Tizenkettedik fejezet

628 13 0
                                    

Ahogy összeszedtem a gondolataimat elindultam vissza a buliba.
Elhatároztam, hogy féltékennyé fogom tenni, hogy aztán ki tudjam belőle csikarni az őszinte válaszokat a kérdéseimre.
Ahogy sétálok le a lépcsőn szembe találom magam Ethannel, aki bájosan elcseverészik egyhosszú lábú, hosszú hajú cicababával, majd, amikor megfordul akkor látom meg, hogy Becca az.
Az agyamat elönti a vörös köd és a dühtől nem látok már szinte semmit, az egész tervem fuccsba ment, de most az érdekel a legkevésbé.
Ethan, amint meglátott ellépett Beccatól, de addigra már késő volt.
-Hol a francba voltál? – lépet utánam.
-Semmi közöd hozzá! – csattantam fel.
-De igen is van közöm hozzá, nem is kevés! – a karomnál fogva rántott vissza.
-Látom jól elvoltál. – pillantottam a háta mögé Beccara, aki végig figyelt minket. – Menj csak vissza, miattam ne maradj le a napi szex adagról. Tényleg nekem is éppen itt az ideje találnom valakit magam mellé az ágyikómba, aki felmelegít. – mondtam, majd kirántottam a kezem és elindultam az udvarra.
-Oda biztos, hogy egy fiú sem teszi be a lábát, ezt kurva gyorsan elfelejtheted Lily! – hallottam a dühöt a hangjába, de nem érdekelt.
-Áh tényleg? – fordultam vissza felhúzott szemöldökkel, majd mosolyra húztam a szám. – Csak figyelj. – mondtam, majd lerohantam az udvarra.
Ethan az ajtóból figyelt.
Oda léptem egy tejesen ismeretlen sráchoz, aki éppen a barátaival beszélgetett, magam felé fordítottam, majd az ingétől fogva magamhoz rántottam és rátapasztottam a számat a szájára.
A srác meglepődött, de tudta tartani a lépés és az egyik kezét a csípőmre helyezte és úgy vont közelebb magához.
-Mi a fasz?! – rántott el engem Ethan. – Mi a tökömet csinálsz? – kiabált velem.
-Ugyan azt, amit te basszameg! – kiáltottam vissza.
-Srácok azt hiszem, itt az udvaron a bulinak vége, de bent van még több pia! – hallottam meg Toby hangját az ajtóból, mire mindenki bement, csak mi maradtunk kint Ethannel

A kezemet a karomra tettem, mert kint nem kicsit volt hűvös a trikóban, a dzsekim meg valahol bent maradt.
-Meg fogsz fázni. – hallottam meg Ethan hangját, és közben a pulcsiját terítette a vállamra.
-Nem kell a pulcsid. – löktem le magamról.
-Ne makacskodj Lily! Ha megfázol ki esel az edzésből is. – mondta, mire beláttam, hogy igaza van így belebújtam a pulcsijába, ami legalább három számmal nagyobb volt rám.
-Kössz! – morogtam az orrom alatt.
-Mi van veled Lily? – kérdezte mellém lépve.
-Velem mi van? – kérdeztem vissza. – Inkább veled mi van? Vagy tudod mit, nem is akarom tudni, úgy is vagy hazudsz, vagy meghátrálsz.
-Tudni akarod mi van velem? – kérdezte nagyobb hanggal, de nem várt választ. – Kurvára, de szerelmes vagyok beléd. Ez van velem. – vallotta be, ami teljesen ledöbbentett.
Megfagyott köztünk a levegő.
Erre a pillanatra vártam még sem tudtam mit mondjak, vagy tegyek.
A szívem megint hevesen dobogott és az eszem hevesen vitatkozott a szívemmel.
-Miért nem mondtad el? – kérdeztem elhaló hangon.
-Mert nem tudom, hogyan kell szeretni. Nem vagyok benne biztos, hogy mindent meg tudok adni neked amire csak vágysz.
-De én rád vágyom Ethan, semmi de semmi másra. – léptem közelebb, mire hátrált. – Megint gyáva leszel?
-Nem akarok az lenni, de nem tudom mit kell tennem. – rám emelte a tekintetét és a szemébe tényleg félelem csillant. – Félek, hogy nem tudom meg adni, amit szeretnél. Azt az eget rengető, rózsaszín ködös szerelmet.
-Már meg adtad nekem Eth. – vallottam be.
Közelebb lépett és a két keze közzé fogta az arcom.
-Nagyon sok mindent meg kell beszélnünk, és annál több dolgot kell tisztáznunk is.
-Ebben egyet értek.
-Menjünk haza mielőtt megfáznál és otthon, mindent megmeg fogunk beszélni.
-Őszintén? – kérdezem félve.
-Teljesen őszintén. – a homlokát az enyémnek támasztotta és jó néhány pillanatig csak úgy álltunk.

Összeszedtük a társaságot és elindultunk haza.
Lolanak nem tetszett, hogy nyitok Ethan felé, de nem tudott elenne mit tenni, csak nem akarja, hogy megint csalódjak.
Ahogy hazaértünk, Aaron becipelte Deant a szobájába, majd ő is elvonult, így csak kettesben maradtunk Ethannel.
-Bemegyünk a szobámba? – kérdeztem. – Nem akarom, hogy megzavarjanak.
-Persze. – egyezett bele.
Ahogy beértünk a szobámba felkapcsoltam a kis fényemet és elhúztam a sötétítőm.
-Zavar ha gyorsan átöltözöm? Elég kényelmetlen ez a szoknya. – vallottam be.
-Dehogy nyugodtan. – bólintott. – Viszont oltári szexi. – tűz csillant a szemeiben, mire gonosz mosolyra húztam a szám.
-Az lehet, és kiemeli a fenekem. – fordítottam felé, mire láttam, ahogy végig nyalja az alsó ajkát. – Viszont – fordultam vissza. – el kell szomorítsalak. – kérdő pillantást vetett rám, mire folytattam. – Kamuztam, hogy nincs rajtam bugyi, mert igen is van. – kacsintottam, majd a rövidnadrágommal és a pizsama felsőmmel elindultam a fürdőbe.

annál több.Where stories live. Discover now