11

564 32 3
                                    

Biraz uyuduktan sonra uyanmıştım. Hava kararmıştı bu saat olmuştu ve eve kimse gelmemişti buna üzüleceğimi sanıyorlarsa yanılıyorlardı çünkü ben alışkınım. Kendime pratik bir tost hazırlayıp dersin başına oturdum.

Bayağ bir soru çözdükten sonra Mine Hanımın bahsettiği hobi odasını merak etmiştim içeriye girdiğimde göreceğim şey sonucunda keşke girmeseydim dedim.

Karşımda belki beyaz bir piyano yoktu ama siyah bir piyano vardı. Duruşu çok güzeldi ve beni en çok sevindiren odada normal gitar ve elektro gitar olmasıydı. Kapının orada ki duvarda eşyaların kime ait olduğu hakkında yazı yazıyordu okumaya başladım.

Elektro gitar Ateşin
Normal gitar Asil'in
Tuval Mert'in
Ve son olarak piyano
Piyano Arda'nın

Şu piyanoya dokunma şansım olsa bile kaybetmiştim Arda onun eşyasına dokunursam sinirlenirdi sonucu iyi olmazdı.
Belki bir gün diyerek odadan ayrıldım.

İçime nedensizce bir üşüme gelmişti çok üşüyen biriydim zaten ama hasta olma ihtimalim vardı. Battaniyeye sıkı sıkı sarılmama rağmen titremem geçmiyordu bir ateş düşürücü bulsam iyi olurdu yoksa hastaneye gitmek zorundaydım. Ama hastaneye gidersem eve bir daha nasıl girerdim, saat geç olmuştu kimseden de yardım isteyemezdim bir yolunu bulurdum artık ama ondan önce ilaçların nerede olduğunu bulmam gerekiyordu.

Uzun uğraş sonucu hala ilaçları bulamamıştım mecburdum hastaneye gitmeye, bir de evde yedek anahtar olma ihtimaline karşıda heryeri aradım ama ne anahtar buldum ne ilaç.
Telefonumu arayarak taksi çağırdım yanıma gerekli eşyalarımı ve kimliğimi aldıktan sonra evin önüne gelen taksiye bindim. Her ihtimale karşı yarın okula devam edeceğim için kitaplarımı da aldım düşündüğüm gibiyse bu akşam eve gelmeyeceklerdi ve benim gece o ağaca çıkmam riskli olabilirdi.

Taksiciye en yakın hastaneye sürmesini istedim. Hastaneye geldikten sonra hemşire bana serum takmıştı ateşim de düşmeye başlamıştı ama her ihtimale karşı gece kontrollü davranmamı bir veya bir buçuk saatte bir kontrol etmem gerektiğini söyledi ben kendi kendime telefon bakarken telefonuma mesaj geldi. Yağmur bana mesaj yazmıştı. Yağmur ve ikizi bizim sınıfa nakil aldırmışlar  normal de başka şubedelerdi bana tanışmak amaçlı mesaj yazmıştı ikizini bilmiyordum ama Yağmur iyi birine benziyordu. Nasıl olduğumu veya neler yaptığımızı konuşurken hastanede olduğumu söyleyince ne kadar gelmemesi için ısrar etsem de ikiziyle yanıma geleceğini kesin bir dille belirtti.

Serumun bitmesine çok az kalmışken içeri Yağmur ve ona çok benzeyen ikizi girdi. Yağmur telaşlı adımlarla yanıma geldi. Yağmurla okulda aynı kulüpteydik o yüzden konuşmuşluğumuz vardı benim aile durumunu biliyordu.

-Gece iyisin demi seni çok merak ettim

-iyiyim Yağmur gelmenize hiç gerek yoktu

Yanında ki ikizinin yüzündeki ifadeyi çözememiştim çok değişik bakıyordu.

-merhaba tanışamadık Evren bende

-memnun oldum bende Gece

-Gece ben seni burada asla bırakmam bu akşamlık bizim eve gel sonra yarın beraber okula gideriz dönüşte evine dönersin dedi Yağmur

Reddetsemde ısrarlarına dayanamamış şimdi üçümüz arabada onların evine gidiyorduk kendimi çok mahcup hissetmiştim...

Mert'in ağzından

Ailecek aile dostlarımıza gelmiştik. Gece yani ablam evde olmadığı için şuan yanımızda yoktu yemeğimizi yedikten sonra Sarpla bilgisayardan oyun oynamaya başladık Sarp benim çocukluk arkadaşımdı onu çok seviyordum.

Bayağı bir süre oyun oynamışız bunu annemin burada kalacağımızı ve artık uyumamız gerektiğini söylediğinde anladım. Ablama mesaj yazacaktım ama saat geç olduğu için uyuduğunu düşünüp Sarpın bana verdiği kıyafetleri giyip uyudum...

Geceden devam
Yağmurların evine geldikten sonra Yağmurun verdiği kıyafetleri giyerek uyudum.

Evrenin ağzından

Geceyi şans eseri bir gün sokaklarda dolaşırken bir yurdun bahçesinde görmüştüm o zamandan beri aklımdan çıkmıyordu konuşmaya da cesaret edememiştim. Geceye sevdiği şeyleri alıp sırasına koymak hobim haline gelmişti onu mutlu etmek beni de mutlu ediyordu.
Gizemli E bendim keşke bir gün yüzüne de söyleyebilsem...

Gece ve Yağmur uyuduktan sonra saat başı Geceyi kontrol ettim bi ara ateşi yükselmişti hemen anlına ıslak bez koyup ateşini düşürmüştüm. Bu gece hiç uyumadım ama değerdi hala inanamıyordum Gecenin bizim evde oluşuna...

Gece_sönmez

Gece_sönmez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yağmur.Bal

Bal

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bal.Evren

Yağmur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yağmur.Bal @Bal.Evren twin🍃

Evren twin🍃

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ayazda bir gece🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin