25

195 15 0
                                    

Mental çöküşlerim, göz yaşlarım, yaşadığım stres ve içimde ki kaybolmayan umudumla girdim o sınava içimde ki kötü düşüncelere kulaklarımı kapattım çoğu zaman , umuduma sığındım her gece gözlerimi bir umutla kapattım.

Ama başardım da güzel geçen bir sınavdan sonra sonuçlar açıklanmış istediğim üniversiteyi kazanmıştım.

Hiç unutamam sonuçlar belli olduğunda titreyen ellerimi,ailemle birlikte bilgisayardan sisteme girişimiz sonucu gördükten sonra aileme sıkıca sarıldığımı...

Ayni üniversitenin farklı bölümlerinde okuyorduk evrenle, Evrenin yanında mutluydum iyiki yanımdaydı.Yağmur ise veteriner olmuştu hayvanlara ilgisinden bahsederdi hep iyiki başardı şu an ki yüzündeki tebessüm için değerdi.

Derslikten çıkmış kafeteryada Evreni bekliyordum.

Masaya doğru yaklaşan sevgilimi görünce yavaşça ayağa kalktım.
Masaya geldiğinde yanağından öptüm ardından Evrenin kahvesini verdim. Evrenin en sevdiği kahveyi almıştım.

Kahvemizi içip sohbet ederken aklımda sadece zamanın ne kadar çabuk geçtiği vardı daha bundan 2yıl önce diyebilirim yetimhanede kardeşlerime ders anlatırdım peki ya şimdi öğretmen olup birsürü öğrenciye ders anlatacaktım.

Diğer aklımdan geçen şey ise asla bir ailemin olacağını düşünmezdim benim hayallerimde hep tek başıma başarıyordum ama aile duygusu bambaşka birşeymiş.

Evrenle ikimiz ortaokul öğretmenliği seçmeyi düşünüyorduk tabi Evrenin aynı okulda öğretmenlik yapacağımıza inancı tamdı, hayali bile çok güzeldi.

-daldın yine sevgilim

-Ne diyordun canım

-nasıl geçti ders

-şu anlık bir sorun yok canım.

-hemen üniversite bitsin ve öğretmen olmak istiyorum

-Bende

Diğer derse geç kalmamak için masadan kalktık ve ikimizde kendi bölümlerimize yol aldık.

Derslerimiz bittikten sonra Evrenle birlikte arabaya bindik ardından Evren beni eve bıraktı. Bir gün benim arabamla bir gün Evrenin arabasıyla gidiyorduk. Ben üniversiteyi kazandığımda alimlerin hediyesi araba olmuştu.

Ailemle güzel bir akşam yemeği yedikten sonra annemle salonda oturmuş dergilere bakıyorduk. Sonra hepimizin uykusu gelince yatmaya gittik.

Tam ışığı kapatacağım sırada odama Mert geldi.

-abla beraber uyuyabilirmiyiz? 

-tabiki ablacım neden soruyorsun diyerek battaniyeyi gelmesi için kaldırdım hızlıca yanıma yattıktan sonra göğsüme yattı ve bende mertin saçlarını okşayarak uyuya kaldım...

~~~~~~
Keyifle yazdığım  bir bölümün daha sonundayım. İlk defa bir kurguya final yapacağım için mutluyum, bu kurguyu yazarken aklımda umudu tükenmek üzere olan bir kızın tekrardan umuduna sarılması vardı. Herşeye rağmen güçlü bir kız yazmak istedim umarım başarabilmişimdir sonraki bölümde görüşmek üzere...

Ayazda bir gece🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin