selamlar, selamlar🙋🏻♀️evet, buradayım, aranan kan geldi.
siz biraz yorum yaparsanız, fikir beyanında bulunursanız çok daha hızlı bölüm yazabileceğime inanıyorum.kitabı yazmayı çok istiyorum ama vaktim çok dar, oturup uzun uzadıya bölümü tamamlayamıyorum eskisi gibi 😔
her neyyse, iyi okumalar 💖
*
*
*"Ne kayağı bu nereden çıktı? Yoongi de kayak tatiline gittiğini söyledi zaten. Bana bak, yoksa siz barıştınız mı?"
Genç kız telefondaki arkadaşını sorularıyla sıkıştırırken içinde hiçbir art niyet barındırmıyordu. Ancak telefonun karşısındaki kişi için aynı şey geçerli değildi. Jimin, Hayoon'un bir şeyleri anlamasından şüpheleniyor ve ihanet ettiği arkadaşına yalan söylemek her geçen dakika daha da zorlaşıyordu. "Hayır, onunla alakam kalmadığını söylemiştim." demişti Jimin, bir yandan da telesiyej sırası bekleyen Yoongi'ye dönmüştü. Oldukça uzaktaydı elbette, kendisini duymasına imkan yoktu.
"O halde ne arıyorsun oralarda, hem de bensiz!"
Hayoon yalandan bir isyanda bulunduğunda Jimin kıkırdamıştı. "Annemin ısrarı işte. Şimdi beni çağırıyorlar, kapatmam lazım." Hayoon'un hiçbir şeyden şüphelenmediğine emin olduktan sonra hızlıca vedalaşıp telefonu kapatmıştı.
Ancak Hayoon içine düşen kurdun aklını karıştırdığını hissetmişti. Telefonundan takip uygulamasına girmiş ve Yoongi'nin konumuna bakmıştı. Abisi farkında değildi ancak şirkette onunla yakınlaşmaya başladığı zaman, herhangi bir günde telefonunu yürütmüş ve Yoongi'nin konumunu açmıştı. Ne olur ne olmaz diye yaptığı bu eylem, şu an işine yaramış görünüyordu.
Çünkü aynı uygulama Jimin'de de vardı ve Hayoon'la telefonlarını bundan oldukça uzun bir zaman önce, henüz Taehyung'la bile iyi arkadaşlarken eşleştirdikleri için, Hayoon Jimin'in yerini rahatlıkla görebiliyordu.
Hislerinde bu defa yanılmamıştı genç kadın. Yoongi ve Jimin yan yanaydı. Ancak Jimin'in kendisine neden yalan söylediğini anlamamıştı. Bu işin içinde başka bir şey olduğunu düşünmeye başlamıştı şimdi de.
Bu, Jimin'in kendisine ihanet edeceği fikrine ilk ihtimal verdiği andı.
• • •
"Seni küçük sürtük." Hayoon güneş gözlüğünü takmış ve yol kenarında boş bulduğu herhangi bir park alanına arabasını çekmişti. Son on dakikadır, bir lokantaya giren Jimin'in ne haltlar çevirdiğini anlamaya çalışıyordu ve çabaları sonunda sonuç vermişti. Lokantaya yaklaşık on dakikanın sonunda Taehyung'un aracı yaklaşmış ve genç adamı karşılayan valenin ardından, esmerin içeri adımladığını görmüştü.
Jimin Taehyung'un yanına yalnızca Hayoon ona söylediğinde gitmeliydi. Kendisine haber vermeden, kafasına göre değil.
İşte bu da, genç kadına, Jimin'in kendisine ihanet ettiğini düşündüren ikinci olaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay away • taekook
FanfictionJeon Jungkook eski sevgilisini kazanmak için uğraşan takıntılı bir adamdı. Kim Taehyung ise en yakın arkadaşını Jeon Jungkook'tan uzak tutmak için her şeyi yapan bencil bir adam. [TaeKook] [Texting+Düz Yazı]