Uzun bir zamandır kalemi elime alamıyorum. Yaşadığım şeyleri tekrar tekrar hatırlamak ve bunları kaleme dökmek zor geliyor tabiki.
Geçmişe dönüp baktığımızda pek de geçmemiş olduğunu anlıyoruz galiba. Son yazımı gözden geçirdiğimde Dumbledore'un odasında bulduğumuz yıllıkta çiftler resimlerinde Marvolo ve kendimi gördüğümü yazmışım.
O anda zaman diye bir kavram yoktu benim için dünyanın dönüyor olduğunu hissettiğim bir andı. Kulaklarım çınlıyor, başımda korkunç bir ağrı..
Arkadaşlarım bir şeyler söylüyor ancak ne dediklerine dair en ufak bir fikrim yok. Etrafım sadece bulanık ve uğultular. Bir an için düşecek gibi oldum ve masaya tutundum.
"Amy iyi misin? Gel otur şöyle." Remus'un endişeli sesi kulağıma iliştiğinde görüştüm netleşti.
"Bu nasıl olabilir? Geçen sene ben nasıl olurda Riddle'la baloya gidebilirim? Birincisi ben asla riddle'la bir çift olarak bir yere gitmem ikincisi gitsem bile bunu hatırladım. Üçüncüsü ve en önemlisi Riddle okula bu sene gelmedi mi?" Aklımı kaçıracak gibiydim.
"Neden hiçbirimiz geçen senenin bazı parçalarını hatırlamıyoruz? Merlin gerçekten aklımı yitireceğim. Nasıl geçen senenin yarısını unuttuğumuzu fark bile etmedik?" Sirius resmen sinirden köpürüyordu.
Remus arkasına yaşlandı ve düz bir ifadeyle yüzüme baktı. "Tek bir açıklaması var. Oblivate büyüsü." Peter oturduğu yerden kalktı ve Remusa doğru yürüdü.
"Saçmalama kim böyle bir büyü yapar? Ayrıca bu büyü yasak! Yapan kişi yaptiysa bile azkabanda olmalı.""Hepimiz böyle bir büyü kimin yaptığını, yapacağını çok iyi biliyoruz bence." dedi Sirius kararlılıkla.
Hepimizin aklında tek bir isim vardi Tom Marvolo Riddle.
Dumbledore'un odasından çıkıp kütüphanede her zamanki yerimize gittiğimizde sessizce konuşmamızı sürdürdük.
"Ortak salonda oblivate yapmakla suçlanan çocuğu hatırlıyor musunuz? Okuldan gönderilmişti." dedi James bağdaş kurarak yere otururken.
"Büyük ihtimalle Riddle suçu çocuğun üzerine yıkmıştır." diye cevapladı Sirius."Ama bana mantıksız gelen şeyler var. Riddle bu kadar kişinin nasıl anılarını silebildi? Koca bir yılı yok etmek için tüm slytherine oblivate yapmış olması gerekir. Hatta tüm profesörlere ve hatta Dumbledore'a." dedi Peter.
"Evet doğru söylüyorsun ama öğrencilerden başka kimse Riddle'ın yeni olduğuyla ilgili bir şey söyledi mi? Ben hatırlamıyorum. Sadece öğrenciler kendi arasında konuşuyordu." dedi James.
"Haklısın Potter profesörlerden böyle bir şey duymadık. Hatta Riddle okul birincisi ve Slytherin bölüm başkanı yeni gelen bir öğrenciyse nasıl bu kadar iyi olabilir?" diye ekledi Sirius.
"Peki ya o gazete neydi?" diye sordum.
Sirius kaşlarını çattı. "Ne gazetesi?"
"Hatırlasanıza Hogwartsa gelmeden önceki gün Potterların evinde bana verdiğiniz gazete. Kaldigi yetimhaneyi yaktığı, Hogwartsa yeni geleceğini yazmışlardı Riddle için."
Remus bir şeyler düşünüyormuş gibi ayağa kalktı ve James'e yöneldi. "Nereden bulmuştun sen o gazeteyi" James hatırlamaya çalıştı. "Sanirim odamda komodinin içinde bulmuştum. Amelia sen gazeteyi en son yanına almamış mıydın?" Evet onu en son ben almıştım.
"Hemen döneceğim." Koşa koşa bizimkilerin yanından ayrılıp slytherinin kızlar yatakhanesine girdim. Yatağımın altından bavulumu çıkartıp içini karıştırmaya başladım ve iç cebinde gazeteyi buldum. Gazeteyi okumaya başladım ve en üst sağ köşedeki tarih dikkatimi çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Tale || a riddle story
FanfictionBlack ailesinde yaşayan ve Druella Black'in kızı olan Amelia, kuzeni Sirius Black'le her soylu ailenin yaptığı gibi bir akraba evliliğine zorlanınca Sirius'la birlikte bunu reddedip Black evinden ayrılır. Çapulcular ismini verdikleri arkadaş grubuyl...