-görüşürüz Evren
Sonra konuşuruz dercesine göz kırpıp Ateşle Mert'in yanına gittim , bana kaşları çatık bakıyorlardı.
Sessizce arabaya ilerledik. Arabaya bindiğimizde artık konuşmam gerektiğini biliyordum
Evin kapısını çaldıktan sonra kapıyı annem açtı , içeri geçtikten sonra direkt odamıza geçtik.
Üzerimi çıkarıp kısa bir duş aldım uykumu alamadığımdan sanırım başım ağrıyordu.
Annemin yemeğe çağırmasıyla ailecek masaya oturduk.
Yemeğimizi yedikten sonra salona oturduk.
-abi, baba ben size bişey söyleyeceğim.
-birşey yok, bir sorun yok değil mi kızım
-yok babacım bir sorun yok sadece, ben Evrenden uzun süredir hoşlanıyordum ya ikimizde birbirimize duygularımızı itiraf ettik ve sevgili olduk kızmadınız değil mi?
-niye kızayım güzel kızım sadece bu derslerini etkilemesin, ki bence abinler de benimle aynı fikirde seni üzerse biz onu daha çok üzeriz
Abilerimde bu konuya katıldıklarını söyledikten sonra annem söze girdi
-kızım senin adına çok sevindim hep böyle bir günü hayal etmiştim
Diyip bana sarıldı.Biraz daha salonda oturduktan sonra odama geçip ders yapmaya başladım sonuçta beni bekleyen bir sınav vardı.
Bayağı bir süre çalıştıktan sonra yoruldum ve biraz kitap okumaya başladım. Sonra kitap okumaktan da sıkılınca Evren'i aradım merak etmiştir sonuçta.
-evren
-efendim güzelim , öğrendiler mi bir sorun yoktur umarım
-bir sorun yok canım
Abilerimin ve babamın, annemin tepkilerini kısaca anlattıktan sonra gülüşerek telefonu kapattık.
Sonra zaten bende gözlerimi huzurla kapattım.
Sabah annem bizi yine uyandırdı bu sefer geç kalma gibi bir durumumuz olmadığından sakince kahvaltı yapıyorduk.
-çocuklar şimdi yemek yeseniz de okulda mutlaka aç kalmayın
-tamam anne
Okul saati gelince çantalarımızı alıp arabaya bindik sonra Şoför bizi okula bıraktı.
Okulun önünde arabadan indikten sonra sınıfa çıkıp çantamı sıraya koymuştum. Şimdiyse kantinde oturmuş Yağmuru bekliyordum , Yağmur telefonda beni kantinde bekle demişti.
Yağmur ve Evren geldikten sonra Evren sınıfa çıkmış Yağmur benimle kantinde kalmıştı.
-Ya Gece ben biriyle flört etmeye başladım
-nee Evrenin haberi var mı
-var tabiki Evrenden böyle bir konuyu saklamam
-eee kim bu
-Evrenin maç yaptığı arkadaşlarından biri ismi Arel
Bana fotoğrafını da gösterdikten sonra konuya girdi
-Evrene de söyledim konuyu o da destekledi, Gece biz bugün Arelle buluşacağız sende yanımda olur musun?
-normalde böyle bir konuda yanlız çıkmanızı öneririm ama seni kırmayıp geleceğim.
-çok teşekkür ederim
Dedikten sonra bana sıkıca sarıldı.Sonra ders zili çaldı ve herkes içeri girmeye başladı.
Sınıfa geçip oturduktan sonra hoca önümüze deneme kitapçığı koydu.
Off bu deneme işini hiç sevmiyordum...
Yağmur.Bal 🕯
Arda_akınn 🎶
AkınnMert ablam💗
Gece_Sönmez
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayazda bir gece🌙
Teen Fictionküçük yaşta kendi ayakları üzerinde durmasını öğrenmek zorunda olan bir kızın bu yolda yeni bir aile kurması... Şans vermenizi öneririm☆