12

560 32 0
                                    

Sabah yağmur beni uyandırdı ama uyandırdığında kahvaltı hazırlanmıştı bu yüzden kendimi daha çok mahcup hissettim kahvaltıyı hazırlamaya yardım etseydim bari. İçeriye gittiğimde Yağmurun annesi Yüsra teyze ve Yağmurun babası Efe Amca salonda onları gördüğümde hemen yanlarına oturdum zaten kahvaltıyı birazdan yiyecekmişiz.
Evren henüz aşağı inmemişti,Yağmur ise odasına çantasını hazırlamaya çıkmıştı.
Yağmur çok şanslı biriydi ailesi çok iyi insanlardı. Beni evlat edinen insanlardan ne arayan vardı ne soran hala kendime Mert yüzümü kara çıkarmaz diyordum ama galiba yanılıcaktım.

Kahvaltımızı bol sohbet ederek yaptıktan sonra Efe Amca bizi okula götürecekti. Gerek olmadığını söylesekte götürmek istediğini söyledi. Yağmurla odaya çıkıp giyindik ardından çantamızı alıp aşağıya indik. Efe amca ve Evren bizi arabada bekliyordu, arabaya binip yola çıktık.

Okula geldiğimizde arabadan indik. Okulun kapısından girerken Mert ve Ateşi gördük. Ateş benimle yaşıttı ama sınıflarımız farklıydı. Mert beni ilk fark eden olmuştu, Evren ve Yağmura önden gitmelerini söyleyerek Mert ve Ateşin yanına doğru ilerledim. İlk konuşan Mert olmuştu.

-abla iyisin değilmi dün tek kalabildin mi evde? Arda abim seni arayıp haber verdi zaten ama bende seni arayacaktım sonra saatin geç olduğunu görünce aramaktan vazgeçtim.

-Arda abin beni aradı haber verdi, evde tek kalabildim ablacım sen beni merak etme hadi iyi dersler.

Mert'e bişey diyemedim ama Arda beni aramamıştı ki, zaten Arda istemediği birini aramazdı. Ama beni en çok üzen bir anahtar bırakmamaları ve özellikle Ardanın buna göz yumması gerçi ondan bir iyilik beklemezdim ama ya ben dün eve giremeseydim kimse beni önemsememişti kimsenin umurunda değildim okulumu okuyup bu şehiri terk edecektim...

Ateş bana selam bile vermeden Mert'in arkasından gitmişti ne bekliyordum ki hal hatır sormasını mı?

Sınıfa çıkıp herzaman ki yerime oturdum Yağmur ve Evren tek boş olan yerde yan yana oturuyorlardı.

Kitabımı açarak kaldığımız yeri açarak kaldığımız yere göz attım zaten sonrada hoca geldi.
Okul çıkışı kütüphaneye gidecektim hem ders çalışır hem de belki de o eve geç gitmek en iyisi olurdu.

Teneffüse çıktık, Yağmur kantine gidelim diyince şimdi kantine gidiyorduk.
Yağmur kantinden su aldıktan sonra sınıfa dönüyorduk. Üst kattan kavga sesleri geliyordu sanırım iki kişi tartışıyordu. Yağmur sesleri duymadığı için ona söylemeden lavaboya gideceğim diyerek üst kata çıkmaya başladım. Üst kata çıktığımda Ateş ve birinin atıştığını gördüm hemen yanlarına doğru ilerlemeye başladım.

-Ne oldu hoşuna gitmedi tabi Ezginin seni sevmemesi, sen bir kıza nasıl davranılmasını nerden bileceksin ki zaten. Ezgiyle ben mutluyuz aramıza girme artık kendine yeni bir sayfa aç

Sonra Ateşin önünde ki kişi Ateşin yanından ayrıldı. Ateşin sabah ki umursamaz halinden eser yoktu yüzü çok kötüydü ve en kötüsü gözleri dolmuştu Ezgiyi çok mu seviyordu acaba?

-Ateş ne oldu sana böyle...

Daha lafımı tamamlayamadan bana sıkıca sarıldı şu an ki olduğumuz durum hayal gibiydi Ateş bana sarılıyordu bu anı hiç düşünmemiştim.

Yaklaşık 5 dakika sıkıca sarıldı geri çekildiğinde gözleri kızarmıştı, benim omzumda ağlamıştı.

Zil çaldığı gibi yüzüme bakmadan sınıfına gitti...

Dersler bittikten sonra otobüse binerek gideceğim kütüphaneye en yakın durakta inecektim.
Boş bir koltuğa oturup yolu izleyerek ineceğim durağa geldiğimde indim.

Kütüphaneye girip hemen kendime yer aradım kalabalıktı ama yer vardı hemen boş yere oturup test kitabımı çıkarıp çözmeye başladım.

Bayağı soru çözdükten sonra saatin geç olduğunu fark etmemiştim saat akşam 10 a geliyordu Kütüphane kapanıyordu ve ben en son Yağmurun verdiği bisküvi ile duruyordum. Dışarıda bişeyler yesem iyi olurdu. Telefonumda sadece Mine hanımdan mesaj vardı bu akşam bir davete katılacaklarmış oraya gitmişler umurumda değildi tek isteğim bir an önce okulu bitirmekti. Yemeğimi yedikten sonra taksi çağırıp eve gittim.
Eve vardığımda Mine hanım ve Tunç Bey harici diğerleri evdeydi Mert'e gülümsedikten sonra odama çıktım ardından çantamı hazırlayıp yorgun olduğum için uyudum...

Gece_sönmez

Gece_sönmez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bal.Evren

Yağmur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yağmur.Bal

Bal

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ayazda bir gece🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin