yer...