Evrenle aynı okulda öğretmenlik yaptıktan yaklaşık 2 ay sonra evlenmiştik. Çok güzel bir düğün olmuştu abilerim ailem arkadaşlarım herkes yanımdaydı o zamanları özlüyorum.
Evleneli 2 yıl oluyordu ve ben 3,5 aylık hamileydim yorucu bir süreç beni bekliyordu ama şimdilik öğretmenliğe devam ediyordum.
Karnım artık belli olduğu için bol giysiler giyiyordum umarım en kısa sürede cinsiyetini öğrenirdik.
Ev okula çok da uzak olmadığı için yürümeye başladım.okula neredeyse on dakikada varmıştım öğretmenler odasına eşyalarımı bıraktıktan sonra ders kitaplarını alıp 7c sınıfına yol aldım.
Zaten ben üst kata çıkarken teneffüste bitmişti zamanlamam mükemmeldi.
Öğrenciler de sınıfa girdikten sonra dersi anlatmaya başladım. Ders bitiminde öğrencilere seslendim;
-ödevlerinizi yapmayı unutmayın!
-tamam hocam diyerek sınıftan ayrıldılar.
öğretmenler odasına gelip kitaplarımı dolabıma koyarken belime sarılan ellerle ürkmüştüm.
-Hayatım beni korkuttun diyerek yanağından öptüm
-özür dilerim canım seni korkutmak istemedim...şey annenler aradı yemeğe gidermiyiz?
-gideriz tabiki canım.
Zil çaldıktan sonra günlük yaptıklarımıza devam ettik.
Okul çıkışı Evrenle birlikte arabamıza bindik. Evren arabayı annemlerin evine sürerken bende radyodan müzik açmıştım.
Evin önüne gelince arabadan inip kapıyı çaldık,kapıyı açan annemle sarıldıktan sonra salona geçip babam ve diğerleriyle de sarılıp sofraya geçtik.
Ateş ve Mert dışında abilerim evlenmişti eşleri çocukları falan derken kocaman bir aile olmuştuk. Ama maalesef Mert üniversite okuduğu için şu an yanımızda değildi.
Güzelce yemeğimizi yedikten sonra yeğenlerimle ilgilendim ve sohbete katıldım.
Güzel bir akşamdan sonra Evrenle evimize geldik.
Kısa bir duş aldıktan sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.
~1,5 ay sonra~
Bugün doktor randevumuz vardı ve ikimizde heyecanlıydık artık bu miniğin cinsiyetini öğrenmeliydik diymi
Okuldan izin aldıktan sonra üzerime bol bir elbise giyip salona geçtim Evren de geldikten sonra binadan çıkıp arabamıza bindik.
Şarkı dinleyerek hastaneye geldikten sonra el ele doktorumuzun odasına gittik, sıranın bize gelmesini bekliyorduk Evren heyecanla yüzüme bakıyordu ikimizinde içimizde ki hisin tarifi yoktu.
Sırada ki hasta çıkınca içeri girdik. Doktorun onayından sonra uzanmıştım , doktorumun karnıma sürdüğü jelle birlikte ultrason cihazını karnımda gezdirmeye başladı.
Doktorun kalp atışını açmasıyla bebeğimizin kalp atışını dinledik ve artık asıl istediğimiz olaya geldik.
Doktor dikkatlice ekrana bakarken bizde Evrenle birbirimize bakıyorduk.
Doktorun konuşmasıyla yüzümüzü doktora döndük.
-Tebrikler bir kız çocuğunuz olacak
İkimiz de birbirimize sarıldıktan sonra doktorla gerekenleri konuşup ayrıldık.
Akşam eve annemleri ve Evrenin ailesini çağırdım.
Yağmurun erken gelip bana yardım etmesiyle güzel bir yemek hazırladık.
Aileler gelince bebeğimizin cinsiyetini açıklayıp güzelce bir yemek yedik.
Annemler şimdiden hayal kurmaya başlamıştı bile yapacaklarını anlatıyorlardı.
Aileler gittikten sonra pijamalarımı giyip kendimi uykuya bıraktım...
Sevgilerleeee...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayazda bir gece🌙
Teen Fictionküçük yaşta kendi ayakları üzerinde durmasını öğrenmek zorunda olan bir kızın bu yolda yeni bir aile kurması... Şans vermenizi öneririm☆