Tizedik fejezet

604 12 0
                                    

Miaval másnap még beszélgettem, de szűk szavú voltam.
Elmondtam neki, hogy még nem állok készen arra, hogy mindent megosszak vele, hogy mindent kiadjak magamból.
Annyit tisztáztam vele, hogy változni fognak a dolgok, és ne kezeljen ő is porcelánbabaként.
Innentől kezdve a régi Lily a múlté és egy sokkal merészebb, nagyszájúbb Lily lesz helyette és akinek tetszik, akinek meg nem hát akkor az így járt.

Másfél hónapja minden nap a megszokott rutinom volt.
Ötkor keltem, elmentem futni, majd egy gyors zuhany és indulhattam is az órákra.
Főként Lolaval töltöttem az időm nagy részét, amikor nem Maxxel gyakoroltam.
Lolat az táncórámon ismertem meg. Felettem jár egy évvel, de imádnivaló csaj.
Mindent tud rólam, hiszen ezen kevés idő alatt is úgy belopta magát a szívembe, hogy száz százalékos bizalmat élvezek benne, de ő is bennem.
Együtt eldöntöttük, hogy segítünk egymásnak, ő tol előre, hogy merjek kiállni magamért, míg én egy kicsit kontrollálni fogom, mert a nagy szája már nem egyszer keverte bajba.
Ebben a másfél hónapban eddig nagyon is működik a dolog kettőnk között.
Az órák közti szünetünket, ebédszünetet együtt töltjük és van, hogy suli és edzés után átjön hozzánk vagy éppen én hozzájuk.
Ethannek nem igazán tetszik ez a dolog, mert szerinte rossz irányba kezdtem el megváltozni, de teszek a véleményére.
Másfél hónapja nagyívben elkerülöm. Ő sokszor megvár míg haza nem érek és természetesen jön a számon kérés és az aggódás, de én mindig váll rándítva otthagyom és bemegyek a szobámba.
Közeledni próbál felém, de mivel a múltban annyira összetört egy baromi nagy falat húztam fel, ami távol tartja tőlem. Nem szeretnék ismét a padlóra kerülni így muszáj volt ezt tennem.
Amikor Reed és Mia mentek haza, kikísértem a nővérem a kocsihoz míg Reed és Ethan bent maradtam, de ahogy elbúcsúztam Miatól elindultam be. Az előtérben meghallottam, ahogy Reed Ethannel beszél:
'-Ha te, olyan nőt akarsz magad mellett tudni, akinek nagy a szíve, azt tudnod kell, hogy ez baromi nagy érzelmekkel jár. Egy kész hullámvasút. – horkantott fel, majd folytatta. – Úgy, hogy ha biztos ilyen lányt szeretnél el kell fogadnod, együtt kell azzal a tudattal élned, hogyha te kiborítod akkor ő nagyon mérges lesz rád, de ha viszont boldog akkor eláraszt a szíve minden egyes csepp szeretetével. Ha viszont megbántottad és szomorú, akkor napokig is a padlón lehet teljesen összetörve. El kell fogadnod, hogy ha te egy ilyen csajt akarsz, márpedig Lily ilyen csaj, hogyha boldog akkor nagyon boldog, ha viszont szomorú, nagyon ki is fog borulni. De aki nagyon él, az akkor is él amikor valami rossz történik, nem csak a jót fogja megosztani veled, hanem egyaránt a rosszat is. – kicsit hosszabb hallgatás következett.
-Elbasztam ugye? – kérdezte Ethan megtörve.
-Nagyon tesó. – mondta őszintén Reed. – De egy percre se add fel kérlek. Lily olyan, mint Mia. Megéri harcolni. – mondta.
Halványan egymásra mosolyogtak, majd megölelték egymást.'
Minden egyes szó a mai napig úgy él bennem, mintha újra és újra hallanám.
Ethan pedig nem adja fel, de én meg nem török meg. Úgy érzem, ha megadnám azt, amit akarna, akkor újra sérülnék, ezt pedig nem engedhetem meg.

Éppen edzésről indultam haza, amikor megállított Max.
-Lily, mizu? – kérdezte lazán.
-Semmi, találkozom Lolaval, aztán holnap megyünk a meccsre, majd Roberték buli lesz, jössz? – kérdeztem nagy boldogan.
-Megállnál egy pillanatra? – kérdezte, ahogy a karomnál fogva megállított a csarnok folyosóján.
-Baj van?
-Ami azt illeti igen. – vallotta be. – Nem tudom, hogy mi történt veled, de nagyon megváltoztál és nem a jó irányba.
-Ethan kért meg, hogy beszélj velem vagy mi a fasz? – háborodtam fel.
-Mi? Dehogy! – vágta rá azonnal. – De amióta Lolaval barátkozol teljesen szétszórt vagy az órákon és az edzéseken sem teljesítesz úgy, ahogy anno teljesítettél.
-Hülyeségeket beszélsz Max. – csóváltam a fejem.
-Nem igaz és ezt te is nagyon jól tudod. Mondok pár példát. – felhúztam a szemöldököm és keresztbe tett kézzel vártam a mondani valóját. – Egy hét késéssel adta be az irodalom esszét, a táncórákon folyton bénázol és az edzésről nem is beszélve. Ma például meg se tudtad csinálni a dupla Lutzot.
-Neked még nem volt rossz napod?
-Ez nem csak rossz nap Lily, hanem már több, mint egy hónapja tart.
-Jó és? Majd össze kapom magam.
-De kurva gyorsan, mert így biztos, hogy nem jutunk tovább a jövőheti versenyen. Ezzel bejuthatnánk a megyeire.
-Ne aggódj, be fogunk jutni. Nekem is ugyan olyan fontos, mint neked.
-Nem úgy néz ki Lily. Már jó pár éve alkotunk párt, de ilyen rossz hónapod még sosem volt.
-Megmondtam, hogy össze fogom magam szedni, nem? Akkor ne aggódj. – mondtam felháborodva, majd faképnél hagytam.

annál több.Where stories live. Discover now