18

406 19 0
                                    

11.sınıfın bitmesine az kaldığı için kimse okula gitmiyordu bende bu 3 aylık tatilin 2 ayında dayımlarda kalmak istediğimi söyledim bu yüzden şimdi valiz hazırlayıp mardine gidecektim.
Bu haberi öğrenen Yağmur ile telefonla konuşmuştuk Evrenle de sürekli mesajlşıyorduk o düğün gecesinden sonra görmemiştim onu.

Valizlerimi hazırladıktan sonra evdekilerle vedalaşmış şimdiyse abilerim beni havaalanına  bırakacaklardı. Uçakla mardine varmam uzun sürmeyecekti 1 veya 2 saat sonra mardine varırdım.

Abilerim valize neler koyduklarımı şükür ki görmediler mardin gibi sıcak yerde uzun şeyler giyemem tabiki ama abilerim görse izin vermezdi iyiki valizimi annemle hazırlamıştım.

Abilerim gittikten sonra biraz beklemiş anons gelince uçağa binmiştim yanıma kimin oturacağını bilmiyorum ama umarım ki gelmezdi ne var yani iki koltukta bana kalsa mis gibi rahat etsem.

Maalesef ki yanıma orta yaşlarda bir adam oturdu ve uçuş başladı.
Uçakta telefon bakarak zaman geçirdikten sonra şimdi havaalanında dayımı bekliyordum. Uçaktan indiğim gibi dondurma gibi eriyecektim hava aşırı sıcaktı.

Dayım geldi ve kısa bir sarılma faslı gerçekleştikten sonra dayım arabayı anneannemlerin konağa sürmeye başladı. Şunu söyleyebilirim ki kesinlikle babamların konağı daha büyüktü. Bu 2 ay da kesinlikle kuzenlerle görüşecektim ama özellikle Onuru görmek istiyordum onunla kaykay sürmeyi çok sevmiştim.

Konağa geldikten sonra anneannem ve dedeme sıkıca sarılmıştım. Ardından biraz oturup sohbet ettikten sonra anneannem benim için hazırladığı yemekleri bana yedirmişti hatta bazılarını zor yemiştim neymiş çok zayıfmışım hiçte bile ben kilomdan memnunum. 

Sonra yorgunluktan uyudum zaten...

Sabah uyandığımda kahvaltımızı yaptıktan sonra onuru aramış ve mardinde olduğumu söylemiştim telefonda attığı çığlık hala aklımdaydı.

Hazırlanmış ve elimde kaykay onuru bekliyordum.

Onur geldikten sonra  daha önce kaykay sürdüğümüz alana arabayı sürmeye başladı. 

Bayağı bir süre güle oynaya kaykay sürdükten sonra Onur bana bir deneyim yaşatacağını söyledi tahminim vardı aslında ama bunu ona söylemedim.

Kaykay sürdükten sonra yakınlarda olan bir ormanı gezmiştik bir de gün batımı saatinde gezdiğimizden ortaya çok güzel bir fotoğraf çıkmıştı.

Gece_Sönmez

Sonra Onurla arabaya binmiştik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra Onurla arabaya binmiştik. Onur benzinlikte durup benzin aldıktan sonra elinde poşetlerle geldi. Poşetleri arka koltuğa koyduktan sonra köy yoluna benzer bir yolda durdu ve bana inmemi söyledi.

Çimenlerin üstüne örtü serdikten sonra üzerine oturduk. Manzara çok güzeldi sanki bütün şehir ayaklarımızın altındaydı. Şu an ortalığı sadece arabanın farı aydınlatıyordu.

Onur poşetten 2 kadeh 1 tanede kırmızı şarap çıkardı.

-merak etme en hafif şaraplardandır bu seni sarhoş etmez, ilk kez içeceksin diye en hafif olanı aldım

Bana da bir kadeh koyduktan sonra

-teşekkür ederim

-Ne demek canım kuzenim

Onur eski anılardan başlayıp pişmanlıklarına ilk aşkına dair herşeyi anlattı bende onura eski hayatımı anlattım kısaca bayağı dertleştik.

-Bana böyle bir deneyim yaşattığın için çok teşekkür ederim Onur

-asıl ben teşekkür ederim bana eşlik ettiğin için

-Hadi artık gidelim saat geç olacak gitmeden önce mutlaka tekrar görüşelim

-tabiki görüşeceğiz Onur

Birbirimize sarıldıktan sonra etrafı toplayıp arabaya bindik.
Sonra Onur beni eve bırakıp ayrıldı bende üzerimi değiştirip uyudum...

Gece_sönmez

Onur_akn @Gece_sönmez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onur_akn @Gece_sönmez

☆☆☆☆☆☆Aslında yeni bir kurgu var aklımda birazda onun heyecanı var üzerimde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

☆☆☆☆☆☆
Aslında yeni bir kurgu var aklımda birazda onun heyecanı var üzerimde. Şu anlık yeni kurguyu yayınlamayacağım Ayazda bir gece bitince yayınlamayı düşünüyorum... sevgilerle...

Ayazda bir gece🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin