Bölüm uyarısı: seks sahnesi.
"Sikeyim, Hyunjin."
Minho savurduğu küfürle tek hamlede Hyunjin'i altına almıştı.
"Yap."
Hyunjin haz ve arzudan delirmiş gibi hissediyordu, bugün onu içinde hissetmek için tüm zarları oynayacaktı.
Minho iki elini Hyunjin'in yanlarına koymuş öylece ona bakıyordu. Hyunjin bakışlarını indirip elini onunkinin üzerinde gezdirdi. Çok fazla sertleştiğini yattığı yerden anlayabiliyordu.
"Bununla yatabileceğini düşünüyor musun?"
Hyunjin'in ondan farkı yoktu ama o bunu saklamıyordu. Aksine ona hissettirmek için belini hafifçe kaldırıp kendini ona sürttü.
Bu son damlaydı.
Minho eğilip tekrar dudaklarına kapandığında bu kez çok fazla arzulu öpüyordu. Hyunjin onun öpücüklerine ayak uydurmakta zorlanıyordu. Bu adamı o kadar çok istiyordu ki.
Minho dudaklarını ayırıp çenesini doyasıya öptü. Boynunu öpmeye başlarken Hyunjin onu yana doğru itip üzerine çıktı. Tişörtünü tek çırpıda çıkarıp odaya fırlattığında ellerini onun yanaklarına indirip dudaklarını ıslak ıslak öptü.
Şimdi ikisinin de üstü çıplaktı.
Eğilerek yaralarının olduğu yerlere küçük öpücükler bırakırken göğsünde ki yaradan kaçınıyordu. Tamamen uyarılmış ve tutku doluydu. Minho bu görüntüyü aklından silmemeye çalışırken yutkundu.
Hyunjin üstünden kaydığında kirpiklerinin altından ona baktı. Minho ona olan hayranlığını gizlemeden bakmaya devam ederken Hyunjin istediği ifadeyi görmenin verdiği keyifle eşofman altını indirdi. Baksırının içinden bile belli olan sertliği açığa çıkarıp hiç düşünmeden ağzına aldı.
Minho ıslaklığı hissettiğinde gözlerini kapatıp başını arkaya yasladı.
Hyunjin onun rahatladığını görünce içi daha fazla tutkuyla doldu.
Ağzından çıkardığında Minho gözlerini açıp başını eğdi. Hayran olduğu o güzel yüzün çenesinden tuttu.
"Güzelliğin çok tehlikeli."
Hyunjin sırıtarak onun gözlerinin içine bakarken dilini bir süre gezdirdi. Hiç utanmıyor aksine bunca zaman beklettiği için Minho'ya acı vermek istiyordu.
"Bu gece ne kadar tehlikeli olduğumu göreceksin."
Minho bu tehdit üzerine onun hakimliğini bitirmiş vücudunu tekrar altına almıştı. Bu sefer yüz üstü bir şekilde.
Ağzı, Hyunjin'in sırtının alt kısmında durdu ve ona dokunmak için uzandı. Hyunjin ona kolaylık sağlamak için bacaklarını ayırdı. Islaklığını okşadıktan sonra Hyunjin onun elinin kalçalarının arasına kaydırmasına izin verdi.
En hassas yeri okşamak için Minho'nun parmakları içinde gezindi.
Hyunjin istekli bir şekilde kendini yaklaştırdığında Minho onun isteğini anlamış ve kendini ona doğru itmişti.
Hyunjin, Minho'nun içini dolduruşunu ve içinde yarattığı hisse bayılarak inledi. Yavaşça hareket etmeye başladığında amacı Minho'ya eziyet etmekti.
Ona eziyet edecek kadar yavaş bir şekilde hareket ediyordu. Minho ise acı vermemek için kendini tamamen itmemişti. Hyunjin'in alışmasını bekliyordu.
Hyunjin istekli bir halde Minho'yu içine kaydırırken ikisi de inlemişti. Hyunjin muhteşem anın gerçekleşeceği için gergindi.
Daha sonra onu içine tamamen gömdü ve çığlık attı. Minho da inliyordu ama hüsrana uğramış bir sesle... Acı verici bir yavaşlıkla hareket eden Hyunjin ikisine de işkence ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forlorn owned childrens | hyunho √
Fanfic"benim kanım benim kurallarım." • cover by: pittielau •