chapter forty four.

1.6K 201 179
                                    



















kendimi canı sıkıldıkça şov yapıp oyundan kaçan hakan gibi hissediyorum, öyle bir artist 😎

BÖLÜM ACAYİP İYİ OLDU SON ZAMANLARIN EN İYİ STAY AWAY BÖLÜMÜ DİKKAT DİKKAT 🚨🚨

iyi okumalaar😗










*
*
*
















"MR sonuçlarınız sorunsuz görünüyor Bay Kim. Hasar büyük değil, güvenlik bareti kafanızı korumuş görünüyor."

Doktorun iç rahatlatıcı açıklaması, hastane yatağında uzanan Taehyung'un ve hemen yanında dikilen Jungkook'un derin bir nefes vermesine sebep olmuştu. "Teşekkür ederiz doktor bey. Ne zaman çıkabilir?" Jungkook sorduğunda doktor alnının üst tarafına pansuman yapılan Taehyung'a bakmış ve elindeki dosyayı kapatmıştı. "Ayağa kalkacak gibi hissettiğinizde taburcu olabilirsiniz. Yani dilediğiniz zaman. Geçmiş olsun."

Taehyung geriye çekilen hemşireden sonra doktora teşekkür etmiş ve adamın hemşireyle beraber odadan çıkmasını izlemişti. Bir an başına düşen boru benzeri cismin ağırlığından korkmuş, baretin yeteri kadar kendisini koruyamayacağından endişelenmişti. Daha dikkatli olması gerektiğini biliyor ancak bazen, zamanında Jungkook'un kendisine kızdığı gibi, canı önemsizmiş gibi davranabiliyordu.

"Daha iyi misin?" Jungkook, odada yalnız kaldıklarında sessizliği bozmuştu. Hala gözlerinde endişe parıltıları mevcuttu. Taehyung'un %100 iyi olduğuna emin olmadan buradan ayrılmayacağı kesindi. Taehyung genç adama dönmüş ve gayri ihtiyari bir şekilde başını sallamıştı. Jungkook bir süre Taehyung'un gözlerine bakıp iyi olduğundan kendince emin olmaya çalışmıştı. Kısa bir öksürüğün ardından, "Ben o halde çıkış işlemlerini halledeyim." demişti.

Taehyung, "Gerek yok, ben hallederdim." diye zorlukla mırıldanmış ve ayağa kalkmaya çalışmıştı. Jungkook anında engelleyip omzundan hafifçe Taehyung'a temas etmiş, geri yatmasını sağlamıştı. "Lütfen dur. Ben çabucak halleder gelirim." demiş ve Taehyung'un başka bir şey demesine izin vermeden odadan çıkmıştı.

Onun hakkında ne kadar çok endişelenip korktuğunu söylemek, daha dikkatli olması gerektiği hakkında minik bir azar çekmeyi çok isterdi. Tabii hala sevgilisi olsaydı. Artık Taehyung'a hayatıyla ilgili yorum yapacak kadar yakın değildi.

Tüm bunlar, onun için canını önüne koyacak kadar korkmasına engel değildi elbette.

Taehyung Jungkook'un tamamen uzaklaştığına emin olduktan sonra kafasındaki yaraya dikkat ederek doğrulmuş ve telefonuna uzanmıştı. Hızlıca Jimin'i aramış, arkadaşının cevaplamasıyla konuşmaya girmişti. "Jimin, sus ve beni dinle. Birazdan Jungkook seni arayacak ve ona yanıma gelemeyeceğini söyle. Bir yalan bul, şehir dışındayım falan de mesela. Anladın mı?"

Telefonun arkasındaki Jimin'in kafası karışmıştı. "Anladım ama neden?"

"Ben sana sonra anlatacağım, kapatmam lazım." Vedalaşmadan telefonu kapatıp yerine geri koymuştu. Arkasına yaslanıp Jungkook'un geri dönmesini beklemeye koyulmuştu. Birkaç dakika sonra genç adam içeri girmiş, "İşlemler tamam." diye mırıldanmıştı. "Ne zaman istersen çıkabilirsin. İstersen evine kadar bırakabilirim?"

stay away • taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin