Buraya geleli bir ay olmuştu.
Bu aralar dersleri aksattığımı düşündüğüm için  sıkı bir şekilde ders çalışıyordum. İngilizce öğretmenliği istiyordum ve bunun için herşeyi yapacağım. Tyt konularında bazı eksikler vardı onları tamamlamaya çalıştım. Sonrasında biraz da ygs ye göz attım malum dil sınavına girecektim.

Uzun bir süre çalışıp kitap okuduktan sonra annemler arayıp artık beni özlediklerini ve eve dönmemi istedi.

Bende özlemiştim ailemi iyiki onlarla tanışmıştım.abilerim ve kardeşlerimi çok seviyordum.

Bu arada şu 1,5 aydır full Evrenle konuşuyorduk. Onu seviyordum evet kendime sonunda inandırabildim.

Kabul etmiyordum onu sevdiğimi ama artık bunun bir takıntı olmadığını fark ettim. Ama bu ilişki imkansız gibi geliyor sonuçta Yağmur benim yakın arkadaşım diyebiliriz ne bileyim garip hissediyorum işte.

Aşıksın dırırım aşıksın dırırım

Sen sus be

Niye susacakmışım Evren♡Gece best shipp

Offff bir de iç sesim baskı uygulamaya başladı iyi mi

Ben bunları düşünürken valizimi hatırlıyordum.

Eşyalar bittikten sonra dayımlarla vedalaştım ve dayım beni havaalanına bıraktı dayımla son kez vedalaştıktan sonra uçağın saatinin gelmesini bekledim.

Uçağın saati gelince uçağa binip gerekli kontroller yapıldıktan uçuş başlamıştı.

Uçakla hızlı varıldığı için 2 saatte İstanbula varmıştım.

Şimdiyse abilerimin gelmesini bekliyordum.

Asil abi yanıma gelince ona sıkıca sarılıp özlem giderdim. Diğerleri bizi evde bekliyormuş o yüzden arabaya bindik ve abim arabayı eve doğru sürmeye başladı.

Eve geldikten sonra ailemle bayağı bir özlem gidermiştim.

Annem ben geleceğim diye bir sürü yemek yaptırmış masada ki yemekler çok güzel duruyordu.

Gülerek ve sohbet ederek geçen yemekten sonra hepimiz odamıza gittik.

1,5 saat kadar odamda film izlerken annem gelip yarin denize gitmek istermiyim diye sordu. Tabiki de kabul ettim denize girmeyi çok severdim ben.

Yorgunluktan gözlerim kapanırken bilgisayarı kapatıp gözlerimi karanlığa yumdum.

Sabah annem beni uyandırdıktan sonra piknik yaparız diye poğaça vesaire yapmıştık. Bunları yaparken çok eğlenmiştik tabiki yüzümüze un bile sürmüştük.

Aperatifleri hallettikten sonra kısaca bir duş almış aşağı inmiştim.

Bir süre daha bekledikten sonra herkes gelince kahvaltıya oturup sohbet ederek yemek yedik.

Herkes hazır olunca evden çıktık.

Güle oynaya bir araba yolculuğundan sonra kendimize bir yer ayarlamış oturmuştuk.

Denizin suyu şu an tam girmelikti. Kimseyi beklemeden girmek istiyordum.

Sonra denize girelimmi diye Mert'e sordum. Kabul ettikten sonra ikimiz denize girip biraz yüzmüştük. Tabi sonra ben bir şekilde ikna edip Mert'e fotoğrafımı çektirmiştim.

Gece_sönmez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Denizde hep beraber yüzdükten sonra yanımızda getirdiğimiz atıştırmalıkları yemiştik.

Artık eve gitmeye karar verdik.

Eve giden yol boyunca yorgunluktan sanırım hepimiz sessizdik.

Eve geldikten sonra herkes odalarına duş almaya gitti.

Bende odama gidip duşumu aldıktan sonra yorgunluktan gözlerim kapanmıştı...

Onur_akn @Gece_sönmez

Arda_akınn @Gece_sönmez

Ayazda bir gece🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin