055

690 102 19
                                    

Michael wordt met 4 bewakers naar een van de kamers getrokken, En daar opgehangen met zijn armen, en geslagen met meerdere en verschillende zweepjes.

De ene slag lijkt nog harder dan degene die ervoor werd gegeven.

Hoe harder Michael het uitschreeuwt van de pijn, hoe harder ze slaan.

'Komt er nog wat van?'
Ik schrik op van de man die nogsteeds naast me staat.

'408' Zegt hij streng.

Ik doe direct wat hij zegt, en haast me naar de ziekenboeg, dat achter de grote ijzeren deur lag.

Ik wou dat ik wat kon doen voor Jessica en Michael, maar helaas was het enige wat ik kon doen toekijken.

408..

De deur was zowel met een codeslot als met grote ijzeren kettingen vergrendeld.

'Ik moest in deze kamer schoonmaken' Zeg ik zachtjes tegen een van de bewakers die zich in de gang bevindt.
'Onzin.. Er mag niemand die kamer in of uit'

'Het is in opdracht van de andere bewaker in de martel sectie' Antwoord ik.
De man scant me eerst van top tot teen voordat hij vertrekt naar de ijzeren deur, om het na te vragen.

Niet veel later maakt hij de sloten van kamer 408 open.
'Jij bent de eerste schoonmaker of zuster die de gevangenen niet dood willen maken'

'Is het gebeurd dan?'
Hij lacht luid, en geeft me een schouderklopje.

'Succes met deze' Grinnikt hij.

'Vallen er doden?'

'Genoeg' Antwoord hij met een knipoog.

'Wat moet ik met deze gevangenen doen?'

'Zorg dat de kamer bloed vrij is, Hunter kan niet tegen bloed.. En zorg dat hij in leven blijft, als hij dat toestaan tenminste'

Ik knik en open met tegen zin de deur.

In het ergste geval kan er Forrest liggen, die toch niet echt dood was.

In het beste geval ligt Ashton er.
Al is dat niet echt realistisch.

Aarzelend zet ik een stap binnen.

Het is pikke donker in de kamer, dus ik rijk mijn hand uit naar wat lijkt op een licht knopje.

De TL balken schieten meteen aan, en stralen zo'n fel licht uit dat ik nogsteeds secondes geen hand voor ogen kan zien.

Had ik maar niet meer kunnen zien...

Want zodra mijn zicht terug is gekeerd had ik gehoopt dat ik blind was.

Bitch Craft -Ashton Irwin (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu