Evrenle aynı okulda işe başlayalı neredeyse iki hafta oluyordu.
Öğrencilere alışmış, bir düzen kurmuştuk. Güzel bir üniversite yılından sonra mesleğe kavuşmak ilaç gibi gelmişti.
Okulda işimin başındaydım az önce teneffüse çıkmış sıcak bir kahve içiyordum diğer yandan da öğrencilere fotokobi çektiriyordum.
Ben fotokobi çekerken Evren gelmiş bana yardım etmişti. Üniversitenin üçüncü yılında sade bir nişan yapmıştık bu yüzden rahattık.
-Canım bu akşam restaurantta yemek yiyelim mi
-Bana fark etmez canım diyerek yanağından öptüm öğretmenler odası boş olduğu için öpmüştüm normalde okulda nişanlı değilde meslektaş gibiydik.
Teneffüs zili çaldıktan sonra dersim olan 8A sınıfına doğru ilerledim.
Öğrencilere çektirdiğim testleri vermiştim sonra testleri bitenlerinkini kontrol etmiş yanlışlarını anlatmıştım gayet iyiydi şimdilik sonuç.
Dersler bitmiş eşyalarımı topluyordum yorucu bir günden sonra dışarıda yemek iyi gelecekti anlaşılan.
Evrenle ikimiz okuldan çıkıp arabaya binmiştik. Yolda müzik dinleyerek restoranta gelmiştik.
Yemeğimizi sipariş etmiş sohbet ediyorduk. Yemeklerimiz gelince güzelce yemeğimizi sohbet ederek yemiştik şimdiyse tatlı söylemiş gelmesini bekliyorduk.
Ben dışarıyı izlerken Evren ayağa kalkarak önümde diz çökmüştü
-Gecem güzelim iyiki seni sevdim iyiki hayatıma girdin,en mutlu olduğum en üzgün olduğum zamanlarda hep yan yanaydık...benimle ömür boyu hem gündüzüm hem gecem olurmusun?
Hiç düşünmeden sıkıca sarıldım Evrene gozlerim dolmuştu bu hayallerimden de öteydi.
Sarıldıktan sonra masaya oturmuş tatlılarımızı yemiştik ikimizde hala o anın etkisindeydik. Hesabı ödeyip restauranttan el ele çıkıp evimize gelmiştik.
Biraz oturup televizyon izledikten sonra Evrenle yatağımıza yatmış birbirimize bakıyorduk. Çok olmasada bazen Evrenle birlikte uyurdum bu da o günlerden biriydi.
Birbirimize sıkıca sarılıp gözlerimizi kapatıp kendimizi uykunun kollarına bıraktık.
Ailem,sevdiğim adam yaşamayı hayal bile demediğim bir hayat yaşıyordum mutluydum sevdiklerim yanımdaydı...
Umarım hayat bize daha iyi günleri gösterirdi üzüntü keder hayatımız da hep vardı ama bunlarında üstesinden gelmeyi de bilmeliydik
~~~~~~
Kurguyu okuduğunuz için çok teşekkür ederim öncelikle bu yazdığım ikinci kurgu ve birinciyi yazarken de çok heyecanlıydım bu kurguyu yazarken de sevdiyseniz ne mutlu bana
Sevgilerle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayazda bir gece🌙
Teen Fictionküçük yaşta kendi ayakları üzerinde durmasını öğrenmek zorunda olan bir kızın bu yolda yeni bir aile kurması... Şans vermenizi öneririm☆