2

875 60 1
                                    

Çocukların yeni aileleri olacakları için mutlu olmaları çok güzeldi, ailelerle görüşülmüş aile seçenler mutlu seçilemeyenlerin içi buruktu.

Sanki içime doğmuş gibi Aydayı bir aile evlat edinecekti,iyiki ona şans vermesini söylemiştim şuan o kadar mutluydu ki yerinde duramıyordu.

-abla bugün benimle konuşan aile çok iyi bir aileydi benim ailem yaşarken ki gibiler hatta bir abim var artık.

-Bu çok güzel ablacım abinin olmasına çok mutlu oldum, umarım artık mutlu olursun Aydoş.

Aydayı arkadaşı çağırdığı için gitmişti Aydayı gerçekten çok seviyordum kısa sürede bağlanmıştım ona.
......
Yurtta akşam yemeği saati gelmişti, Dün gelen aileler illaki bağış yapmıştır hep böyle oluyordu. Bir aile yurttan bir çocuk evlatlık edindiğinde hayır niyetine para bağışlarlardı.

Bugünde öyle olmuştu, yemekte et yemeği ve nohutlu pilav vardı. Tabi bunu gören küçüklerimiz yemeklerini hızlı hızlı yemeye başlamıştı bile.

Yemek bittikten sonra ödevi olanlara yardım ediyordum.
Kiraz ile birlikte maket ödevini yapıyorduk.

Kiraz kahverengi saçlı, kahverengi gözlü ve pembeleşmiş yanaklı çok tatlı bir çocuktu.

Kirazın maketini tamamladıktan sonra Selimler diğer ödevlere bakmışlardı o zaman artık uyuya bilirdik, çocuklarla hep beraber odamıza ilerlemeye başladık.

Sabah erkenden uyanmıştık. Evlat edinen çocukların eşyalarını topluyorduk bunlardan biride Ayda ve Kirazdı.

Vedalaşmak gerçekten çok zor olmuştu Ayda ve Kiraz'a sıkı sıkı sarıldım, ağlamamak için kendimi zor tutmuştum umarım artık mutlu olurlardı...

Otobüs saatine yakın yurttan ayrılmıştım şimdiyse durakta otobüs bekliyordum bugün durak sanki daha kalabalıktı yer kalmayacağı kesindi.

Otobüs 15-20 dakikada gelmişti, dediğim gibi olmuştu otobüsün içi tıklım tıklımdı. Bu ortamlara alışmıştım artık sallana sallana birilerine çarpa çarpa okula varmıştım.

İçimde garip bir his vardı bugün, sanki mutlu bir haber alacaktım ya da tam tersine çok kötü bişey olacaktı...

3.dersin teneffüsündeydik. Ece yanıma geliyordu.

-Selam nasılsın
-iyi sen
-iyi bende yarın alışverişe gidelimmi indirim varmış hem
-Ben gelmesem olurmu?

Suratı asılmıştı

-hiç mi paran yok, tamam ben sana alırım gerekirse bana eşlik et

- Ece seni hiç bir zaman kırmak veya üzmek istemedim ama biliyorsun durumumu yurtun verdiği para çok az ve biriktirmem gerekiyor

-kimsessizsin kızım sen, sana her bir adım attığımda beni geri çeviriyorsun kimsede seninle arkadaş olmuyor zaten ben neden oluyorsam sıkıcısın kim seninle arkadaş olmak ister ki?

Suratımı gördüğünde dediklerinden pişman olmuştu bile ama bana bunları söylemeyecekti,ben bunları haketmemiştim ki , param olmayabilir evet çünkü kendi harçlığımın birazını ayırıyor diğer yarısını küçüklerime veriyordum benim yaşadığım durumu yaşamasınlar okulda yemek yiyebilsinler diye...

Ayağa kalktım dışarı çıkıp hava almam gerekiyordu,ben ayağa kalktığımda Ece de kalkmıştı

-Gece...

Artık ne dese de ne söylese de umrumda değildi, bana bunları söylüyorsa ben onu tek kalemde silerdim.
◇●◇●◇●◇
Öğle arasına girmiştik biraz bahçeye çıkıp içeri geri girecektim.

Biraz bahçeyi dolaşıp içeri girdiğimde sıramın üzerinde en sevdiğim çikolata vardı yanında da bir not vardı. Notta şu yazıyordu

Kendime alırken senin en sevdiğin çikolatayı da gördüğümde almak istedim...E

Bu "E" yi merak etmeye başlamıştım bu bana 2. not bırakışıydı. İlkinde umursamadım ama artık kim olduğunu bulmak istiyordum...

Okul bitmişti her zaman ki gibi okul çıkışı otobüse binip yurda varmıştım.

Odamda ödevimi yapıyordum, yanımdaki yatağın boşluğunu görünce gözlerim dolmuştu benim sağ tarafımda Kiraz,sol tarafımda Ayda kalıyordu ve şimdi ikiside yoktu...

Ben ödevimi yapıp test çözmeye dalmışken Nadir gelip beni müdürün çağırdığını söyledi,müdür beni yanına çağırmazdı ki çağırması için gerçekten önemli bişey olmalıydı Nadirle müdürün kapısına kadar yürüdük.

Müdürün kapısına varınca Nadir diğerlerinin yanına gitti bende kapıyı çalıp içeri girdim...
.......

Müdürün kapısına varınca Nadir diğerlerinin yanına gitti bende kapıyı çalıp içeri girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayda ve Kiraz diyebiliriz.
~~~~~~
Bişey isteyebilirmiyim? İstiyorum o zaman PAUAHSHWHSH
Bir kere yıldıza basarmısın?

Sevgiyle kall...

Ayazda bir gece🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin