Hatodik fejezet

629 14 0
                                    


Arra ébredtem, hogy hánynom kell, már vagy negyedjére.
Ethan egész éjjel mellettem volt, egy percre sem hagyott magamra és jól tudom, akkor is figyelt, amikor én aludtam.
Ismét a hajamat fogta és simogatta a hátam, majd amint minden kijött belőlem, már ami eddig bennem maradt, odanyújtott egy pohár vizet, majd segített vissza feküdni.
Az ágyában aludtam még egy pár órát, és amint újra kinyílt a szemem láttam, hogy ő a fotelben ül és végig árgus szemekkel figyel.
-Szia. – köszöntem rekedten, miközben a szemem kezdtem dörzsölni.
Nem szólt egy szót sem, csak előre hajolt és lerakta a poharat, ami a kezében volt.
Némasággal büntetett. Tisztába voltam vele, hogy ezt nagyon elcsesztem.
Amikor középiskolás lettem és Ethannel már együtt jártunk bulizni, minden buli elején elmondta, hogy ne fogadjak el senkitől sem piát, amit mindig is tartottam, de most valamiért eszembe se jutott Ethan folyamatos figyelmeztetése.
Nagy nehezen felültem és próbáltam összekapni magam. A fejem iszonyatos sajgott és annyira szédültem, hogy mindenből kettőt láttam.
De muszáj volt minél előbb összekaparnom magam, hogy beszélni tudjak Ethannel.
-Ne haragudj rám, Eth. – tettem meg az első lépést, de persze semmi reakciót nem kaptam, max annyit, hogy megfeszült az állkapcsa.
Tudtam, hogy nagyon pipa rám, de nem adtam fel.
-Kérlek mondj valami. Veszekedj. Kiabálj. Vagy, amit csak szeretnél csak ne hagyj lógva. – kérleltem.
Felállt a fotelből és tett felém egy lépést, majd lehajolt az ágyhoz, hogy a szemembe nézhessen.
-Kurva sok mindent csinálnék veled, csak, hogy megtudd mi a faszt kellett nekem átélnem, miközben te kivoltál ütve. – mondta a mély rekedtes hangján, amitől nyeltem egy nagyot és a hideg is kirázott, de egyszerűen imádtam.
-Nem akartam, én csak...
-Te csak mi?! – kiáltott rám, ahogy felegyenesedett, de a szemkontaktust végig tartotta. – Te csak jól akartad magad érezni? Hát képzeld, anélkül is lehet, hogy bárkitől fogadnál el piát.
-Tudom jó, és nagyon sajnálom. – ezerszer is bocsánatot kérhetek, akkor sem fog megbocsátani.
-A sajnálatoddal kitörölhetem a seggem. Kurvára nem ér sokat. És tudod miért? – rá emeltem a tekintetem, majd folytatta. – Amikor már szinte az a szemét tartott a kezei közt és közben fogdosni kezdett, olyan düh kavargott bennem, hogy azt hittem itt helyben letépem a fejét. És amint megláttam, hogy nem vagy magadnál tudtam, hogy téged is bedrogozott. – kérdő pillantást vetettem rá, majd egyből folytatta. – Jaxnek nem te lennél az első áldozata és valószínűleg nem is az utolsó. És a legjobb benne, hogy nem tehetünk ellene semmit, mert apuci pici fia. – a keze ökölbe szorult és az állkapcsa megfeszült. – Kurvára nem tudod, miket művelt volna veled, ha nem veszem észre időben a dolgot Lily! – a tekintete villámokat szórt.
Nehezen felkeltem az ágyból és felé léptem, megfogtam a kezét amitől kicsit elengedte magát.
-Nagyon hálás vagyok neked, hogy megmentettél, és tudom, hogy egy hülye voltam, hogy elfogadtam a piát. Egyszerűen csak... Nem is tudom... Rosszul esett, ahogyan bánsz velem. – vallottam be.
-Lily bassza meg hát nem veszed észre, hogy nem a semmiért bánok így veled! – kirántotta a kezét és az ablakhoz lépett. – Fontos vagy nekem és most az én felelősségem, hogy ne essen semmi bajod.
-Nem vagyok a felelősséged! – háborodtam fel.
-De, kurvára az vagy. Ha valami bajod esik nem is tudom kinek a nyakát tekerném ki előbb.
-Erről úgy sem tudlak lebeszélni, mert makacs vagy.
-Ez nem makacsság, egyszerűen csak... - nem fejezte be a mondatot, de nem hagytam, hogy meghátráljon.
-Mi csak? Folytasd csak, hallgatlak. – keresztbe fontam a karom és akkor tűnt fel, hogy már nem a tegnap esti ruhámat viseltem, hanem egy nagyobb pólót, ami éppen, hogy takarta, amit kell.
Nem szólt egy szót sem. Felbosszantott.
Oda léptem elé, hogy teljes mértékben rám figyeljen.
-Nem hagyom, hogy meghátrálj Ethan Jacobs. – érezhető volt a dühön. – Bunkó vagy, rideg és folyamatosan eltolsz magadtól, amikor egy lépéssel is előrébb jutnék. Legszívesebben kiszaladnál a világból, ahogy a közeledben vagyok. Most nem hagyom, hogy vissza lépj!
-Nem lépek vissza, mert nincs honnan vissza lépni. – mondta, majd elindult az ajtó felé, de még időben elé vágtam.
-Meg mondtam, hogy nem hagyom. – löktem meg a mellkasát, de esélyem sem volt hiszen meg sem moccant. – Mi a francért menekülsz elölem Eth?
-Lily hagyjuk már ezt, kérlek. – mondta, majd ismét az ablak felé indult.
-Na ebben tuti nem fogok rád hallgatni.
-Miért? Van amiben hallgatsz?
-Haha, nagyon vicces valaki. – mondtam szarkasztikusan. – Ne térj ki a kérdésem elől.
-Nem térek ki, egyszerűen csak így van.
-A francokat.
-Ne beszélj csúnyán. – parancsolta.
-Miért? Mi lesz akkor? – incselkedtem.
-Semmi, csak ne beszélj csúnyán. Egy csajnak nem áll jól a csúnya beszéd. – tartott velem szemkontaktust.
-A faszt nem. – mondtam mosollyal azarcomon. – Válaszolj a kérdésemre. – parancsoltam.
-Nem neked való vagyok Lily.
-És ezt te honnan is tudod? – kérdeztem.
-Csak tudom és kész. Nem akarok elköteleződni, nem akarok monogám kapcsolatot. Nekem egyszerűen jó így, ahogy most vagyok.
-Ez a baj? Hogy azt hiszed, hogy én kapcsolatot akarok?
-Miért, nem így van?
-Ebben tévedsz. – hazudtam. – Nem akarok kapcsolatot, szimplán csak jól akarom magam érezni.
-Nem így ismerlek az a nagy helyzet, ezért nem is tudok neked hinni.
Jól ismert, de ha másképp nem ment, akkor bele mentem abba, hogy így megkapjam, amit szeretnék, ezért tovább kamuztam.
-Két éve alig voltál otthon, így ne csodálkozz, hogy változtak a dolgok.
-Attól még elég fura lenne nekem, hogy te nem vágysz monogám kapcsolatra.
-Hát, ha tőled nem kapom meg, amit akarok, akkor majd Dean biztos megadja nekem. – incselkedtem, majd az ajtó felé indultam.
-Meg ne merd tenni! – fogta meg a karom.
-Akkor elmagyaráznád, hogy mit is akarsz? – kérdeztem.
Ha másképp nem ment, hogy kiderítsem miért fél ennyire a velem lévő kapcsolattól, akkor, majd kiderítem másképp.
-Kurva sok minden meg akarok veled tenni Lily. És annyira mocskos dolgok, hogy félek, ha a fejembe látnál most sikítva rohannál el. – a szemében tűz villant.
Bennem egyből megmozgatott valamit és éreztem, hogy a bugyim nedves lesz és a lüktető érzés is vissza tért.
-Mint például? – kérdeztem közben beharaptam az alsó ajkam.
-Inkább a helyedben most lelépnék, mert nem sok választ el attól, hogy megcsináljam ezt a mocskot. – figyelmeztetett.
Húzni akartam az agyát, így úgy tettem, mint aki benne van a játékban.
-Hát jó. Akkor megyek. – mondtam és a meglepődés az arcán elárult mindent.
Az ajtóban álltam és nyúltam a kilincsért, amikor még eszembe jutott valami, ha már nem állított meg.
-Csak még annyi érdekelne, hogy ez a te pólód? – kérdeztem közben a pólóra mutattam, mire ő bólintott. – Akkor vissza adom nehogy a végén nálam maradjon. – mondtam és választ nem várva egyből ki is bújtam belőle, majd hozzá vágtam.
Ott álltam Ethan Jacobs előtt egy szál bugyiban és az egész testem lángolt a vágytól.
Az este folyamán még a melltartóm is lekerült, de akkor ott nem bántam.
Sosem vágytam még ennyire rá és ezt a megkeményedett mellbimbóim is a tudtára adták.
Nem voltam szégyenlős az adrenalintól sem, illetve mivel már látott anyaszült meztelenül nem is egyszer.
-Bassza meg Lily. – mondta, majd a pólót a földre hajítva hozzám lépett.
Két lépéssel át is szelte az egész szobát, majd az ajtónak nyomott és vadul megcsókolt.
A szívem majd kiugrott a helyéről. A testem lángolt. Az agyam nem tudott gondolkozni sem.
Ethan a két combom mögé nyúlt és felemelt én pedig egyből átfogtam a derekát a lábammal.
-Kurvára kicsinálsz, csessze meg. – dörmögte két csók között.
Nem bírtam magammal és az az igazság, hogy nem is akartam. Tudtam, hogy ő is pont annyira kíván engem, mint én őt.
Lefektetett az ágyra, majd felém tornyosult.
Lehúzta magáról a pólót, majd tovább csókolt. Csókolta a nyakam, majd lentebb haladt a mellemre.
Először a jobb mellbimbómat kényeztette, majd a balt szívogatta.
Halk nyögésekkel adtam tudtára, hogy mennyire beindít.
Majd a melleim után tovább halad. Le a hasamra és elérkezett a bugyi vonalához.
A fogával óvatosan a bugyimba harapott és kicsit meghúzta, majd elengedte, aminek a gumija vissza csapódott, így egy aprót sikkantottam.
Hálás voltam, hogy a fekete csipke tanga mellett döntöttem az este folyamán.
Fokozott óvatossággal lehúzta a bugyim, majd rám pillantott én pedig egy aprót bólintottam, hogy tudtára adtam, hogy benne vagyok.
-Olyan tökéletes vagy! – mondta, majd magába szívta a csiklóm, amitől én kéjesen felnyögtem. – Halkabban kicsi lány, még a végén meghallják. – húzta mosolyra a száját.
Óvatosan végig nyalt rajtam, majd körkörösen izgatni kezdte a csiklóm.
Azt éreztem, hogy azonban eldurranok, de nem hagyta.
Amikor majdnem elértem a csúcsra abbahagyta és ezt legalább háromszor eljátszotta.
-Ne hagyj lógva Ethan! – parancsoltam rá.
-Így – kezdett bele, közben felfelé kezdte csókolni a testem. – Legalább – újabb csók. – Tudod. – egy csók a mellemre. – Hogy mit éreztem. – elkezdte beszívni a mellem, közben az ujja körkörösen mozgott a csiklómon. – Tegnap este. – mondta, majd ismét abba hagyta mielőtt elélvezhettem volna.
-Cseszd meg. – mosolyogtam rá, de még is dühös voltam, amiért így játszadozott.
-Nagyon nem szép, hogy ilyen mocskos a szád Kicsi lány. – mondtam, majd a száját a számra tapasztotta.
Éreztem a sós nedvességet, amit még én hagytam rajta.
-Nem szép, hogy így játszadozol az érzéseimmel. – mondtam.
-Kérd szépen. – mondta gonoszul.
-Mit is? – kérdeztem.
-Hogy basszalak meg. Kérd szépen, hogy úgy tegyelek magamévá, ahogy még soha senki. – mosolygott.
-Bassz meg úgy, mint ha most tennéd először. – mosolyogtam el magam, mert így emlékeztettem az előző alkalomra.
-Ami itt történik itt és marad. – mondta mire bólintottam. – És csak semmi érzelem. – jelentette ki, ami egy kicsit le súlytott.
-Csak semmi érzelem. – hazudtam, de tudtam, hogy ő is.
A tekintete elsötétült, és az éjjeliszekrénye felé nyúlt, majd előhúzott egy óvszer.
Attól tartottam ezzel az érzelmek dologgal már réges rég elkésett ő is és én is, de nem bántam, mert most megkaphattam, amire annyira vágytam.
Egy észvesztően jó szexre.

annál több.Where stories live. Discover now