unuttum ben burayı sabahtan beri fiyat teklifi hazırlamakla uğraşıyorum (20 dakikadır yani)öptüm, iyi okumacalar ✌🏻
*
*
*"Ne yapacağız?" Jungkook Taehyung'a döndüğünde esmer, sevgilisinin sorusunu es geçip Joowon'a dönmüştü. "Hangi kapılarda paparazzi var?"
"İki kapı da dolu." demişti adam.
"Tamam, ayrılacağız. Beraber görülürsek insanlar daha fazla konuşacak." Jungkook Taehyung'un bu fikrini onaylamıştı. Eğer ayrılırlarsa ve paparazziler yalnızca birisine yüklenirse diğeri bu işten daha az zararlı çıkardı. Taehyung'un planını duymadan ne diyeceğini çözmüştü bile. "Birimiz A kapısından diğerimiz de B kapısından çıkacak. Önce birimiz gidecek ve paparazzilerin hepsini kendine toplayıp oyalanacak. Sonrasında geride kalan boştaki kapıdan çıkacak."
Jungkook Taehyung'u başıyla onaylarken Joowon'a dönmüştü. "Taehyung'un arabasını B kapısına getirt. Şoför beklesin. Benimkini de diğerine getirt, paparazzileri oyalarken senin işaretini bekleyeceğim. Taehyung çıkıp gittikten sonra ben de arabaya bineceğim." Joowon patronunu başıyla onaylarken ikiliyi kısa bir süreliğine yalnız bırakmıştı.
Taehyung sevgilisine dönerken, "Paparazzilerle konuşmak istediğine emin misin? Onlara ne söyleyeceksin ki?" diye sormuştu. Jungkook esmere kısaca sarılıp ayrıldıktan sonra, "İsmi ifşa olan benim." diye açıklamıştı. "Daha sonrasında bu konuda ne yapacağımızı düşünürüz. Şimdilik onları oyalayabilirim."
Taehyung Jungkook'u bir dolu insanla yalnız bırakmak konusunda emin olmasa da yapacak bir şeyi yok gibi görünüyordu. Jungkook Taehyung'u tek başına bırakırsa esmere sorulan sorular daha can yakıcı olacaktı. Görülmemesi şimdilik ikisi için de en iyi olanıydı.
Joowon gelip her şeyi hallettiğini söylediğinde Taehyung Jungkook'tan uzaklaşmış ve sevgilisinin birkaç şirket çalışanıyla beraber B kapısının yakınında beklemeye başlamıştı. Jungkook da bu sırada kendi korumalığını yapan Joowon ile paparazzilerin hepsini çekeceği kapıdan çıkış yapmıştı. İnsanlar Jungkook'u görür görmez onun bile anlayamayacağı kadar bir sürü soru sormaya başlamıştı. Jungkook arabaya binmeden önce onları oyalamalıydı.
"Min Hayoon'un aldatma iddiaları doğru mu efendim?"
"Düğününüz hakkında çıkan haberler doğru mu Bay Jeon?"
"Kim Taehyung ile ortaklıktan daha fazlası mı var?"
"Kamera görüntüleri gerçek mi?"
Bir sürü benzer soru birden fazla insanın ağzından çıkarken Jungkook gözlerini kapatıp üzerine gelen kalabalığa doğru bağırmak istemişti. İnsanların özel hayatlarının ve kişisel mesafelerinin bu şekilde ihlal edilmesinden nefret ediyordu.
"Min Hayoon'la olan ilişkim hep çalkantıdaydı arkadaşlar. Bu yalnızca bir karalama kampanyası. Taehyung ile yaptığımız projenin tamamlanmasının üzerinden çok uzun bir süre geçmedi. Elbette bizi karalamaya çalışacaklar. Yalan haberlere itibar etmeyin." Jungkook elbette her şeyi reddetmiş ve bunu yaparken oldukça samimi bir yüz ifadesi kullanmıştı. Söylemek için söylüyor olmaktan ziyade gerçekten bir mağdur rolü oynamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay away • taekook
FanfictionJeon Jungkook eski sevgilisini kazanmak için uğraşan takıntılı bir adamdı. Kim Taehyung ise en yakın arkadaşını Jeon Jungkook'tan uzak tutmak için her şeyi yapan bencil bir adam. [TaeKook] [Texting+Düz Yazı]