Sabah olmuştu. Kalkıp hazırlanıp yemekhaneye indim belkide vereceğim karardan sonra burada ki son günlerimdi.
Kahvaltımızı ettikten sonra yetimhanenin verdiği harçlıktan birazını küçüklere birazını kendime ayırdım.
Kararım olumlu olsa bile o ailede beni istemeyenler vardı. Eğer o aileyi seçersem elimden geldiğince sabrederdim ama benimde bir gururum vardı istenmediğim yerde durmam.
Hızlıca durağa gitmeye başladım otobüsü kaçırmak istemezdim.
Tam vaktinde gelmiştim, otobüse bindim ve müzik dinleyerek yolu izledim.
Okula varıp sırama oturup biraz kelime çalışmaya başladım.
Ece ile o günden sonra görüşmemiştik. Sanki göz göze gelmekten çekiniyordu.
Ben biraz çalıştıktan sonra hoca geldi ve derse başladık.
3. Dersten çıkmıştık. Biraz karnim acıkmıştı iyiki geçen gün aldığım bisküviyi yanıma almıştım dışarıda yemeye karar vererek dışarı çıktım.
Bisküvim bitmişti ardından zil çaldı ve herkes binaya girmeye başladı.
Sınıfa ilerledim ve sırama geldiğimde üstünde bir kutu vardı. Sınıftakilere sorduğumda kimin bıraktığını görmemişler. İçinde hilal şeklinde bir kolye vardı.
Çok güzeldi hemen boynuma takmıştım. Kutunun içindeki notu okumaya başladım.
Sana daha güzel bir hediye vermek isterdim,ama bu kolyeyi gördüğümde aklıma ilk sen geldin. İyiki doğdun Gece...E
E'yi gün geçtikçe merak ediyordum. Doğum günümü unutmuştum gerçi ben doğum günümü hiç kutlamamıştım ki.
E'yi bulmak istiyordum artık amacım ona hesap sormak değildi teşekkür etmekti beni gerçekten mutlu ediyordu ve ona gün geçtikçe alışıyordum.
Dersler işlendikten sonra şimdi öğle arasındaydık dün gece stres yapıp uyumamıştım o yüzden şimdi uyuyacaktım...
E'nin ağzından
Bu gün Gecenin doğum günüydü. Doğum günlerini kutlamazdı ama ona bu yıl bir hediye almak istedim.
Geceyi seviyordum onu hep uzaktan izlemiştim ama o fark etmemişti etrafında ki kimseyle ilgilenmiyordu.
Geceyi merak edip sınıflarına gitmiştim Geceyi masum bir şekilde sırada uyurken görmeyi beklemiyordum şuan o kadar güzel duruyordu ki sarılmak istiyordum ona ama yapamazdım elimde olan o ufak şansı da kaybederdim. Bir süre Geceyi izledim öğle arası 10 dakika sonra bitecekti artık kendi sınıfıma gitmem gerekiyordu.
Görüşmek üzere ay kızı🌙Geceden devam
Öğle arası bittiğinde yeni uyanmıştım kendimi şimdilik daha dinç hissediyordum.
Hoca sınıfa girdi ve dersler tekrardan başladı.Dersler bittikten sonra otobüse binip yurda geri dönmüştüm kendimi dinç hissediyorum demiştim ya şu an tam tersini yaşıyordum yorgunluktan ayakta zor duruyordum biraz daha uyusam iyi olurdu.
Ben biraz daha uyuduktan sonra beni çocuklar uyandırdı ve akşam yemeği yemek için yemekhaneye indik.
Yemeğimizi yiyip ders çalıştıktan sonra hepimiz odalarımıza çekilip uyuduk.
Akın ailesinden
Mert'in ağzından
Annemlerle az önce konuşmuştuk kararlarının kesin olduğunu ve vazgeçmeyeceklerini söylediler.
Açıkçası o kıza biraz da olsa üzülüyordum Arda abim Geceyi istemiyordu diğer abilerim nötr bakıyordu olaya ama benim korkularım vardı,abim vardı ama ilk defa ablam olacaktı tabi Gece de isterse...
Eve geldiğinde kavgasız bir ortam olacağını zannetmiyordum bu durumda en çok annem üzülecekti. Umarım Gece iyi biridir diyerek uykuya daldım.Geceden devam
Sabah uyandım ve yine günlük rutinlerimizi yapmaya başladık ardından hazırlanıp okula gidecektik, ama bugün müdüre ateşimin olduğunu söylemiştim bu yüzden okula gitmeyecektim. Kahvaltımı ettikten sonra uykuma kaldığı yerden devam ettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayazda bir gece🌙
Teen Fictionküçük yaşta kendi ayakları üzerinde durmasını öğrenmek zorunda olan bir kızın bu yolda yeni bir aile kurması... Şans vermenizi öneririm☆