Bölüm 23

380 47 15
                                    

1976, Hogwarts

Yazardan..

Amelia ve Evan sesin geldiği yöne döndüklerinde bu kişinin Peter olduğunu gördüler.

Peter gördükleri karşısında oldukça sinirlenmişti.

Amelia hemen kendini toparlayarak Rosier'dan uzaklaştı. Titrek bir sesle Peter'a doğru yürüdü.

"Ne işin var burda Kılkuyruk?"

"Asıl senin ne işin var burda?" Peter doğruca Rosier'a bakıyordu.

"Biz yani- Evan ve ben konuşuyorduk." dedi Amelia. Yanaklarının kızarıklığı tüm utancını ortaya sererken.

"Ne güzel bir konuşmaydı o öyle, epey duygusaldı." dedi iğneleyici bir tonda.

Rosier, "Benim gitmem gerek sizin konuşacaklarınız vardır." diyerek bir adım attı ve gitmeye yeltendi ancak Peter elini onun göğüse koyarak gitmesini engelledi.

"Sen kal, seninle konuşacaklarımız var." Peter göz ucuyla Amelia'ya gitmesi için bir işaret yaptı.

"Evan'la konuşacak neyin olabilir ki senin?" dedi Amelia. Pek anlam verememişti.

"Senin konuşacak neyin vardı diye soruyor muyum ben sana? Bizimkilerin yanına git. Geleceğim birazdan." Amelia başka bir şey sormadan yanlarından ayrılarak kalenin içine girdi.

Rosier Peter'ın göğsündeki elini sertçe tutarak ittirdi. "Ne yaptığını sanıyorsun Pettigrew?" ses tonundan sinirlendiği belli oluyordu.

"Asıl sen ne yaptığını sanıyorsun? Amelia'yla ne işin var senin?"

"Sana hesap vermeyeceğim farecik. Çekil şimdi önümden seninle vakit kaybedemem."

Peter asasını çıkardı ve Rosier'a doğrulttu.

"Ondan uzak duracaksınız." diye konuştu tehditkar bir tonda.

"Yoksa ne olur, ha? Ne yaparsın?" Bir iki adım atıp elini kulağına götürdü. "Duyamadım- Ah, elbette hiçbir şey yapamazsın değil mi?"

Peter dişlerini sıkarken asayı tutan eli titremeye başladı. "Senin bir ölüm yiyen olduğunu bilmiyor değil mi Rosier? Öğrenirse yüzüne bakar mı sanıyorsun?"

"Peki senin Karanlık Lorda yardım ettiğini biliyor mu Pettigrew?"

Peter duraksadı. "Aynı şey değil! Ben onlara zarar gelsin istemiyorum."

Rosier alaycı bir şekilde gülümsedi. "İstemiyorsun öyle mi? Sen öyle korkak bir yaratıksın ki Karanlık Lordun vereceği tek emirle onların canını bile alırsın."

Peter asasını harekete geçirdi. "Ascendio!" Rosier çevik bir hamleyle büyüyü savurdu. "Immobulus!"
Peter kenara çekildi. "Expeliarmu-"

"Ne oluyor burda?!" O sırada içeriye Profesör Slughorn'un girmesiyle ikiside asalarını aşağıya indirdi. "Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz?"

Rosier'ın yanına gitti. "Binamdan bir öğrencinin böyle uygunsuz davranmasını istemediğimi biliyorsun Rosier!" Yüzünü Peter'a çevirdi. "Ve sen Pettigrew, eğer Minerva bunu görseydi başın büyük bir derde girerdi."

"Haklısınız Profesör çok özür dilerim. Tekrarlanmayacağına emin olabilirsiniz." Slughorn gitmelerine izin verdi.

Ancak bu aralarındaki son kavga olmayacaktı.

~~~

Amelia ve Rosier o günden sonra sevgili olmuşlardı.

Ve bunu bilmeyen yoktu. Derslere beraber geliyor. Ödevleri beraber yapıyor, yemekleri birlikte yiyor, sürekli birlikte kitap okuyor ve her zaman gittikleri çardakta vakit geçiriyorlardı.

Black Tale || a riddle storyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin