10 | yılbaşı

118 18 7
                                    

Minho duşa girmiş, Hyunjin de hemen telefonuna sarılmıştı. Üçlü sohbet grubuna girdi.

Bu bana soğuk davranıyor.

Mesajı gönderdikten sonra beklemesine gerek yoktu çünkü ikisi de aktifti.

Minhyuk odaya bile gelmedi 😁🫡🤙

Chungha'nın mesajına gülse mi ağlasa mı bilemeyerek baktıktan sonra büyük harflerle yazılmış korkutucu mesaja baktı.

SİZİ ÖLDÜRECEĞİM!

Ne hatası yapmış olabileceğini düşündü. Aklına bir şey gelmediğinde Chungha yazmıştı bile.

Ne var be? Işık almayan oda mı denk geldi?

Mesaja gülerek random attı, Hyunjin. Bu ikiliyi fazlasıyla seviyordu. Felix ile küçüklüğünden beri yakınlardı ama birkaç senedir aralarına su girmez olmuştu.

CHANGBIN İLE AYNI ODADAYIM AMK
BU HERİF BANA HEP TERS DAVRANIYOR

Ardı ardına gelen mesajlara bakıp gülmemek için kendini tuttu. Changbin onun için cidden kötü bir seçim olmuştu. Diğer adamların bir espri anlayışı, hiç değilse rahatlığı vardı ama Changbin, her zaman tetikte birisiydi.

Eskiden Felix evde ki bir odayı bulamamış ve karşısına çıkan adama -Changbin'e- sormak istemişti. Uyuyor diye hafifçe dürtünce kendisi ona silah doğrultmuş az daha ölümden dönmüştü.

O zamandan beri Felix onu gördüğü yerde kaçıyor, ondan korkuyordu.

Yani normalde olsa odama gel derdim AMA SAKIN ÖYLE BİR ŞEY YAPMAYA KALKIŞMA
YEMİN EDERİM SENİ CAMDAN AŞAĞIYA ATARIM
YÜZYILDA BİR ADAMLA DENK GELDİM SAKIN BOZMA!!!!

Chungha net bir şekilde kendini belli ettiğinde Hyunjin kuzenine üzülse de ona destek çıkmadı.

Aynı şekilde, canım kuzenim.
Sakın odama gelme!

Telefonu kapatıp komodinin üzerine bıraktığında Minho da duştan çıkmıştı.

Beline sardığı havlu ve bedeninden damlayan su damlaları ile ağzı açık kalmış bir şekilde ona bakarken bakışlarını çekmekte acele etmedi.

"Kıyafetler hala gelmedi mi?"

Bu sorusu Hyunjin'e fazla tatlı gelmişti. Yılbaşı diye herkes ona uygun kıyafetler giyerdi. Üstünde Noel Baba ya da hediye kutuları olan kıyafetler gibi. Şanslı olanın kutusunda ne çıkarsa onu giyerdi. Bazılarına eşofman ve tişört çıkar ve o kişiler kendilerini şanslı sayardı.

Tam o sırada kapı çaldığında Hyunjin yerinden kalkarak kapıyı açtı ve görev Felix de olduğu için kendisini o karşıladı.

İkisine ait olan kutuları aldığında Felix merakla başını içeriye uzattı. Minho'nun çıplak olduğunu gördüğünde ise çığlık atarak uzaklaşmıştı.

Felix'in çığlığı ile Hyunjin rezil olmuş bir ifadeyle arkasını döndüğünde hızla kutusunu Minho'ya uzatmış ona sırtını dönerek oturarak kendi kutusunu açmıştı.

İçinden kırmızı bir noel babalı takım çıktığında gülmemek için kendini zor tuttu.

Diğerlerinin aksine bunları giymeyi severdi. Babası gibiydi tıpkı. Babası da gönüllü bir şekilde Noel Baba kostümü giyinir, beyaz sakalını dahi takardı. Baba figürünü tam anlamıyla yansıtması için hiçbir fırsatı kaçırmıyordu.

Hyunjin utangaçlığı gittiğinde arkasını döndü. Minho da şanssızlar listesindeydi. Gülerek onu baştan aşağıya inceledi.

"Çok yakışmış."

forlorn owned childrens | hyunho √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin