chapter twenty seven.

3.3K 379 226
                                    




















selam güzellerim

2 gündür bölümü yazmaya çalışıyorum. sonunda bitti 🦦

spoi vermiyorum

İYİ OKUMALAR



























*
*
*

















1 yıl önce;

"Terk edecek beni göreceksin! Sevmiyor artık." Genç kız, bar taburesinin üzerinde çakırkeyif ve efkarlı bir halde otururken, ağlamaya başlamıştı.

Taehyung en yakın arkadaşı olan kıza göz devirmiş ve telefonunu çıkartıp bir kez daha genç kızı bu hale getiren kişiyi aramaya çalışmıştı. Sonuç, başarısızdı.

"Taehyung, beni dinle!" Hayoon, yerinde doğrulmuş ve içki bardağını bırakarak yanında oturan arkadaşının yakalarına asılmıştı. "Jungkook'u buraya getir. Yoksa yemin ediyorum öldürürüm kendimi."

Taehyung kardeşi gibi gördüğü zavallı kızın kendisini bir adam için bu kadar mahvetmesine anlam veremiyordu ve içten içe bir tarafı ona acırken, Hayoon'un ellerini tutup üzerinden çekmişti. "Hayoon, saçmalıyorsun. Yalnızca sarhoş olduğun için böyle konuşuyorsun."

"Yapayım da gör." Hayoon küçük bir çocuk gibi ağlayıp sızlanmaya devam ettiğinde Taehyung bu gecenin asla bitmeyeceğini fark etmişti. Derin bir nefes alıp içki bardağındaki son yudumu kafasına diklemiş, kendi otelinin barındalarken, tanıdığı personeli yanına çağırmıştı. "Ben kapının önüne kadar çıkıyorum. Hayoon'a göz kulak ol ve daha fazla içmesine izin verme."

Patronunu başıyla onaylayan adam bir yandan işine dönerken bir yandan da esmerin söylediği gibi Hayoon'u gözlemeye başlamıştı. Taehyung çıkmadan önce Hayoon'un kulağına eğilmiş, "Endişelenme, yalnızca ufak bir kavga ettiniz. Muhtemelen bir yerlerde sızıp kalmıştır içki içmekten. Onu bulup getireceğim." diyerek arkadaşına güvence vermişti.

Hayoon heyecanlı bir tavra bürünürken Taehyung'un boynuna sarılmış ve kısa süre sonra geri çekilmişti. "Teşekkür ederim. Seni seviyorum."

Esmer kıza başka bir şey dememiş, buruk bir gülümseme sunup onu barda bırakmıştı. Dışarı çıktığında yeniden Jungkook'u aramayı denemiş ve cevaplanmayan telefonu sebebiyle iyi bir küfür savurmuştu. "Bıktım senin götünü toplamaktan Jeon." Bu defa arkadaşı Jimin'i aramış ve birkaç kez çaldıktan sonra, telefon arkadaşı tarafından cevaplanmıştı.

"Jimin. Neredesin?"

Jimin telefonun ardından rahat bir tavırla, "Seks." demiş ve kıkırdamıştı.

Taehyung, çocuğa görmeyeceğini bile bile göz devirirken, "Sana ihtiyacım var. Benim oteldeysen kalk ve yanıma gel. Hayoon'un yanında durman lazım." demişti.

"Yine ne oldu?" Jimin'in sesi de en az Taehyung kadar bu işten bıkmış olduğunu belirtir halde çıkıyordu. Hayoon ve Jungkook'un yaşadığı ve sonu asla mutlu bitmeyecek olan bu ilişki, iki arkadaşı da mental olarak yoruyor ve kendi hayatlarına odaklanmalarına engel oluyordu.

stay away • taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin