🌪kara gün🌪

1.6K 47 1
                                    

Gece ayaz vaktiydi Mardinli Sevde hanım kızı Geceyi dünyaya getirecekti. dünyaya bu çocuğu getirmek istemiyordu, en büyük hayaliydi çocuğunun olması ama kocası şehit düşmüştü beş parasız kalmıştı. çocuğu doğduğunda ona iyi bir hayat nasıl verecekti? ya aklındaki planı uygulayacaktı yada çocuğuna güzel bir hayat veremeyecekti... işte bu kara günde karar verdi yapacağına doğacak kızı Gecenin kaderi değişmişti o andan itibaren...
□☆□☆□☆□
O kara günden 1 ay geçmişti doktorlar Sevde hanımı doğuma alacaklardı hem anne olacağı için mutluydu hemde yapacağı plan için endişe duyuyordu, ya ona güzel bir hayat değilde daha kötü bir hayat verirsem bu planla diye içi içini yiyordu. Gece saat 4.00'da ameliyata alınmıştı güzeller güzeli Gece saat 6.00'da dünyaya gelmişti. Simsiyah saçlarıyla ve masmavi gözleriyle gerçekten geceyi andırıyordu Sevde hanım kızını gördüğü an büyülenmişti eşine çok benziyordu saçı ,gözü ,burnu herşeyiyle eşiydi... kızı doğalı aradan 1,5 ay geçmişti kızını besliyor ona elinden geldiğince mama alıyor gerekirse komşularından yardım istiyordu ama bu yardım onlara elbetteki yetmiyordu. İşe gidemiyordu kızını kime bırakacağını bilemiyordu birkaç kez komşulara bırakıp tarlalarda çalışmaya gitmişti ama artık komşularına da bırakmazdı, Sevde hanımda çok halsiz düşmüştü yaşlanmış  gibiydi adeta belkide oda ömrünün sonuna gelmişti.
Artık planı uygulaması gerekiyordu,kızını kimselere vermek istemiyordu o küçük cana kıymak istemiyordu ama mecburdu güzelce battaniyeye sardı kızını eşi ölmeden aldıkları bebek arabasına koydu minik kızını, bezini mamasını emziğini biboronunu bütün eşyalarını arabanın altındaki bölmeye koydu. yavaş yavaş sokaklarda ilerlemeye başladı. Hala kararını sorguluyordu ama buna mecburdu doktora gittinde ileri derecede bronşit olduğunu öğrendi nefes almakta güçlük çekiyordu ömrünün sonuna gelmişti, daha fazla düşünürse kızını bırakmayacaktı gizlice güvenlik görmeden yetimhanenin önüne bıraktı minik kızını... arkasına dönerse geri gidip kızını alacağını biliyordu o yüzden arkasına bakmadan uzaklaştı...Gecenin asıl hayatı yeni başlıyordu...
●●●●●●
İlk bölümler sizi tatmin etmeye bilir ama diğer bölümlere de şans verirseniz çok mutlu olurum:)

Nasıl başlarsak öyle biter umarım güzel bir başlangıç olur bize

Sevgilerleeee

Ayazda bir gece🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin