Aradan 1 hafta geçmişti ailecek aramız düzelmişti, abilerim ve kardeşimle mutluydum.
Sıradan bir gün olarak okul vardı. Okul serbest giyinmemize izin verdiği için sade birşeyler giyip omzuma çantamı alıp odadan çıktım.
Aşağı indiğimde masada sadece Mert ve benim olmadığımızı gördüm boş olan yerlerden birine oturduktan sonra benim arkamdan da Mert geldi ve kahvaltımızı yapmaya başladık.
Kahvaltı bittikten sonra abilerimin işi olduğu için bugün bizi şoför okula götürecekti. Arabaya bindikten sonra kulağıma kulaklığımı takıp yolu izlemeye başladım.
Okula geldikten sonra sınıfa geldim. Dersin olduğu kitap ve defteri çıkarıp kısaca konulara göz gezdirdikten sonra dışarıyı izlemeye başladım.
Sonra sınıf dolmaya başladı. Kapıdan giren Evren ve Yağmur beni fark ettiğinde Yağmur koşarak bana sıkıca sarıldı sonra zil çaldı ve ders başladı.
Dersler işlenmeye devam ederken Yağmurla bol bol sohbet ettik bazen Evren de sohbetimize katıldı kısaca günüm güzel geçiyordu.
Hangi üniversiteyi düşünüyoruz diye konuşurken Evren ve benim aynı üniversiteyi istediğimizi fark ettik. Ben ingilizce öğretmeni olmak isterken o tarih Öğretmeni olmak istiyordu aynı üniversitenin farklı bölümleriydi umarım kazanırdık.
11.sınıfın bitmesine az kalmışken işimiz git gide zorlaşacaktı gözüm korkmuyor değildi.
Teneffüste yanıma ateş ve kardeşim Mert gelmişti onlarla da vakit geçirdik.
Şimdi ders beden olduğu için kızlarla soyunma odalarında giyiniyoruz. Eşofman takımımı giydikten sonra beden hocasının odasından voleybol topu aldım ve kızlarla çember oluşturup oynamaya başladık.
Bir zaman sonra oynamaktan sıkılınca dedikodu yapmaya başladık. Kimde vardı hatırlamıyorum ama şu an hepimizin avucu çiğdemle doluydu.
Aslında sınıfın kızlarıyla birbirimizin daha çok ortak noktası olduğunu fark ettik bu da bizim birbirimize olan bağımızı güçlendirdi.
Eve geldikten annem bu akşam bir düğün olduğunu söylemişti. Ben okuldayken öğrendiği için bana elbise ve ayakkabı almıştı. Hepimiz yemek masasına oturup yemek yemeğe başladık.
-Anne umarım Geceye çok abartı bir elbise seçmemişsindir kardeşimi başkalarının bakışlarından kurtarmak zor oluyorda
-benim kızım istediğini giyer karışmayın bakalım siz benim kızım zaten prenses gibi elbiseyi giyince daha güzel olucak zaten siz istemeseniz de bir zamandan sonra erkek arkadaşı olacak
-yoo olmayacak izin vermeyiz ki
-Hadi boşverelim bu konuyu siz varken yanıma gelmezler ki benim
Yemek yedikten sonra düğüne Yağmur ve Evrenin de geleceğini öğrendim. Evren bazen kafamı karıştırıyordu. Mesela geçen göze gözlerimi kapatırken gözümün önüne yüzü gelince uyuyamamıştım birde takım elbise giyecekti üstünde nasıl durur acaba aman banane ki
Annemin aldığı elbiseyi giyip makyaj yapmaya başladım. Annemin aldığı elbise çok güzeldi gerçekten Annemin zevki güzeldi.
Gece_sönmez
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayazda bir gece🌙
Teen Fictionküçük yaşta kendi ayakları üzerinde durmasını öğrenmek zorunda olan bir kızın bu yolda yeni bir aile kurması... Şans vermenizi öneririm☆