özel bölüm 2

233 13 0
                                    

Atacağım özel bölümler birbirinden alakasız olacaktır yani bir önceki bölümün devamı şeklinde olmayacak bunu belirtmek istedim...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kızım büyümüştü zaman o kadar hızlı geçti ki en son kızımızı kucağımıza almıştık sonra ilk adımlarını görmüştük şimdi ise kızımız 5 yaşındaydı.

Bugün annemin işi olduğu için kızım Güneşi emanet edecek kimse yoktu zaten olsa da Güneş uzun süredir okula gelmek için ısrar ediyordu inatçı bir kızdı.

Hayır anlamıyorum ki mesela şu an okul onun zihninde oyun alanı gibi bir yer ama bundan 3 4 sene sonra düşüncesinin farklı olacağını biliyorum.

Kızıma güzel bir elbise giydirdikten sonra Evren kızımıza ayakkabılarını giymesinde yardımcı ve bende kapıyı kilitleyip yanlarına ilerdim.

Hafif bir müzik eşliğinde okula geldikten sonra benim ilk dersim 8.sınıflarla olduğu için öğrencilere soru çözdürtecektim bu yüzden ilk Evrenle gidecekti.

Arabadan indikten sonra okul binasına girip öğretmenler odasına geldik gerekli eşyalarımızı almadan önce kızımı tembihledim umarım bir yaramazlık yapmazdı ama yapabilirdi de hiç emin değildim, Evrenle de konuştuktan sonra dersimin olduğu sınıfa geldim.

-Evrenin ağzından-

Kızımla beraber dersimin olduğu sınıfa gidiyorduk. Gecenin aksine sapsarı saçlarıyla ve Gecenin gözlerinin tıpa tıp aynısı olan gözleriyle paytak paytak yürüyordu ve bir yandan da bana etrafta gördüklerini gösteriyordu.

Ders vereceğim sınıfın kapısının önüne gelince kapıyı açıp içeri girdik. Öğrencilere yerlerine oturmalarını söyleyip öğrencileri kızımla tanıştırdım.

Daha sonra Güneş gözüne kestirdiği bir sıraya geçip oturdu ama oturduğu sırada iki erkek öğrenci oturuyordu ve ikisi de kızına büyülenmişcesine bakıyordu.

İçinden geçirdi Evren şimdiden bu kız erkekleri büyülüyorsa büyüyünce ne olurdu ama yalan yok kızı çok güzeldi.

Ders normal bir şekilde ilerlerken öğrencimden biri yan sıradan silgi istedi ama istediği silgi kızımın oturduğu sıraydı.

Uğur arkadaşına silgisini uzatırken bir el engel oldu. Tabiki de engel olan küçük kızından başkası değildi.

Bu gün böyle nasıl geçecekti tamam kızı her zaman yanında olsun istiyordu ama iş başındayken zordu.

-Kızım neden vermiyorsun silgiyi ablana

-veymicem bu çilgiyi çok beyendim ben binim olçun mu

-Kızım ben sana daha güzellerini alırım hadi ver ablana silgiyi

Zor da olsa silgiyi kıza vermişti.

Sonra ders normal akışında ilerlemişti.
Bazı dersler Gecenin yanında bazı dersler Evrenin yanında olacak şekilde günü bitirip eve gelmişlerdi...

Diğer kurgulara da göz atarsanız sevinirim...

Sevgilerleeeeee...

Ayazda bir gece🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin