Rob en ik hebben elkaar al ruim een week niet gesproken of gezien, hij heeft nog wel wat appjes gestuurd dat hij wilde praten, maar ik heb niet op hem gereageerd. Ik ben te bang voor wat hij gaat zeggen dus ik durf hem niet terug te appen.
De afgelopen week heb ik alleen maar binnen gezeten, niet dat Jaïr en Jesse daar zo blij mee zijn, maar ik wilde absoluut niet naar school toe. Ik zit nu maar wat te gamen, maar eigenlijk ben ik er totaal niet bij met m'n hoofd. Mijn gedachten zijn alleen maar bij de jongen die mijn leven op een goede manier hebben veranderd, tot op een zeker moment. Het moment dat ik het allemaal verpestte.
Misschien moet ik toch met Rob praten? Ik kijk naar de appjes bovenin mijn scherm en ik lees zijn laatste appjes nog die ik kan zien. Ik zucht en verberg mijn hoofd in mijn handen. Ik heb advies van iemand nodig, maar ik heb niemand die me echt advies kan geven. De enige die me begrijpt is Robbie en hij is juist de persoon waarover ik advies nodig heb.
Ik heb ook nog wat appjes van Koen en Milo die willen weten waar ik deze week was. Een tijdje geleden ben ik namelijk in een groepsapp gezet met de jongens dus vandaar dat ze mijn nummer hebben. Opzich wel gezellig, alhoewel ik er niet veel in heb gezegd. Het ging doordeweeks vooral over school en in het weekend een hoop dronken appjes van Milo en Koen, soms wel lachwekkend maar meestal vooral slecht geformuleerde zinnen waar niemand iets van snapt. Ik lach even als ik aan de jongens denk, het zijn toch iets betere vrienden geworden dan gedacht, maar ik durf ze nog niet alles toe te vertrouwen.
Dan krijg ik een appje van Raoul, waardoor het even voelt alsof de wereld stil staat.
Raoul:
Yoo maatje, heeft het toevallig iets met Rob te maken dat je er niet was deze week?
Afgeleverd 20:04Raoul had me eerder deze week nog geen berichtje gestuurd, maar toch weet hij als enige direct waar het over gaat, zonder dat hij dat zelf weet. Of zou Rob iets gezegd hebben? Ik krijg een beetje stress omdat ik bang ben dat Rob heeft verteld wat er is gebeurd en ik twijfel of ik Raoul om hulp moet vragen. Ik open zijn appje na lang twijfelen toch maar.
Raoul:
Yoo maatje, heeft het toevallig iets met Rob te maken dat je er niet was deze week?
Gelezen 20:29U:
Nee ik had gewoon griep, geen zorgen
Gelezen 20:30
Ik zie dat Raoul mijn bericht meteen heeft gelezen en hij is ook gelijk aan het typen. Ik tik zenuwachtig met mijn been, wachtend op antwoord. Het duurt niet langer dan dertig seconden totdat mijn scherm oplicht met een nieuw berichtje van Raoul.
Raoul:
Als je wil praten, mag dat hoor, t zal tussen ons blijven
Gelezen 20:31Ik weet niet goed of ik het tegen Raoul moet vertellen, hij is wel goed bevriend met Robbie, maar misschien weet hij daarom juist wat ik moet doen. Eigenlijk durf ik niet, maar ik heb ook niet heel veel te verliezen.
U:
Ehm, ja ik was met Rob huiswerk aan het maken en toen
ben ik weggegaan omdat ik dacht dat hij boos op mij was
en nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen
Gelezen 20:34Ik stuur het appje en gooi daarna mijn telefoon op mijn bed, ik wil niet weten of hij weet wat er echt is gebeurd, aangezien ik in iets te grote lijnen heb uitgelegd wat er is gebeurd. Ik hoor dat er een appje binnenkomt, maar ik durf niet te kijken.
Ik besluit maar even te gaan douchen, dus ik loop naar de badkamer en zet de douche aan. Al snel begin ik alles weer te overdenken en er stroomt een traan over mijn wang, die volledig wordt meegenomen door het water van de douche. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen en ik weet ook niet wat ik wil, eigenlijk weet ik helemaal niet zo veel op dit moment. Het liefste zou ik nu bij Rob zijn, maar ik weet dat ik dat beter niet kan doen, zo lang ik geen plan heb. De douche staat heet, veelte heet, maar ik geniet van het brandende gevoel op mijn huid.
Als ik klaar ben met douchen staat de hele badkamer vol met stoom dus als ik de badkamer uit loop, is het dan ook heel koud. Ik trek snel een trui aan en een trainingsbroek. Ik check mijn telefoon en zie dat Raoul nog een appje heeft gestuurd.
Raoul:
Ik zou met hem gaan praten, misschien is hij helemaal niet boos op je, maar wil hij het gewoon uitpraten.
Gelezen 21:00------------------------------------------------------------------------------------------
Ja, ehm ik ben weer terug voor heel even, want volgende week heb ik een deadline van een grote opdracht en een belangrijke toets staan dus ja fun :))
Hoe gaat het met jullie?
Zorg goed voor jezelf 💗
xx
JE LEEST
Don't let me down
Fanfiction~Mabbie~ Matthy zit in zijn examenjaar waar hij voor het laatste jaar van klas gewisseld werd, hij is onzeker en voelt zich alleen, totdat er iemand in zijn leven komt die anders lijkt dan alle anderen. Dit verhaal is volledig in de pov van Matthy g...