Hetedik fejezet

674 13 0
                                    


Ethan testének a súlya lekerült rólam, amikor felállt, hogy levegye magáról a nadrágot és a boxer alsót.
Ahogy a szemem elé tárult a látvány elcsodálkoztam, hogy a méretei belém fértek.
-Csukd be a szád Kicsi lány. -mosolygott gonoszul.
Felhúzta magára az óvszert, majd ismét felém hajolt, de nem tett semmit.
-Biztos vagy benne? – kérdezte, mire bólintottam. – Szavakkal mondd, mert a bele egyezéssel én nem viccelek. – mondta komolyan.
-Biztos vagyok benne Eth. – mondta, majd adtam egy gyengéd csókot. Annyira kívántam már, hogy belülről feszített szét a kéjvágy.
-Akkor fordulj meg és told fel azt a csinos kis popsid. – parancsolta, mire én szó nélkül engedelmeskedtem.
Annyira bevoltam indulva, hogy szerintem egy érintésétől eldurrantam volna.
-Ügyes vagy Kicsi lány. Bárcsak máskor is ilyen engedelmes lennél. – mondta majd rácsapott egyet a fenekemre, amitől felsikkantottam. – Halknak kell lenned, megértetted. – bólintottam. – Szavakkal Lily. – parancsolta.
-Megértettem.
-Helyes. Fogd meg az ágytámláját és szólj, ha túlzásba esnék. – mondta, mire én ismét engedelmesen megfogtam az ágy támláját.
Teljes felkészültséggel vártam őt, ám amikor oda értünk, hogy belém mélyesztette a méreteit, először fokozott lassúsággal, hogy úgy fogadja be a testem, majd gyorsabb tempóra váltott.
A szeme kikerekedett a méretektől, de Ethan nagyon odafigyelt rám és a testem jeleire, tudta, hogy mit hogyan csináljon és az előző alkalmaknál is pont ugyan ilyen figyelmes és óvatos volt, mintha porcelánból lennék, ami bármelyik percben összetörhet.
Ahogy fokozottan növelte a tempót én egyre hangosabb nyögdécselésbe kezdtem, mire megragadta a hajam és hátra és a fülemhez hajolt.
-Azt mondtam, hogy hallkan. – szinte parancsolta. – Jobb lesz, ha szót fogadsz nekem, különben kénytelen leszek téged megbüntetni. – mire hevesen bólogatni kezdtem.
Az hüvelyk ujját a számba dugta, amit szopogatni kezdtem, amibe ő maga is bele nyögött én pedig elmosolyodtam.
-Egy igazi démon lakozik benned. – suttogta a fülembe, majd megharapta a fülcimpámat.
Elengedte a hajam én pedig vissza zuhantam a párnák közzé és ismét az ágy háttámláját markoltam.
Ethan megmarkolta a csípőmet és heves, kemény mozdulatokat csinált.
Az arcomat a párnák közzé nyomtam, más különben az egész ház a nyögéseimet hallgatta volna.
Amikor már egy hajszál híján elértem a csúcsot Ethan lassított a tempón, ismét a hajamhoz nyúlt és megemelt.
-Dőlj a mellkasomnak Kicsi lány. – mondta zihálva.
-Ne... Nem bírom sokáig Eth. – vallottam be.
-Muszáj lesz még egy kicsit bírnod, mert még nem végeztem veled.
Engedelmeskedtem neki. Felnyomtam magam, Ethan ugyan úgy a hátam mögött volt és pedig nekifeszítettem a hátam, de egy percre sem csúszott ki belőlem.
-Nem ígérem, hogy halk tudok lenni. – vallottam be.
-Pedig jobb lesz, ha az leszel, különben mindenki megtudja mi folyik itt, azt pedig szerintem te sem szeretnéd. – mondta és közben megcsípte a bimbómat.
Miközben végig a nyakamat csókolgatta megint növelni kezdte a tempót én pedig azon voltam, hogy minél halkabban élvezzem a dolgot.
Ethan az egyik kezével a mellemet masszírozta a másikkal pedig a torkomat fogta és szorította, de persze nem erősen.
A szobát betöltötte a zihálásunk, a csattogó hang, amit együtt adtunk ki és a halk nyögéseim és Ethan mélyről jött morgásai.
Levette a kezét a nyakamról, majd a csiklómra csúsztatta.
-Készen állsz az élvezetre Kicsi lány? – kérdezte és szinte láttam az arcára kiülő önelégült mosolyt.
Nem válaszoltam, hiszen tudtam, hogy költői kérdés volt, mert így is úgy is az lesz a vége, hogy hangos nyögéssel a nevét kiáltom.
Finom körkörös mozdulatokkal izgatni kezdte a csiklóm, majd a tempót is egyre jobban növelte, míg nem a csiklómra kifejtette nyomáspár másodperc alatt az egekbe röpített.
Éreztem ahogy lüktetni kezd az egész testem. Tudtam, ha Ethan nem tart akkor teljesen elernyedek, de ő egy percre sem engedett, sőt míg a tempót is egyre jobban növelte, ami feltette az i-re a pontot és a nevét sikítva az egész testem megfeszült és elhomályosult látással elértem a teljes csúcsot.
Éreztem, ahogy a testem rá feszül Ethanre ezáltal neki sem kellett sok már ő is elérte a csillagos eget egy férfias morgás kíséretében.
Mind a ketten teljesen kikészülve dőltünk le az ágyra. Ziháltunk és próbáltuk összeszedni magunkat testileg és lelkileg is.
Miért van az, hogy ilyen intenzív orgazmusban csak Ethannel volt részem?
Gyorsan el is hessegettem a múltat.
A testem még percekkel később is remegett, de muszáj volt összekapnom magam.
Egyikünk sem tudott megszólalni, de azt hiszem nem is volt mit mondanunk egymásnak.
Persze én nem egy dolgot akartam tisztázni Ethannel, de úgy gondoltam, hogy az még bőven rá ér.

annál több.Where stories live. Discover now