⭐6⭐

2.4K 246 2
                                    

Augustus's Point Of View

Δεν έπρεπε να  την αφήσω να βγει με αυτον. Σε πρωτη εντύπωση δείχνει καλό παιδι. Αλλά όχι για την Bella. Κάθε μέρα είναι και με αλλη. Και η Bella είναι ευαίσθητη. Δεν θα της αρέσει μια τέτοια κατασταση μαζί του. Δεν είχε σχέση ποτε με κάποιον και αυτή τη πρωτη φορά πρεπει να είναι κάτι που θα έχει να θυμαται καλά πραγματα. Όχι  κάτι σαν αυτό.

Αλλά όχι. Επέλεξε να με αφήσει μονο μου και να βγει. Εγώ δεν εκανα ποτε κάτι τέτοιο και δεν είχα σκοπό να το κάνω. Δεν θέλω να την πληγωνω γιατί ξέρω ποσο άσχημο είναι. Παρολο που μέχρι τώρα η σχέση μας ηταν απωλιτα φιλική δεν είχα σκοπό να κάνω τίποτε να την στεναχωρισω. Την νοιαζομαι απίστευτα πολύ. Αλλά αυτή φταίει που δεν μπορεί να έχει κάποιον με τέτοια αισθήματα πια. Με έχασε και πρεπει να το καταλάβει μονη της. Τέρμα.

***

Η τηλεόραση δεν έχει τίποτα καλό τέτοια μέρα,τέτοια ωρα. Έπρεπε να τρώω παγωτό μαζί της. Αλλά βέβαια. Ο Harry και το ηλίθιο ραντεβού του. Αλλά έτσι πρεπει να είναι ένας κολλητός να βάζει τις ανάγκες του αλλου πανω απο τις δικές του. Άσχετα αν περιμένω όλη την εβδομαδα για το σημερινο καθιερωμένο. Αλλά βέβαια. Η Bella δεν ηταν ποτε έτσι μέχρι που την χτύπησε ο έρωτας στο κούτελο. Και ποιος την πληρώνει και παλι; Εγώ.

Ειναι βλακεία όλο αυτό. Κάθομαι σαν βλάκας και σκεφτο αι οτι έπρεπε να είμαι εξω μαζί της αντί να πάρω κάποια αλλη για να βγούμε. Ναι Βάι αν με ήξερε κανεις καλά θα έλεγε οτι μόνος με κορίτσι δεν βγαινω εκτός αν είναι η BellaΈτσι παει και πρέπει να το χωνεψω. Ειναι μαζί του εξω επειδή έχει αισθήματα για εκείνον. Απόλυτα φυσιολογικό θα έλεγε κάποιος. Αλλά όχι στην περιπτωση αυτή δεν είναι. Η Bella δεν έδινε ποτε σημασία σε κάτι παραπάνω απο φιλικό. Κάθε φορά που της ζητούσε να βγουν ελεε όχι όσο πιο ευγενικά γινόταν. Και εμφανιζόταν μπροστά μου λεγοντας οτι είναι καλυτερο να βγει μαζί μου φιλικά παρα να έχει να σκέφτεται πως να σταθεί και πως να φαίνεται πιο κορίτσι. Και μου άρεσε αυτό.


Αλλά ναι αυτά πάνε τώρα. Ξέρω ξέρω. Θα μείνω μόνος να σκέφτομαι. Αλλά αυτό συμβαίνει ηδη. Συχαινομαι να κλαίω στον εαυτό μου για κάτι που με τέτοιο τροπο δεν διορθώνεται. Εκνευριζομαι όταν η κατασταση βγαίνει εκτός ελέγχου και δεν μπορω να την αλλάξω απο καμια πλευρά. Παει απο το κακό στο χειροτερο εξαιτίας μιας απερισκεψίας. Ποιανού; Δική μου,δική της δεν έχει να κανει. Αυτό που ξέρω είναι οτι έχω νεύρα πιο πολύ μαζί της παρα μαζί μου. Στο κάτω κάτω δεν τη παράτησαν εγώ για να βγω με γκομενα. Εκείνη το έκανε. Αρα γιατί να φταιω γω? Σε καμια περιπτωση.

Don't [H.S.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora