arkadaşlar battaniyenizi kuşanın, mısırınızı patlatın ve malum bölümü (30'u) okumaya başlayın. dikkatli okuyun uyarısı yapmak durumundayım, hiçbir şeyi kaçırmamalısınız 😈iyi okumalar 🥂
*
*
*Lansman gecesinden 1 gün önce;
Taehyung güneş gözlüklerini arabadan inmeden önce yanına almış ve rezervasyon yaptırdğı mekana ağır adımlarla giriş yapmıştı. Kendisinden önce öğle yemeği için varmış olan arkadaş grubunu masalarında gördüğünde yüzüne yerleştirdiği samimi gülümseme ile onlara doğru yönelmişti.
"Taehyung, hoş geldin!" Hayoon neşeyle ayaklanmış ve arkadaşına sarılmıştı. Taehyung'un çok fazla parfüm kullanmadığını, kendisine yakıştırmadığını biliyordu. Arkadaşına sarılırken burnuna dolan tanıdık koku kızın duraksamasını sağlamıştı.
Euphoria Intense.
Jimin de Hayoon gibi mutlulukla ayağa kalkmış ve Taehyung'u selamlamıştı. Yeniden masaya yerleştiklerinde Taehyung Jimin'e odaklanmış, Hayoon'un düşünceli yüzünü görmemişti.
"Sana bomba haberlerim var Taehyung, gelmeden önce yemekleri sipariş ettik bu yüzden hemen anlatıyorum!" Jimin telefonuna gelen mesajı kontrol ettikten sonra masanın üzerine koymuş ve kendisini ilgiyle dinleyen arkadaşına dönmüştü. "Yoongi'yle barıştık!"
Taehyung zaten bildiği gerçeği bilmemezlikten gelirken harika bir oyunculuk sergilemeye başlamıştı. "Vay canına! Harika haber bu. Nasıl oldu, anlat hemen!"
Jimin Yoongi'yle olan barışmalarını ve geçirdikleri geceyi üstü kapalı bir şekilde anlatırken Taehyung'un yüzündeki gülümseme bir saniye olsun bozulmamıştı. Arkadaşının mutluluğundan oldukça büyük bir keyif alıyor gibi görünüyordu.
"Çok sevindim Jimin, umarım bu sefer güzel bir şekilde yürütebilirsiniz." Taehyung samimiyetle iyi dileklerde bulunmuş ve Jimin'in mutluluğunu iki katına çıkartmıştı. Yemekleri geldiğinde konu değişmiş ve Hayoon aklına takılan konuyu açmanın bir yolunu bulmuştu.
"Aklıma geldi Taehyung." demişti samimi görünmeye çalışarak. "Randevunu bozduğumuz gece vardı ya, o gün görüştüğün adama ne oldu? Bize hiç bahsetmedin, tanıştırmadın da?"
Taehyung, "O işin üzerinden çok zaman geçti." diye açıklamıştı. "Şu an hayatımda başka biri var diyebilirim."
"Ne?" Jimin şok olurken hemen arkadaşını darlamaya başlamıştı. "Nasıl bize söylemezsin? Kim? Tanıyor muyuz? Nasıl biri? Anlat çabuk."
"Sakin ol." demişti Taehyung. Arkadaşının aksine oldukça sakindi ve hala gülümsüyordu. "Henüz yeni sayılır, bu yüzden size çok bir şey anlatamam. Hem, yakında tanışırsınız zaten."
"Parfüm de onun hediyesi sanırım?" Hayoon şüpheyle sorduğunda Taehyung, arkadaşının bu kokuyu fark edeceğini ve sormak için deliye döneceğini çok iyi biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay away • taekook
FanfictionJeon Jungkook eski sevgilisini kazanmak için uğraşan takıntılı bir adamdı. Kim Taehyung ise en yakın arkadaşını Jeon Jungkook'tan uzak tutmak için her şeyi yapan bencil bir adam. [TaeKook] [Texting+Düz Yazı]