~Akın ailesi~
Tunç Beyin ağzından
Yurtta ki çocuklardan bir kızı beğenmiştik bunu evdeki küçük oğlum Mert'e söyleyecektik.Mert hem abla istiyor hemde korkuyordu ablasına ön yargılı yaklaşacağını abilerine söylerken duydum.
Abilerinden Asil,Arda ve Ateşin bu duruma olan fikirlerini sormuştum,Ateş nötr bakıyordu duruma Ateş gözlem yapmayı severdi.
Asil en büyük abileriydi hem nötr hemde sevecen bakıyordu olaya ona göre herşeyi zaman belirlerdi.
Ardanın neden böyle yaptığını bilmiyordum ama Arda da Mert gibi ön yargılıydı,umarım kızımı üzecek birşey söyleyip kalbini kırmazlardı.
Hemen sahiplenmiştim onu kızım bilmiştim. Bakışları duruşunu bana çok benzetmiştim. Karşımda kendimin genç halini görmüştüm sanki.
Mine konuşmaya başladı
-çocuklar yarın müdürle konuşup gerekli işlemleri yapacağız. Lütfen kardeşinize kötü bir yaklaşım sergilemeyin onun kalbini kıracak şeyler söylemeyin.
Çocukların düşüncelerinden haberi yoktu.
- Asil, herşeyi zaman gösterecek ben bir söz vermek istemiyorum dedi ve konu burada kapandı.
•Asil'in ağzından•
Arabayı yurda doğru sürdüm. Arabada sadece kardeşlerim ve ben vardık arabada sessizlik hakimdi.Ama konuyu açmak istiyordum, elbette bana kardeşlerim yetiyordu ama o kız yıllarca yetimhanede büyümüştü aile sevgisi görmemişti o kızın kalbini kırmalarını istemiyordum.
-Arda bu durum hakkında hala düşüncelerin aynımı kardeşim?
- abi ben ön yargılı olmakta kararlıyım bilmediğimiz bir kızı eve alıyoruz sırf annemle babamın aptal hevesi yüzünden siz bana yetiyorsunuz başka kardeş istemiyorum, ayrıca ben kötü söz söylememek için asla söz vermeyeceğim.
-Peki abim sen bilirsin bu işin sonunda pişman olma yeter
Diğerleri de önceden konuştuğumuz şekilde davranmaya devam edeceklerini söylediler.
Arabayı yurdun önüne park ettim ve babamlarla birlikte içeri girmeye başladık.
İçeri girip etrafa bakmaya başladık. Bahçede zaten çocuklar oyun oynuyordu içerideyse önce bizi bir giriş karşılıyordu ardından büyük duvarları eski bir yemekhane bulunuyordu ordan sağa döndüğümüz de ise tuvaletler ve çocukların kaldığı odalar vardı acaba o kız hangi odada kalıyordu. Garip ama kızın ismini hala bilmiyorduk.
Üst kata müdürün odasına çıkmaya başladık. Müdürün odasına girdikten sonra evlat edineceğimiz kızı tanıttık ismini bilmediğimiz için müdür kızın bize fotoğrafını verdi. Kızın ismi Geceymiş. İsmi gibi kendide geceye benziyordu çok güzel bir kızdı bir an gerçekten babama benzettim.
Konuşulması gereken konular konuşulduktan sonra müdür bir çocuğu çağırıp Geceyi buraya getirmesini söyledi.
Aradan 2 veya 3 dakika geçti ve kapı çaldı. Ardından Gece içeriye girdi.
▪︎Gecenin ağzından▪︎
Bu kadar kişi müdürün odasında ne yapıyordu ve benim bu kişilerle ne alakam vardı.Sarışın mavi gözlü tahmini 20 yaşında gibi duruyordu sorun bu değildi bana neden nefret saçan gözlerle bakıyordu. Odadakileri üstün körü izledim ardından başımı müdüre çevirdim.
-Beni ne için çağırdınız?
-Gece bu aile seni evlat edinmek istiyor, biliyorum bu yaştan sonra sana saçma gelebilir ama yine de aileye bir şans vermeni istiyorum ben çıkayım sizde odada konuşun olur mu?
-Peki konuşalım.
Müdür odadan çıktıktan sonra bakışlarımı gelen aileye çevirdim.
Kadın ve eşi her ne kadar sevecen baksana çocuklarının bazılarında ne düşündüklerini anlamak için gözlerine baktım, bu gibi detaylar benim için çok önemliydi. Şuan durum ne kadar garip olsada bu duruma olgun yaklaşmak gerekiyordu.
-merhaba tanışalım ozaman ismim Gece siz?
-merhaba ben Mine yanımda ki eşim Tunç, en büyük oğlum Asil 2. Oğlum Arda ortanca oğlum Ateş ve en küçük oğlum Mert.
Yanındaki eşi Tunç Bey konuşmaya başladı.
-kızım buraya ne için geldiğimizi biliyorsun, müdüründe dediği gibi bu yaştan sonra evlat edinilmek her ne kadar garip olsada bize bir şans vermeni istiyoruz.
Kızım?
Bana bu kelime çok yabancıydı ama mesele o değildi. Tunç Bey bana kızım dediğinde gerçekten onun kızı gibi hissetmem ve sıcacık hissetmemdi.-seni bu konu için sıkmayacağız sana bir kaç gün istersen zaman verebiliriz ama ondan önce bize biraz kendinden bahseder misin?
-tabi diyerek kendimden bahsetmeye başladım.
Bir süre konuştuktan sonra bana telefon numaralarını verdiler ve bana bu konu için iyice düşünmemi tembihleyip gittiler.
Onlar gittikten sonra bu konuyu yarin düşünmek üzere yorgun olduğum için hemen uykuya daldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayazda bir gece🌙
Teen Fictionküçük yaşta kendi ayakları üzerinde durmasını öğrenmek zorunda olan bir kızın bu yolda yeni bir aile kurması... Şans vermenizi öneririm☆