21

221 17 0
                                    

Sabah annem bizi uyandırmaya geldi. Hepimiz çok zor uyanmıştık. Eee tabi hal böyle olunca acele acele kahvaltı yapmaya başladık. Annem mutlaka okulda da yemek almamız için tembihledi.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra çantalarımızı alıp evden çıktık. Arabaya bindikten sonra Şoför abi okula doğru sürmeye başladı.

Okula vardıktan sonra arabadan inmiş koşarak sınıfa çantamı bırakmıştım. Canım aşırı çikolata çekiyordu çikolata almam lazımdı sabah gözlerimi çikolatayla açmıştım resmen.

Annem karnınızı doyurcak şeyler alın demişti değil mi neyse bir tost alırım yanında da.

Bir tost birkaç tane de çikolata alıp bir masaya oturdum kantin kalabalıklaşıyordu.

Ha bu arada biz boşuna acele etmişiz hoca okulda yokmuş o yüzden rahattım.

Ben tostumu yerken yanıma Evren geldi.

-Selam nasılsın

-iyiyim sen nasılsın

-özledim seni, telefon da görüşüyoruz ama yüz yüze ayrı.

-Bende özledim

-gece ben artık sana söylemek istiyorum

-neyi?

Herşeyi baştan sona anlatmaya başladı.

Beni ilk gördüğü gün, ilk hoşlandığı günü herşeyi

-bana bir şans verirmisin , yani benimle sevgili olurmusun

-Bende senden hoşlanıyorum o yüzden sana bir şans veririm ama iyi düşün bizim ailede beş tane erkek var

-Bu beni kararımdan döndürmez merak etme

-demek Yağmur da biliyordu

-Yağmur öncesini bilmiyor sadece hoşlandığımdan itibaren biliyor, biz şimdi neyiz?

-sevgiliyiz

O an hiç beklemeden sıkıca sarıldı bana içim huzurla doldu.

Ayrıldıktan sonra çikolata ve tostumu yemiştim Evren de poğaçasını yemişti.

Sonra biz masadan el ele kalktım.

Aman Allah'ım kalbim duracak sandım.

İlk defa böyle birşey yaşıyordum ve bu çok güzeldi.

Biraz bahçede dolaştıktan sonra sonra sınıfa çıktık bizi el ele gören Yağmurun gözlerinden neredeyse kalpler çıkacaktı.

Evren çantasını alarak benim yanıma koydu.

Sonra tabi yağmur durur mu hemen beni yanına çağırıp herşeyi anlatmamı söyledi.

Öncekileri değilde basit bir şekilde anlattım.

Bizim adımıza çok sevindiğini uzun zamandır bu günü beklediğini söyledi.

Teneffüs zili çaldı. Ama maalesef 2.ders hoca okuldaydı.

Teneffüste Yağmurla konuşmuş, Teneffüs bitince yerime geçmiştim.

Hoca girdikten sonra ders başladı.

Açık konuşacağım okulu hiç özlememişim.

Ders bittiğinde bir oh çektikten sonra bahçeye çıkmaya karar verdik Evren uyuyacağını söyleyerek sınıfta kalmıştı.

Yağmurla bahçeye çıkınca zıplaya zıplaya yürümeye başladık bunu yapmaya tek bayılan ben değilimdir umarım.

Teneffüs çalınca tekrar sınıfa gitmiştik ve ders başlamıştı.

Günümüz böyle bittikten sonra okul çıkışı Evrenle son kez sarılmış yanağına hafif bir buse kondurmuştum ama hesaba katmadığım şey bunu Ateş ve Mert'in görmesiydi...

Bal.Evren @Gece_sönmez ❤

Evren @Gece_sönmez ❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ayazda bir gece🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin