of abla saldımgelin gelin
bu bölüm çok önemli o yüzden iyi okuyun.
xoxo*
*
*4 yıl önce;
"Vur, vur! Hadi, GOL!" Jungkook elindeki oyun konsolunu havaya fırlatarak koltuktan zıplamış ve yanı başında oturan Taehyung, kafasına gelmek üzere olan aletten son anda kaçmıştı.
"Yavaş be oğlum! İçinden canavar çıktı resmen."
"Fifa konusunda şakam yok Tae." Jungkook sevinçle yerine oturup koltuğa düşen oyun konsolunu yeniden eline almıştı. Ekranda kazandığını gösteren ışıklar ve ismi yazarken sehpaya uzanmış ve birasından büyük bir yudum almıştı.
"Onu anladık. Ben de kendimi hırslı sanardım."
"Bir playstationda bir de teniste şakam yoktur."
"Diyorsun?" Taehyung dalga geçer gibi Jungkook'a bakmış ve Jungkook kendi bira şişesini onunkine uzattığında, esmer şişesini eline alıp tokuşturmasını sağlamıştı.
"O kadar iddialıyım gördüğün gibi." Jungkook ukala bir tonda konuşup kendisini övmeyi sürdürdüğünde Taehyung ona kıkırdamakla yetinmişti.
Bir süre daha oyun oynayıp kapattıklarında Jungkook koltukta arkasına yaslanmıştı. Sanki futbolu playstationda değil de halı sahada kendisi oynamış gibi ter içinde kalmıştı. Bir süre oturdukları salonu gözleriyle taramış, "Tek başına yaşamak iyi olmalı." diye söze girmişti.
Yanı başında, ona dönük bir şekilde oturmakta olan Taehyung uykulu olduğu için elini ağzına kapatarak esnemesini tutmaya çalışmış, arkadaşını cevaplamıştı. "Güzel tabii. Evi temizlemek ve kendi yemeğini yapmak da güzel." Aslında sesi bu durumdan hiç memnun olmadığını belirtir gibi çıkıyordu.
"Haftada 3 gün evine temizlikçiler geliyor ve annen sana 2 günde bir yemek yaptırıp yolluyor. Kimi yiyorsun sen oğlum?"
Taehyung şımarık bir çocuk edasıyla mızmızlanarak koltuğa uzanmış ve ayaklarını Jungkook'un bacaklarına koymuştu. "Yine de tek yaşamak bazen yalnız hissettiriyor. Ailemle akşamları yemekte sohbet etmeye falan alışkınım. Şimdi tek yiyince garip hissettiriyor."
"Bence sen sadece yemeği dolaptan çıkarıp ısıtmaya üşeniyorsun."
Taehyung kahkaha atarken, "Evet! Çok zor." diye söylenmişti. "Mutfak konusunda berbatım."
"Biliyorum." Jungkook bunu ilk elden tecrübe eden kişiydi. "İlk pancake girişiminde kabın içini yumurta sarısıyla değil kabuklarıyla doldurduğunda anlamıştım." Taehyung bunun üzerine yeniden kahkaha atmış ve Jungkook'un omzuna sert bir yumruk sallamıştı. Küçük olan kendisine atılan yumruğa tepki vermek yerine kafasını geriye atıp gözlerini yummuştu.
"Aslına bakarsan, ben de ayrı eve çıkmak istiyorum."
Jungkook yerinden kıpırdamadan konuşmaya başladığında Taehyung dikkatle onu dinliyordu. "Babam beni biraz darlıyor, anlarsın ya, üniversite ve meslek mevzuları. Kendi evimde yaşamak istiyorum özetle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay away • taekook
FanfictionJeon Jungkook eski sevgilisini kazanmak için uğraşan takıntılı bir adamdı. Kim Taehyung ise en yakın arkadaşını Jeon Jungkook'tan uzak tutmak için her şeyi yapan bencil bir adam. [TaeKook] [Texting+Düz Yazı]